خبرگزاری کار ایران

چطور با بهترین قیمت بیمارستان صحرایی بسازیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۶۸۲

در ادامه بیشتر با ساندویچ پانل که یکی از بهترین راه ها برای ساختن بنا به صورت سریع و مقاوم است، آشنا می‌شویم.

امروزه دیگر کسی در دنیا نیست که درباره اپیدمی ویروس کرونا چیزی نداند. چند ماهی از شیوع بیماری کوید 19 می‌گذرد اما هنوز درمانی برای آن یافت نشده و شاهد ابتلای هزاران نفری بیماران به این ویروس به صورت روزانه هستیم. یکی از مشکلات بزرگی که ساکنان شهرهای کوچکتر در ایران یا سایر کشورهای جهان سوم با آن رو به رو هستند، کمبود بیمارستان و مراکز درمانی برای کنترل بیماران است. به راستی چطور می توانیم در مدت زمانی کوتاه این مشکل بزرگ را برطرف کنیم؟

در ادامه بیشتر با ساندویچ پانل که یکی از بهترین راه ها برای ساختن بنا به صورت سریع و مقاوم است، آشنا می شویم.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل ها دیوار یا سقف هایی هستند که آنها را از ترکیبات سبک و قابل حمل می سازند. از ساندویچ پانل ها در صنایع مختلفی استفاده می شود اما یکی از مهمترین کاربردهای آنها در ساخت ساختمان های موقت است. ساندویچ پانل ارتباطی با ساندویچ خوراکی ندارد و در حقیقت فقط برای لایه لایه بودن دیواره های این محصول چنین نامی روی آن گذاشته اند.

ساندویچ پانل ها به دو دسته عمده ساندویچ پانل دیواری و سقفی تقسیم می شود که کاربرد آنها از نام هایشان مشخص است. به این محصولات پنل ساندویچی هم می گویند. ساندویچ پانل ها را از موادی همچون پلی استایرن و انواع پشم مانند پشم شیشه می سازند که همین موضوع سبب شده وزن آنها به شدت کاهش بیابد و انعطاف پذیری خوبی هم داشته باشند. حالا کاربرد ساندویچ پانل ها چیست و چرا بر این عقیده هستیم که می تواند انتخاب خوبی برای ساخت بیمارساتن های موقت باشد؟

چطور با بهترین قیمت بیمارستان صحرایی بسازیم؟

از ساندویچ پانل کجا استفاده می شود؟

ساندویچ پانل ها کاربردهای متعددی دارند که از شناخته شده ترین آنها می توانم به استفاده به عنوان مدارس موقت و بیمارستان های صحرایی اشاره کنم؛ همچنین از ساندویچ پانل در ساخت سقف کارگاه ها یا استخرها و یا پمپ بنزین ها نیز استفاده می شود. شاید شما هم سوله ها یا سردخانه هایی که با ساندویچ پانل ساخته شده اند را دیده باشید که در همه زمان ها از آنها استفاده می شود. برخی تصور می کنند فقط در زمان بحران می توان از ساندویچ پانل استفاده کرد زیرا بسیار پیش آمده که ببینیم در هنگام زلزله یا سیل و سایر بلاهای طبیعی و انسانی از کانتینرهای ساخته شده از ساندویچ پانل ها استفاده می شود؛ اما در ایران نیز همواره از این محصولات برای ساخت خانه های سیار یا حتی اتاقک‌های اداری در کارخانه ها استفاده می کنند. همانطور که مشاهده می کنید در برخی مواقع ممکن است که فقط از ساندویچ پانل سقفی استفاده شود و نیازی به دیوار نباشد.

قیمت ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل ها بر اساس نیاز و نوع کاربردی که مد نظر دارید و متراژ درخواستی متفاوت خواهد بود. به دلیل آن که با تورمی که همه روزه در حال زیاد شدن است، بتوانید قیمت های به روزی داشته باشید، توصیه می کنیم که از وبسایت گروه صنعتی پانل مهدی www.panelmahdi.com دیدن کنید. محصولات این گروه صنعتی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و خدمات آنها نیز به بهترین نحو ممکن است و در تمامی مراحل خرید تا نصب یاریتان خواهند کرد و برای مشاوره (کارشناسی رایگان) و کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت نیز می توانید با شماره تماس هایی که در وب سایت آنها وجود دارد، تماس بگیرید بنابراین بهتر است ما قیمت ها را در اینجا بیان نکنیم تا همواره قیمت درست داشته باشید.

چطور با بهترین قیمت بیمارستان صحرایی بسازیم؟

چطور ساندویچ پانل تهیه کنیم؟

همانگونه که اشاره شد ساندویچ پانل ها کاربردهای متعددی دارد بنابراین ابتدا باید درخواست خود را با ارائه کننده های این کالا در میان بگذارید و در صورت نیاز درخواست ارسال کارشناس به محل را داشته باشید. یکی از دلایل دیگری که گروه پانل مهدی را به شما معرفی کردیم مراحل ساماندهی شده و دقیق و سریع خرید محصول از آنهاست اگر بخواهم روند خرید از این مجموعه را به صورت مختصر با شما در میان بگذارم اینطور خواهد بود: پیش فاکتور و تایید، پیش پرداخت، صدور فاکتور، ثبت سفارش، تایید نهایی سفارش، تولید، کنترل کیفیت محصول، انبار دپو، تسویه حساب، صدور خروجی، بارگیری و تحویل در محل؛ بنابراین لازم نیست که اطلاعات تخصصی یا مهارت خاصی داشته باشید تا بتوانید ساختمان یک سوله یا بیمارستان صحرایی و بناهایی از این قبیل را تهیه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز