خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

ارزانی هشتمین سالگرد افتتاح شرکت فولاد هرمزگان را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۳۹۰

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی هشتمین سالگرد افتتاح این شرکت را به کارکنان، خانواده آن‌ها و ذی‌نفعان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به این شرح است: اکنون که هشت سال از آغاز تولید تختال در فولاد هرمزگان می گذرد،تحول،تعالی،بالندگی امروز شرکت فولاد هرمزگان در پرتو اندیشه های متعالی و متعهدانه کارکنان شایسته و دلسوز آن محقق شده است. فرا رسیدن ۱۲ دی ماه سالروز افتتاح شرکت فولاد هرمزگان را به همه ی همکاران تلاشگر و خانواده ی محترم آنها تبریک عرض می نمایم.

علیرغم تحریم‌های ظالمانه ی غرب که بر کشور عزیزمان سایه افکنده است،با تکیه بر توان داخلی و استفاده از پتانسیل های شرکت های دانش بنیان و بومی سازی موادو قطعات در سال رونق تولید از این برهه ی زمانی عبور کرده و گواه آن افزایش تولید و فروش شرکت در سال های اخیر می باشد،به نحوی که در ۹ ماه اول سال جاری فولاد هرمزگان با عبور از تولید ۱۱۱۰۰۰۰ تن تختال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ درصدی را تجربه کرده است و این در حالی است که شرکت در ظرفیت اسمی خود تولید می نماید. در همین مدت نیز فروش شرکت  رشد ۱۷ درصدی در بازارهای داخلی و صادراتی به میزان ۱۱۲۷۰۰۰ تن تختال داشته است.

در پایان سلامتی،شادکامی و سربلندی همه همکاران محترم فولاد هرمزگان و خانواده ی عزیز آنها را در کنار سایر ذینفعان شرکت از خداوند متعال خواستارم و اطمینان دارم در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق منافع ملی و اعتلای روزافزون شرکت فولاد هرمزگان روز به روز موفق ترخواهد بود.

فرزاد ارزانی

۹۸/۱۰/۱۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز