خبرگزاری کار ایران

فرصت طلایی اجاره آپارتمان از کیلید را از دست ندهید

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۳۵۳

یکی از معضلاتی که در چندساله اخیر در بازار اجاره بهای مسکن به‌وضوح مشاهده می‌شود کمبود خانه‌های با متراژ پایین برای خانوارهای کم‌جمعیت است زیرا بسیاری از شهروندان از چندی پیش به‌منظور سرمایه‌گذاری اقدام به خرید آپارتمان‌های با متراژ پایین کرده‌اند و آنها را به امید افزایش قیمت خالی از سکنه رها کرده‌اند.

یکی از معضلاتی که در چندساله اخیر در بازار اجاره بهای مسکن به‌وضوح مشاهده می‌شود کمبود خانه‌های با متراژ پایین برای خانوارهای کم‌جمعیت است زیرا بسیاری از شهروندان از چندی پیش به‌منظور سرمایه‌گذاری اقدام به خرید آپارتمان‌های با متراژ پایین کرده‌اند و آنها را به امید افزایش قیمت خالی از سکنه رها کرده‌اند. در این حالت با افزایش روزافزون قیمت مسکن خانوارهای کم‌جمعیت مجبور به اجاره آپارتمان‌های با متراژ بالا هستند که باتوجه‌به قیمت بالای این‌گونه آپارتمان‌ها توانایی اقتصادی اجاره این آپارتمان‌ها برای هر فردی وجود ندارد، به همین دلیل به نظر می‌رسد که برای حل معضل مسکن و بیشتر کردن فایل‌های اجاره ملک با متراژهای پایین اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی می‌تواند تأثیرگذار باشد زیرا اگر اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی همانند سایر کشورهای پیشرفته به مرحله اجرا درآید با نظارت ادارات و سازمان‌های مرتبط مشکل کمبود فایل واحدهای با متراژ پایین مرتفع می‌شود. در این شرایط به طور حتم با اجرای صحیح و کامل قانون مالیات بر خانه‌های خالی مالکان مجبور به اجاره دادن ملک‌های خالی از سکنه خود خواهند شد و با وفور این خانه‌ها علاوه بر اینکه قشر آسیب‌پذیر جامعه کمتر در معرض مهاجرت معکوس قرار و صدمه قرار خواهند گرفت و با افزایش فایل‌های اجاره نیز متقاضیان واقعی در این آپارتمان‌ها سکونت خواهند کرد و قیمت‌ها در بخش اجاره کاهش خواهد یافت. این امر در شرایطی رخ خواهد داد که بنا به گفته بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مسکن در پی کاهش قیمت اجاره‌بها به‌مرور قیمت فروش ملک نیز کاهش خواهد یافت و با نظارت نهادهای مربوط می‌توان شاهد کنترل و مدیریت بازار مسکن به شیوه‌ای مناسب بود. در این برهه نگاه مردم جامعه به بازار مسکن تغییر خواهد و به‌جای کالای سرمایه‌ای به مسکن نگاهی مصرفی خواهد شد که البته این امر همکاری تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و مجموعه‌های مرتبط با صنعت ساختمان را می‌طلبد.

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد

اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و برخورداری از طبیعتی زیبا و دل‌انگیز هستید محله جنت‌آباد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. محله جنت‌آباد که در منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته است به دلیل نزدیکی به محله کوهسار و وفور باغ‌ها از آب‌وهوای مطلوب و طبیعتی دل‌انگیز برخوردار است. به همین دلیل ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد بیشتر افراد علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای دنج و خوش‌آب‌وهوا هستند.

محله جنت‌آباد به دلیل عبور رودخانه کن، سولقان، وردآورد و چشمه‌های باغ فیض و چندین قنات و درختان انار و گیلاس از گذشته شکلی بهشت گونه را داشته و همین امر باعث شده که این محله جنت‌آباد نام‌گذاری شود.

در حال حاضر محله جنت‌آباد مملو از کوچه‌های عریض و آرام و دنج با بوستان‌های کوچک و بزرگ است که آرمش خاصی را به این محله بخشیده است این موارد بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد زندگی جذاب و مملو از آسایش را داشته باشند و کودکان  نیز در این بوستان‌ها اوقات خوشی را به همراه خانواده  سپری کنند.

به‌طورکلی محله جنت‌آباد که در شمال غربی تهران قرار گرفته است به سه بخش جنت‌آباد شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می‌شود که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در هرکدام از این سه بخش بسیار متفاوت است.

به طور کلی محله جنت آباد به سه بخش شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می شود که محله جنت‌آباد شمالی از سیمون بولیوار تا اتوبان نیایش، جنت‌آباد مرکزی از اتوبان نیایش تا بزرگراه آیت‌الله کاشانی و جنت‌آباد جنوبی از بزرگراه آیت‌الله کاشانی تا اتوبان همت است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در هر سه منطقه می‌توانند باتوجه‌به بودجه و سلیقه خود اقدام به خردید و اجاره آپارتمان کنند.

از معروف‌ترین خیابان‌های محله جنت‌آباد می‌توان به خیابان چهارباغ و 35 متری لاله اشاره کرد که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در این خیابان‌ها به نسبت سایر خیابان‌های این محله بیشتر است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در این خیابان‌ها باید از بودجه بالاتری برخوردار باشند.

همان‌طور که گفته شد محله جنت‌آباد مملو از بوستان‌های  و پارک های سرسبز و زیباست که از بین آنها می‌توان به بوستان‌های بهزیستی، دانش، مبعث، مهتاب، چهارباغ، بزرگمهر و غیره اشاره کرد که وجود این بوستان‌ها جلوه‌ای زیبا را به این محله بخشیده و شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد لحظات خوشی را در این بوستان‌ها به همراه خانواده سپری کنند.

اما در کنار بوستان‌ها در محله جنت‌آباد ادارات و سازمان‌های مختلفی نیز وجود دارد که ساختمان شماره 2 شهرداری منطقه 5، اداره اتباع خارجی غرب، باشگاه پرسپولیس و مرکز همایش‌های آدینه از این مراکز به شمار می‌رود که بسیاری از ساکنان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد به‌راحتی می‌توانند از این مراکز استفاده کنند.

اما در محله جنت‌آباد به‌منظور رفاه حال ساکنان مراکز تجاری و خرید متعددی نیز ایجاد شده که از بین آنها می‌توان به مرکز خرید سمرقند، طوبی، ایران‌پارس و مهستان اشاره کرد که وجود این مراکز در کنار فروشگاه‌های جان، هفت، شهروند و رفاه بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد مایحتاج موردنیاز خود را به سهولت از این مراکز تهیه کنند.

در محله جنت‌آباد به‌منظور انجام امور بهداشتی و درمانی نیز درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های متنوعی وجود دارد که درمانگاه شبانه‌روزی جنت‌آباد، ایلیاد، ایران‌پارس و همچنین بیمارستان عرفان از جمله آنهاست. وجود این مراکز و بیمارستان در محله جنت‌آباد باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در صورت ضرورت به‌راحتی قادر باشند که برای انجام امور بهداشتی و درمانی خود به این مراکز مراجعه کنند و از خدمات تخصصی آنها به بهترین شکل بهره مند شوند.

به‌طورکلی قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد بسیار متفاوت و متغیر است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد می‌توانند با استفاده از سامانه هوشمند کیلید آپارتمان‌هایی را با قیمت بالاتر در جنت‌آباد مرکزی و سپس در جنت‌آباد شمالی و جنوبی جستجو کنند.

اجاره آپارتمان در نیروی هوایی

محله نیروی هوایی که بخشی از منطقه 13 شهرداری است در شرق تهران قرار گرفته است. این محله که به دلیل وجود پادگان نیروی هوایی به این نام شناخته شده است بخشی از محله پیروزی محسوب می‌شود بنابراین بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی شاغلان این مرکز هستند.

از لحاظ بافت و ساختار می‌توان گفت که محله نیروی هوایی از شبکه خیابانی منظمی تشکیل شده که خیابان اصلی آن درجهت شمال به جنوب قرار گرفته است. این محله که یکی از خیابان‌های شلوغ تهران به شمار می‌رود در بیشتر ساعات روز از ترافیک سنگینی برخوردار است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی زندگی در محله‌ای پرتردد را تجربه خواهند کرد.

از مراکز تجاری و خرید محله نیروی هوایی می‌توان به مجتمع تجاری کساء و فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون هفت، شهروند، رفاه و جانبو اشاره کرد که وجود این مراکز تأمین اقلام ضروری زندگی ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی را آسان کرده است.

در این محله مراکز تفریحی مناسبی نیز ایجاد شده تا ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی لحظات خوشی را در این محله با خانواده سپری کنند. پارک جنگلی سرخه، سرای محله نیروی هوایی و همچنین زمین اسکیت در کنار رستوران‌های مطرحی همچون رستوران درویش در این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان این منطقه اوقات فراغت خوبی را برای خود و خانواده رقم زنند.

از ویژگی‌های محله نیروی هوایی می‌توان به وجود مراکز آموزشی و درمانی مناسب، مراکز ورزشی، ساخت‌وسازهای جدید و خیابان‌ها و کوچه‌های عریض اشاره کرد که این ویژگی‌ها زندگی را برای ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی هموارتر کرده است.

در محله نیروی هوایی خانه‌های ویلایی به‌وفور به چشم می‌خورد اما در کنار آنها آپارتمان‌های نوساز نیز ایجاد شده تا متقاضیان با هر نوع سلیقه‌ای بتوانند در این محله سکونت کنند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی می‌توانند خانه موردنیاز خود را باقیمت‌های به نسبت بالاتر در خیابان‌های پنجم و ششم نیروی هوایی جستجو کنند. متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیروی هوایی برای انتخاب ملک موردنظر خود و خانواده در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ضمن دریافت اطلاعاتی جامع از محله نیروی هوایی و میزان معاملات از بین فایل‌های ثبت شده برحسب موقعیت مکانی، سن بنا، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب ملک موردنظر خود را جستجو کنند و پس از مشاهده تصاویری واقعی از ملک اقدام به بازدید نهایی و در نهایت عقد قرارداد اجاره ملک کنند و با انتخابی هوشمندانه زندگی مملو از آرامشی را برای خود و خانواده رقم زنند.

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

زعفرانیه یکی از محله‌های شمال تهران و محدوده شمیرانات به شمار می‌رود که در منطقه یک شهرداری قرار گرفته است. این محله به دلیل قرارگرفتن در کوهپایه‌های البرز یکی از مناطق زیبا و خوش آب‌وهوای تهران محسوب می‌شود که متقاضیان زیادی در علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه هستند.

محله زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های شمال تهران است که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه در این محله قشر مرفه جامعه هستند بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه برای سکونت در این محله اعیان‌نشین باید از بودجه بالایی برخوردار باشند.

زعفرانیه به دلیل قرارگرفتن در ارتفاع 1600 تا 1800 متری از سطح دریا از آب‌وهوای خنک و مطلوبی برخوردار است به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای با آب‌وهوای خنک هستند با خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه می‌توانند پاسخگوی نیاز خود باشند.

فرصت طلایی اجاره آپارتمان از کیلید را از دست ندهید

ساختار و معماری محله زعفرانیه تلفیقی از بافت مدرن و سنتی است زیرا در این محله در کنار خانه‌های ویلایی که بیشتر بومی‌نشین در آنها سکونت می‌کنند برج‌ها و آپارتمان‌هایی ساخته شده که بیشتر قشر جوان تمایل به سکونت در آنها را دارند. این ویژگی باعث شده که هر فردی با هر نوع سلیقه و نگرشی بتوانند در این محله به جستجوی خانه موردنظر خود و خانواده بپردازد؛ بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که در این محله امکان سکونت برای هر فردی که بودجه بالایی داشته باشد به‌راحتی وجود دارد.

در محله زعفرانیه اماکن تاریخی، دیدنی و ادارات مهمی و قابل اهمیتی وجود دارد که از بین این اماکن دیدنی و تاریخی می‌توان به کاخ‌موزه سعدآباد، عمارت تماشاگه زمان، فرهنگستان هنر، رصدخانه زعفرانیه، فرماندهی شمیرانات و دادگاه ویژه روحانیت اشاره کرد که وجود این مراکز محله زعفرانیه را به منطقه‌ای مهم تبدیل کرده است.

وجود سفارتخانه‌هایی مهمی همچون سفارت آفریقای جنوبی، برزیل، یمن، ویتنام، غنا، بلاروس، ژاپن و سوریه نیز در این محله بستری را فراهم کرده تا بهترین امکانات در این منطقه ایجاد شود به‌نحوی‌که بسیاری از سفرا و گردشگران متقاضی خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه هستند.

محله زعفرانیه از خیابان‌های معروف و صاحب نامی نیز برخوردار است که نسبت به سایر خیابان‌های این منطقه از قیمت‌های به نسبت بالاتری نیز برخوردارند. خیابان اصلی زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی و خیابان الف از جمله این خیابان‌ها به شمار می‌رود که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه برای سکونت در این خیابان‌ها باید از بودجه بالاتری برخوردار باشند.

اما در زعفرانیه نیز همانند سایر محله‌های مطرح تهران مراکز خرید صاحب نامی وجود دارد که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه با استفاده از این مراکز می‌توانند اقلام موردنظر خود را تهیه کنند. مرکز خرید زعفرانیه، مرکز خرید باریک، مرکز خرید پالادیوم و همچنین مرکز خرید پارمیس از مراکزی هستند که روزانه شهروندان فراوانی از اقصی‌نقاط تهران برای خرید به این خیابان مراجعه کرده و از مراکز خرید صاحب برند این منطقه محصولات موردنیاز خود را خریداری می‌کنند.

 به‌طورکلی قیمت خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه به دلیل اعیان‌نشین بودن، بهترین امکانات و آب‌وهوای مطلوب بسیار بالاست به همین دلیل زندگی در این محله لوکس برای هر فردی با هر میزان بودجه‌ای امکان‌پذیر نیست، بنابراین افرادی که علاقه‌مند به تجربه زندگی لوکس و مدرنی هستند با اختصاص بودجه بالا برای تأمین مسکن موردنیاز خود و خانواده می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کلید اطلاعات کافی را در خصوص این محله دریافت کنند و پس از مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه باتوجه‌به موقعیت ملک، سن بنا، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات تصاویر واقعی از ملک را رویت کرده و پس از هماهنگی و بازدید حضوری ملک موردنظر خود و خانواده را خرید و یا اجاره کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز