خبرگزاری کار ایران

غرفه سازی خلاقانه ؛ ایده هایی برای افزایش چشمگیر مخاطبان غرفه شما

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۹۱

غرفه سازی خلاقانه و خاص از جمله مواردی است که می تواند منجر به افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان و در نهایت مشتریان شما بشود.

صنعت غرفه سازی و حضور در نمایشگاه در چند سال اخیر جزو محبوب ترین صنایع و فعالیت ها بوده است. زمانی که شما برای معرفی خود تصمیم به حضور در نمایشگاه و جایگاه معرفی خود به مشتریان و صنایع همکار می شوید اولین موردی که جلب توجه میکند غرفه نمایشگاهی شماست. اما سوال اصلی نحوه حضور شما و نحوه رقابت شما با رقبا می باشد. اینکه چگونه با استفاده از المان های بصری و زیباسازی آن توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید تنها یکی از موارد الزامی در جهت حضور موفق غرفه شما در نمایشگاه می باشد.

جالب است به این نکته توجه کنیم که با توجه به گستردگی نمایشگاه ها و حضور تعداد زیادی از رقبا شما در نمایشگاه مد نظرتان، شایسته نیست از طرح و ایده ی همیشگی جهت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود استفاده کنید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که طراحی خاص و خلاقانه تنها یکی از مهمترین عواملی است که باید در طراحی و ساخت غرفه شما خودنمایی کند.

مواردی مانند کارایی غرفه، ایجاد محیط های خصوصی و عمومی، پذیرایی، جوایز، چاپ و تبلیغات و ... نیز کمک بسیار زیادی در موفقیت شما دارد.

استفاده از طرح ها و ایده های خاص و جالب لزوما هزینه گزافی را برای شما ایجاد نمیکند. برای اینکه از این ایده ها و طرح ها بهره مند شوید میتوانید از شرکت های بزرگ غرفه سازی مثل شرکت غرفه سازی آمیتیس بهره مند شوید.

نکات کلیدی طراحی و ساخت غرفه های خاص و خلاقانه

در این بخش به تعدادی از کلیدی ترین نکات جهت طراحی و ساخت خلاقانه و خاص غرفه نمایشگاهی اشاره میکنیم:

استفاده از خود محصول در طراحی و ساخت غرفه

استفاده از خود محصولات و تولیدات در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شما، علاوه بر ایجاد حس صداقت و روراستی در مشتریان شما، میتواند به ایجاد حس اطمینان به کیفیت محصول از جانب شما کمک کند. ضمن اینکه میتواند در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی شما جلب توجه نماید. برای مثال استفاده از لوازم خانگی واقعی در غرفه شرکت تولیدی لوازم خانگی ضمن اینکه نحوه عملکرد دستگاه را بسیار راحت به مخاطب نشان میدهد میتواند موارد ذکر شده در بالا را تامین نماید.

توجه داشته باشید به هنگام استفاده از این نکته در غرفه سازی خود، مکانی را برای قرار دادن محصولات خود انتخاب کنید تا بیشتر تحت دید مخاطب باشد و تاثیرگذار تر شود.

غرفه سازی خلاقانه ؛ ایده هایی برای افزایش چشمگیر مخاطبان غرفه شما

غرفه سازی خلاقانه ؛ ایده هایی برای افزایش چشمگیر مخاطبان غرفه شما

استفاده از ترکیب های رنگی جذاب و خلاقانه

تاثیر شگفت انگیز رنگ در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی بر هیچکس نهفته نیست و این رنگ ها هستند که می توانند در نگاه اول یک غرفه را زیبا و یا در همان یک لحظه غرفه را زشت جلوه دهند.

البته شایان ذکر است که رعایت این نکته که رنگ اصلی غرفه شما در طراحی و ساخت غرفه باید با رنگ سازمانی و برند شما یکسان باشد ضروری است. شما میتوانید از ترکیب های رنگی متفاوت و در عین حال دارای هارمونی با رنگ سازمانی خودتان به شکل صحیح استفاده نمایید.

ضرورت استفاده از کف سازی خاص و خلاقانه به منظور جذب بازدیدکننده

توجه به مواردی که برای دیگر رقبا اهمیت چندانی ندارد می تواند شما را در یک سالن نمایشگاهی متمایز تر از تمامی شرکت ها نشان دهد.

کفسازی غرفه نمایشگاهی از جمله مواردیست که در اکثر موارد به آن توجهی نمیشود و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و با استفاده از کف سازی مناسب در غرفه نمایشگاهی خود وجه تمایز خود را به رخ دیگر رقبا و همکاران خود بکشید.

پیشنهاد میگردد به منظور ایجاد فضای خصوصی غرفه خود از فضای مشاعات نمایشگاه، کف غرفه خود را چند سانتی متر بالا بیاورید و سپس روی آن طرح خود را اجرا نمایید.

نوع غرفه سازی؛ یک انتخاب هوشمند

انتخاب نوع ساخت غرفه نمایشگاهی بسته به المان های مختلفی است که از جمله مهمترین آن ها میتوان به بودجه و نوع فعالیت شرکت و برند شما می باشد.

نوع غرفه سازی به دو نوع خودساخته و پیش ساخته تقسیم بندی میشود که انتخاب این مورد میتواند در تمامی روند طراحی و ساخت غرفه شما تاثیرگذار باشد. در غرفه سازی نوع خودساخته شما میتوانید تمامی نیازهای خود را مطابق ایده و سلیقه خود پیاده کنید، در این نوع غرفه سازی تجهیزات و توانایی های یک شرکت غرفه سازی معتبر می تواند تمامی ایده ها و سلایق شما را در طرح پیشنهادی پیاده کند.

در غرفه سازی به روش پیش ساخته، امکان اجرای ایده ها کمرنگ تر از حالت خودساخته می باشد ولی با این وجود بازهم می توان از ایده های خاص و خلاقانه بهره برد.

تخفیف ؛ پای ثابت جذب مشتری

حتما می دانید در برخی از نمایشگاه ها، بر اساس قوانین آن نمایشگاه می بایست تخفیف یکسانی را همگی در غرفه های خود برای مشتریان اعمال کنند.

شما می توانید علاوه بر تخفیفی که همه غرفه داران بر روی محصولات و خدمات خود اعمال کرده اند یک تخفیف دیگر و یا ارائه اشانتیون برای مشتریان خود در نظر بگیرید. این کار باعث میشود در ناخودآگاه ذهن مشتریتان باقی بمانید و در این صورت میتوانید یکی از پله های موفقیت در غرفه سازی را طی کنید.

شعارهای تبلیغاتی خلاقانه و خاص همراه با استفاده از استندها

در نمایشگاه زمان برای معرفی غرفه خود و یا حتی قانع کردن بازدیدکنندگان برای توجه به محصول و معرفی شما محدود است. پیشنهاد میکنیم در جلوی درب ورودی غرفه ساخته شده خود از استندهایی همراه با شعارهای جذاب و خلاقانه استفاده کنید.

همواره سعی کنید در کمترین زمان، بازدیدکننده را به داخل غرفه خود بیاورید.

غرفه سازی خلاقانه ؛ ایده هایی برای افزایش چشمگیر مخاطبان غرفه شما

غرفه سازی خلاقانه ؛ ایده هایی برای افزایش چشمگیر مخاطبان غرفه شما

در نهایت پیشنهاد میکنیم به هنگام تصمیم برای غرفه سازی و طراحی ساخت غرفه نمایشگاهی، حتما از یک شرکت معتبر مانند شرکت غرفه سازی آمیتیس بهره ببرید و قبل از عقد قرارداد حتما نمونه غرفه سازی های انجام شده توسط این شرکت ها را برسی کنید.

این شرکت های معتبر طبق تجربه و سوابق کاری بالایی که دارند میتوانند ایده هایی را جهت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی به شما بدهند که ضمن عدم افزایش هزینه های غرفه سازی شما به افزایش بازدیدکنندگان و به دنبال آن مشتریان شما کمک بسیاری بکنند.

مروری بر سابقه ی شرکت آمیتیس

شرکت آمیتیس دارای گرید A  از انجمن غرفه سازان ایران از نمایشگاه بین المللی و عضو انجمن غرفه سازان و با اجرای هر ساله بیش از 20000 متر مربع غرفه نمایشگاهی می تواند به عنوان یک شرکت معتبر و پر تجربه در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی در کنار شما باشد. شما میتوانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود را با اطمینان خاطر به شرکت آمیتیس بسپارید.

گروه خدمات قابل ارائه شرکت آمیتیس :

  • غرفه سازی
  • دکوراسیون داخلی
  • دکور فروشگاهی (برندشاپ)
  • استند فروشگاهی
  • چاپ و تبلیغات
  • عملیات عمرانی             

برای دریافت مشاوره رایگان غرفه سازی با کارشناسان متخصص آمیتیس می توانید با شماره 02196621490 تماس بگیرید. هم چنین برای مشاهده نمونه کارهای غرفه سازی شرکت آمیتیس می توانید به گالری نمونه کارهای آمیتیس مراجعه کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز