خبرگزاری کار ایران

برای طراحی سایت از کجا شروع کنم؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۳۶۱

مراحل مختلفی برای انجام طراحی سایت وجود دارد که هدف ما در این مقاله بررسی نکات مهم و ضروری می‌باشد.

اکثر دانشجویان و علاقه مندان به طراحی سایت همیشه این سوال را می‌پرسند که برای طراحی سایت از کجا شروع کنم؟ مراحل یادگیری طراحی سایت چگونه می‌باشد؟و یا چگونه می‌توانیم مراحل طراحی سایت  را طی کنیم؟ با توجه به اینکه امروزه بحث برنامه نویسی و طراحی سایت به دلیل نیاز روز افزون جامعه به دنیای مجازی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است مخصوصاً طراحی سایت فروشگاهی از خواهان فوق‌العاده بالایی فوق‌العاده داشته و اکثر پروژه‌های شرکت های برنامه نویسی، طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد.

مراحل مختلفی برای انجام طراحی سایت وجود دارد که هدف ما در این مقاله بررسی نکات مهم و ضروری می‌باشد.

 

برای یادگیری طراحی سایت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

 با توجه به پیشرفت فناوری امروزه بحث طراحی سایت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بودهT و روز به روز به لیست علاقه مندان به طراحی سایت افزوده می‌شود برای طراحی سایت در مرحله اول یادگیری زبان  html  

می‌باشد.

در واقع در مرحله اول، بحث قالب وب سایت وجود دارد که امروز به راحتی می‌توان با استفاده از html ،css و وجاوا اسکریپت زیباترین و جذاب ترین قالب‌ها  میتوان را طراحی کرد.

 گرچه امروزه بیشتر طراحی قالب به وسیله فریم ورک های  معروف مانند بوت استرپ انجام می‌شود که مزیت استفاده از فریم ورک ها، افزایش سرعت کدنویسی و راحتی کار برنامه نویسان می‌باشد.

مرحله دوم در طراحی قالب سایت

شما با استفاده از سی اس می‌توانید به زیبایی طراح قالب وب سایت تان بیفزایید مانند رنگ پس زمینه، تغییر سایز فونت ها و ... و با استفاده از جاوا اسکریپت می توانید امکانات پیشرفته تری به سایت اضافه کرده و از حالت ایستا به داینامیک تبدیل کنید.

 یادگیری html و css نسبت به یادگیری جاوا اسکریپت راحت تر بوده در واقع شما در طی یک ماه به راحتی می‌توانید موارد یاد شده را یاد بگیرید ولی مدت زمان یادگیری جاوا اسکریپت نسبت به دو مورد قبلی زمان‌بر بوده و نیازمند به تمرین بیشترمی باشد ولی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد هر کسی با توجه به تمرین و زمانی که برای کد نویسی می گذارد به راحتی می تواند این موارد را فرا بگیرد.

انتخاب زبان برنامه نویسی در طراحی سایت

بعد از اتمام کار قالب سایت، نوبت به انتخاب زبان مناسب برای انجام کارهای فنی و یا سمت سرور می رسد که زبان های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که از محبوبترین آن می‌توان به php ، asp.net و ... اشاره کرد، که یادگیری زبان های برنامه نویسی سمت سرور نسبت به یادگیری زبان های طراحی قالب نیاز به زمان خیلی بیشتر و تمرین زیاد دارد.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنم؟

ویرایشگر های کد نویسی  مهم برای یادگیری طراحی سایت

برای نوشتن کد های طراحی سایت می توان از ادیتور های مختلفی که وجود دارد استفاده کرد. از ساده‌ترین آن می توان به  نوت پد اشاره کرد. ولی برنامه نویسان حرفه ای معمولا از ادیتور های پیشرفته تر برای کد نویسی استفاده می‌کنند که در لیست زیر چند نمونه از ادیتور های مشهور را معرفی می کنم.

  • Phpstorm
  • Notepad++
  • Atom
  • Cada

 

در واقع رشد و تغییر روزانه تکنولوژی برنامه نویسان را مجاب به این کرده است تا از بروز ترین و مجهز ترین ابزار برای برنامه نویسی استفاده کنند.

ادیتور ها،  ابزار اصلی برای انجام طراحی سایت می باشند و این کاملا به برنامه نویس مرتبط است که با توجه به نیازش از کدام ادیتور استفاده نماید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

 

با توجه به اینکه امروزه اکثر نیازهای مردم از طریق دنیای مجازی رفع می‌شود به همین دلیل روز به روز به تعداد افرادی که خواهان خرید آنلاین هستند افزوده می‌شود در واقع مردم می خواهند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین خریداری نمایند .

که این مورد صاحبان تمام کسب و کارها را مجاب به این کرده است تا شعبه مجازی شغلشان را افتتاح نمایند، در واقع راه اندازی سایت در تمام کسب و کارها بباعث برندسازی و افزایش مشتری می گردد.

امروزه تمام مشاغل اقدام به راه اندازی شعبه مجازی می کنند که در این میان طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و مشتریان بسیار زیادی دارد در واقع صاحبان تمام فروشگاه ها می توانند با ارتباط با یکی از شرکت های طراحی سایت خواستگار طراحی سایت فروشگاهی متناسب با شغلشان شوند.

مثلا از مشهورترین فروشگاه‌های آنلاین که نیازهای مردم را رفع می نماید می توان به دیجی کالا اشاره کرد که از درآمد فوق العاده بالایی برخوردار بوده و رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است شما نیز می توانید برای افزایش فروش و اعتبار در بین مشتریان شعبه مجازی فروشگاهتان را افتتاح نمایید.

 

امروز شرکتهای  فوق العاده زیادی وجود دارد خدمات  طراحی سایت ارائه می دهند که  معمولاسایت ها با توجه به نیاز مشتری تحلیل شده  و طراحی می گردد. شرکت cms-iran با امکان ارائه انواع خدمات طراحی سایت و نمونه کارهای قوی که به دست تیم متخصص طراحی می‌شوند توانسته است رضایت تمام مشتریان را جلب نماید.

شرکت cms-iran با امکان تحویل به‌موقع پروژه،پشتیبانی ۱۲ ماهه، آموزش مدیریت سایت و... با هدف اصلی کسب رضایت مشتریان ، کار طراحی سایت را انجام می دهد

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید با افتتاح فروشگاه مجازی کسب وکارتان را رونق دهید بهتر است که برای انجام این کار با تیم متخصص cms-iran ارتباط برقرار کرده و مطابق با نیازتان سایتی اختصاصی را با کم ترین هزینه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و هزینه های طراحی سایت می توانید از سایت cms-iran بازدید کرده و با برقراری ارتباط با مشاوران cms-iran تمام اطلاعات لازم را کسب نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز