خبرگزاری کار ایران

آموزش کامل سئو در سایت سئو فاکس

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۰۲

در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل سئو را به علاقه مندان آموزش دهیم پس با ما همراه باشید تا به بررسی مفاهیم SEO بپردازیم.

سئو چیست؟

به هر اقداماتی که به طور مستقیم و توسط یک شخص برای بالا بردن رتبه سایت در موتور های جستجو گوگل، بینگ و یاهو صورت بگیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود. 

از سال های 1994 تا 1998 سئو کردن سایت پیچیدگی های الان را نداشت چرا که سایت های موجود در اینترنت به ۱۰۰۰ عدد هم نمی رسیدند و زمینه فعالیت اکثر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت بودند، بنابراین موتور های جستجو مثل Google مشکلات زیادی با شناسایی و درک محتوای آن ها نداشتند. 

اما از سمتی در ۱۹۹۸ به بعد و با افزایش وب سایت ها در اینترنت، موتور های جستجو گوگل تصمیم به طراحی الگوریتم های گوگل و فاکتور هایی گرفتند تا سایت ها را از نظر قدرت با یکدیگر مورد رتبه بندی قرار دهند تا بتوانند سایت قوی تر را بالای نتایج جستجو و سایت های ضعیف تر را پایین سایت های قوی تر به نمایش بگذارند. 

منبع: سئو

اولین الگوریتم گوگل الگوریتم کبوتر بود که توسط مدیران فعلی گوگل یعنی لری پیج و سرگی برین طراحی شده بود. از آن زمان تا به حال تمامی وب سایت ها به دنبال بدست آوردن فاکتور های رتبه بندی موتور های جستوگر هستند تا در صدر نتایج به نمایش در آیند و کاربران بیشتری را جذب کنند. سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت یکی از خدمات سئو است که توسط شرکت انجام خدمات سئو سایت سئو فاکس انجام می شود.

آموزش سئو

سئو یک مفهوم در حال تغییر است و آگاه بودن از تغییرات در سئو باعث بهبود عملکرد در پیاده سازی هر چه بهتر استراتژی سئو سایت می شود لذا پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از آخرین تغییرات گوگل و آموزش های جدیدی دنیای سئو حداقل هفته ای یکبار محتوای صفحه آموزش کامل سئو را بررسی کنید، همچنین وب سایت ماز یک آموزش سئو حرفه ای برای علاقه مندان قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز