خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی جم، همیار بنیادکودک

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۷۹

بنیادکودک همواره تلاش کرده است تا هیچ دانش‌آموز با استعداد کم‌برخورداری از تحصیل باز نماند و دانش‌آموزان بورسیه بنیادکودک در طول تحصیل خود از نیک‌اندیشی همیاران بهره‌مند بوده‌اند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی این بنیاد؛ پس از اعمال تحریم یک جانبه آمریکا و عدم امکان انتقال وجه از دفتر امریکا به ایران،۶ هزار دانش‌آموز از ۱۱هزار دانش‌آموز بورسیه بنیادکودک با میانگین معدل ۱۷.۵ تنها به دلیل از دست دادن همیاران ایرانی مقیم خارج از ایران در خطر ترک تحصیل قرار گرفتند. به همین دلیل بنیادکودک برآن شد تا بحران پیش آمده را با هموطنان‌ در داخل کشور در میان بگذارد. در این راستا دفتر مرکزی و نمایندگی‌های بنیادکودک برای جذب همیار اقدام به مکاتبه و رایزنی با صاحبان مشاغل، شرکت‌ها و صنایع نمودند.

در پی مذاکرات و پیگیری‌های مستمرِ نمایندگی بوشهر با شرکت پتروشیمی جم، این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود به عنوان یک شهروند حقوقی مسئول، با مهرمندی و نیک‌پنداری در اقدامی انسان‌دوستانه و مسئولانه، حمایت از دانش‌آموزانِ فاقد همیار این نمایندگی را بر عهده گرفت.

شرکت پتروشیمی جم به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، یکی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال 1379 در منطقه ویژه پتروشیمی پارس در عسلویه بوده‌است که عمدتا به منظور تولید الفین‌ها و پلی‌اتیلن‌های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز