خبرگزاری کار ایران

معرفی سیستم برق بدون وقفه (یو پی اس)

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۸۲۹

تعیین نوع UPS برای تجارت شما و همچنین نصب و نگهداری آن ممکن است نیاز به تخصص متخصصان داشته باشد. ما کارشناسانی داریم که می توانند اطلاعات مربوط به عملکرد صحیح یو پی اس ، تعویض باتری آن ، شناسایی دستگاه هایی که هرگز به آن متصل نیستند و سایر نکات ایمنی می توانند به شما اطلاعات دهند.

چگونه UPS از شغل شما محافظت می کند

غیرقابل پیش بینی بودن طبیعت تضمین می کند که تجارت شما چندین قطع برق را تجربه خواهد کرد که بر عملکرد شما تأثیر می گذارد. منبع تغذیه بدون وقفه  UPS اطمینان حاصل می کند که رایانه های شما و سایر دستگاه ها هرگز از خرابی برق جدا نمی شوند. 

مهمتر از همه ، این فرایند تضمین می کند که شما هرگز داده ها را از خاموش کردن کامپیوترهای غیر منتظره از دست ندهید. این که آیا شما می خواهید از عدم وقفه در کار خود جلوگیری کنید و یا اینکه می خواهید امنیت سیستم های خود را بالا ببرید ، استفاده از یو پی اس راه حل است.

منبع تغذیه بدون وقفه چیست؟

منبع تغذیه بدون وقفه (یو پی اس) یک سخت افزار مهم است که هم از کامپیوتر و هم از داده های شما محافظت می کند. این منبع تغذیه پشتیبان را در صورت خرابی برق اصلی ناشی از مشکلات جریان الکتریکی مانند خاموشی ، نوسان ، و سنبله برق فراهم می کند.

واحدهای UPS کوچکتر می توانند از رایانه های جداگانه محافظت کنند در حالی که مدل های بزرگتر می توانند از چندین دستگاه یا یک دفتر کامل تغذیه کنند. 

مشاغل کوچک می توانند واحدهای یو پی اس انفرادی را انتخاب کنند ، که برای تهیه نسخه پشتیبان از رایانه های مهم و سایر وسایل مهم برای تداوم تجارت کافی است.

مزایای استفاده از UPS

این یک واقعیت شناخته شده است که قطع برق می تواند تجهیزات الکترونیکی ، به ویژه رایانه ها را آسیب یا کاملاً از بین ببرد. 

خاموش بودن غیر منتظره رایانه می تواند صدمات بزرگی به سخت افزار رایانه شما وارد کند و باعث شود داده های ذخیره نشده از بین بروند.

 UPS اطمینان می دهد که شما هرگز چنین سناریویی را تجربه نمی کنید.

در اینجا روشهای دیگری وجود دارد که یک UPS از سیستم شما سود می برد:

  • جریان بی وقفه جریان برق در هنگام افزایش قدرت

هنگامی که UPS دارید ، ولتاژ منتقل شده از خطوط الکتریکی اصلی به دستگاههای شما به طور مداوم تثبیت می شود. این از رایانه های شما در برابر افزایش قدرت محافظت می کند ، این اتفاق می افتد که ناگهان ولتاژ در سایر تجهیزات افزایش یابد.

  • منبع تغذیه تصفیه شده و فیلتر شده

یو پی اس سطح قدرت را به طور طبیعی عادی می کند تا رایانه های شما در برابر افت و لکه های ناشی از رعد و برق یا منبع تغذیه غیر طبیعی که معمولاً پس از خاموشی از برق بازگردانده می شوند محافظت شوند.

  • قدرت فوری در هنگام خاموشی

منبع تغذیه بدون وقفه ، استمرار عملیات شما را تضمین می کند. در صورت قطع شدن در کوتاه مدت ، به شما زمان کافی می دهد تا به یک منبع تغذیه بزرگتر و با ثبات تر مانند ژنراتور تغییر دهید. اما برخلاف یک ژنراتور ، در لحظه دقیق برق از تجهیزات شما تأمین می کند.

آیا تجارت شما به UPS احتیاج دارد؟

اگر در حال خرید رایانه های جدید برای تجارت کوچک خود هستید ، یک UPS یک افزودنی ارزشمند است. مشاغلی که برای عملکرد مانند بیمارستانها ، بانکها ، مؤسسات دانشگاهی ، شرکتهای تولید کننده و هرگونه مشاغلی که ذخیره و پردازش داده ها وظیفه مهمی را ایجاب می کنند نیاز به قدرت ثابت دارند می توانند از قدرت بی وقفه یا همان یو پی اس بهره مند شوند.

تعیین نوع UPS برای تجارت شما و همچنین نصب و نگهداری آن ممکن است نیاز به تخصص متخصصان داشته باشد. ما کارشناسانی داریم که می توانند اطلاعات مربوط به عملکرد صحیح یو پی اس ، تعویض باتری آن ، شناسایی دستگاه هایی که هرگز به آن متصل نیستند و سایر نکات ایمنی می توانند به شما اطلاعات دهند. 

شرکت کیان صنعت ایرانیان وارد کننده ، تامین کننده و نمایندگی انحصاری برند مکلسان ترکیه در ایران است که تامین دستگاه ها ، باتری ، تعمیر یو پی اس مدل ها و برندهای مختلفت و همچنین سیستم های برند مکلسان را بر عهده دارد.

 

منبع : شرکت فروش و تعمیرات تخصصی یو پی اس فای نت

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز