خبرگزاری کار ایران

بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته DVR

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۹۰

ممکن است این مشکل برای شما به وجود آمده باشد که به صورت کاملا اتفاقی تصاویر و اطلاعات بر روی دوربین مدار بسته تان پاک شده باشد و یا برخی اطلاعات را به عمد پاک کرده باشید . اما در یک بازه زمانی به آن اطلاعات احتیاج داشته باشید در این صورت می توانید اطلاعات و تصاویر پاک شده دوربین مدار بسته را بازیابی و یا به اصطلاح ریکاوری کنید . بازیابی یا ریکاوری دوربین مدار بسته به جهت بازگردانی اطلاعات و عکس ها و تصاویر صورت می گیرد . در برخی موارد هم بسیار کاربردی است و میتواند تاثیر زیادی در تامین امنیت جانی و مالی افراد داشته باشد . فروش دوربین مدار بسته در دنیای امروزه نقش کاربردی بالایی دارد که برای شناسایی مجرمان و اثبات جرم و ... مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار نقش بسزایی در این زمینه دارد . فیلم های ضبط شده بعد از نصب دوربین مدار بسته توسط دستگاه DVR در هارد های مربوطه ذخیره سازی می شود اما در بعضی موارد شما نیاز به بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته دارید ما در تحریریه الکامپ قصد داریم  روش بازیابی اطلاعات در دوربین مدار بسته و همچنین مشکلاتی که باعث از بین رفتن اطلاعات میشود را مورد بررسی قرار دهیم .

مشکلات دوربین مدار بسته DVR

دوربین های مدار بسته به دلیل وجود فرایند های حفاظتی برای جلوگیری از بروز هر مشکل در اطلاعات شما آن ها را به صورت کد گذاری ذخیره میکنند و دی هیچ دستگاه دیگری سو استفاده های جانبی از اطلاعات شما محفوذ بماند و تنها در دستگاهی قابل خواندن است که اطلاعات بر روی ان ریخته می شود . در صورت جدا شدن دستگاه تنها خود شما قابلیت دسترسی به فیلم ها و اطلاعات ان را داشته باشید نه هیچ فرد دیگر و این دلیلی می باشد که کار بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته DVR  اندکی پیچیده شود . که در تخصص هر فرد مبتدی قرار نمی گیرد . در دوربین های مدار بسته فرمت فیلم های ذخیره شده با دیگر فیلم ها یکسان نیست و قابلیت پخش ان را محدود می کند که این مورد برای جنبه ی حفاظتی در نظر گرفته شده است اما بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته DVR را دچار مشکل می کند . ساختار این دوربین ها به صورتی برنامه ریزی شده است که که پس از پایان مدت تعیین شده اطلاعات یا کاملا خالی شده یا از اول شروع به ذخیره سازی می کند یا به صورت روز شمار اطلاعات قدیمی تر را پاک می کند .

چند نکته برای جلوگیری از بین رفتن اطلاعات هارد DVR

  • به هیچ عنوان هارد دیسک دوربین مدار بسته را از سیستم DVR جدا نکنید زیرا ممکن است در هنگام اتصال دوباره هارد دیسک توسط DVR فرمت شود و این موضوع باعث لسیب دیدن اطلاعات شما می شود .
  • توجه داشته باشید فیلم های دوربین مدار بسته در چه مدتی دوباره نوشته می شود یعنی دوره زمانی ذخیره کردن اطلاعات در دوربین چه محدوده ای دارد .
  • برای سیستم های خود از منبع تغذیه مناسب استفاده کنید زیرا ممکن است نوسانات برق باعث از بین رفتن اطلاعات شما حتی هارد دیسک شود .
  • قبل از خرید سیستم , اطلاعات لازم را راجع به محصول مورد نظر بررسی کنید  .

مشکلات به وجود امده برای دستگاه DVR

  • اطلاعات روی هارد موجود بوده اما قابل رویت نیست .
  • اطلاعات مورد نظر از تاریخ ذخیره اطلاعات گذشته .
  • دستگاه DVR  از زمان وقوع حادثه اسیب دیده است .
  • دستگاه DVR سالم بوده اما هارد اسیب دیده است .
  • هارد از روی DVR جدا شده و توسط کامپیوتر فرمت شده است .
  • هارد در بازه زمانی گذشته خراب بوده و در اصطلاح هیچ فیلمی روی هارد ذخیره نشده است .

رعایت اصول کاربردی برای جلوگیری از , از بین رفتن اطلاعات

گاهی به دلیل خطاهای کاربر بخش بزرگی از اطلاعات پاک می شود و برای بازگزدانی نیاز به صرف هزینه و زمان می شود برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی رعایت یکسری اصول مهم است که این اصول شامل :

ظرفیت هارد دیسک

 ظرفیت هارد دیسک بسیار موضوع پر اهمیتی است و کاربر نیز از این موضوع مطلع باشد که هارد دیسک هر چند وقت یک بار اطلاعات ذخیره شده را پاک می کند و اطلاعات جدیدی را جایگزین می کند .

منبع تغذیه دوربین مدار بسته

هر یک از انواع دوربین مدار بسته بنا به مدلی که دارد از منابع تغذیه مختلفی استفاده می کنند اما نکته مهم درباره کیفیت منبع تغذیه می باشد . منبع تغذیه دوربین مدار بسته باید به گونه ای باشد که اسیبی به هارد نرساند . گاهی اوقات به دلیل کم و زیاد شدن ولتاژ ممکن است برخی اطلاعات پاک شده و نیاز به ریکائری اطلاعات دوربین مدار بسته داشته باشد .

بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته DVR

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز