خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پتروشیمی غدیر تشریح کرد:

طلوع خورشید شستا در بازار بورس

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۰۴۳

مجموعه بزرگ شستا با بیش از 270 شرکت فعال و تاثیرگذار اقتصادی و قریب به 80 هزار میلیارد ریال سرمایه، زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی روز چهارشنبه 27 فروردین ماه 99 در بازار بورس عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، وحید نام نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر در خصوص معرفی جایگاه مجموعه بزرگ شستا و پتروشیمی غدیر گفت: مجموعه بزرگ شرکت های شستا با قدمت بیش از 33 سال فعالیت مستمر اقتصادی و بیش از 270 شرکت فعال در اقتصاد کشور جزء بزرگترین هلدینگ های اقتصادی کشور مطرح است. حضور مجموعه شستا در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع دارویی، صنعت ساختمانی ، خدمات ارتباطی رایتل، صنایع معدنی و فلزات اساسی، صنایع عمومی، صنایع غذایی و … نشانی از دامنه گسترده فعالیت های این مجموعه است. شرکت پتروشیمی غدیر بعنوان یکی از شرکت های فعال و پرسود ، واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر از زیرمجموعه های شستا می باشد.

نام نیک در ادامه در خصوص چگونگی اجرای این رویداد بزرگ اقتصادی افزود: شستا یکی از بزرگترین غول های اقتصادی ایران با تاکید مقام مظم رهبری و پیگیری رییس جمهور محترم دکتر روحانی در راستای کارایی و شفافیت بیشتر وارد بازار بورس می گردد. انجام این رویداد بزرگ در راستای ارتقاء بهره وری مجموعه و مشارکت عموم مردم در سود آوری و تصمیم گیری در یکی از بزرگترین مجموعه های اقتصادی کشور امری مبارک و قابل تأمل می باشد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر با گریزی به قابلیت ها و اهمیت حضور شستا در بورس گفت: مجموعه شستا با قریب 80 هزار میلیارد ریال سرمایه و 44 هزار پرسنل در قالب بیش از 270 شرکت یکی از هلدینگ های بزرگ اقتصاد ایران بشمار می آید. از مزایای حضور مجموعه شستا در بورس می توان به افزایش شفافیت عملکرد، افزایش توان مالی و مشارکت مردم در یکی از بزرگترین هلدینگ های اقتصادی ایران اشاره کرد. حضور چنین مجموعه سودده و موفق با این حجم از گستردگی و گردش مالی تاثیر بسزایی در بورس دارد.

نام نیک با اشاره به سود 257 درصدی سال گذشته مجموعه شستا بیان کرد: رسیدن به 257 درصد سود خالص که بالغ بر 4500 میلیارد تومان در سال گذشته خود گواه و نشانی از افق روشن و سودده برای سهامداران است. حال عرضه 10 درصدی یکی از بزرگترین مجموعه های اقتصادی کشور، در روز چهارشنبه 27 فروردین ماه 1399 یک فرصت طلایی برای عموم مردم جهت مشارکت در طرح های ملی به شمار می آید.

وی در انتها ضمن تشکر از تلاش پرسنل خانواده بزرگ شستا به عنوان یکی از مدیران این مجموعه گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ شستا در سال جهش تولید این قول را به هم میهنان عزیزم می دهم تا نهایت تلاش خود را برای پیشرفت و تعالی اقتصاد کشور عزیزمان ایران با تکیه بر توان ملی انجام دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز