خبرگزاری کار ایران

یه هدیه برای شب یلدا و تم جشن کریسمس

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۷۱

از قدیم‌الایام معمولا انتخاب هدیه کار نسبتا سختی بوده؛ زمان زیادی رو باید به این فکر می‌کردیم که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف در اشخاص مختلف، چه هدیه‌ای براشون بگیریم که هم لذت ببرن و هم تو خاطرشون موندگار بشه.

از وقتی استفاده از اینترنت باب شده یه سری سایت‌هایی اومدن و با توجه به پارامترهای انتخابی و میزان هزینه ی که مد نظرمون هست یه سری هدایا پیشنهاد میدن اما اگر با این سایت ها کار کرده باشید حتما متوجه میشین که کارایی آنچنانی ندارن و عملا نمیشه ازشون انتظار داشت کمک خاصی به ما بکنن.

مناسبت‌های مختلف و اشخاص با سلیقه‌های فردی مختلف همیشه در انتخاب هدایا چالش‌های بزرگی برای ما ایجاد میکنن، اما تا حالا به این فکر کردین که یه هدیه جدید باشه که برای هر مناسبتی که فکر می‌کنین قابل عرضه باشه و همین‌طور تمامی سلیقه‌های مختلف رو هم به خودش جذب کنه، تازه علاوه بر اینها جدید باشه و این باعث بشه که تو ذهن همه موندگار بشه.

قاعدتا هدایای خاص هزینه‌های خاص و بالایی هم دارن و شاید در توان همه نباشه اما این هدیه‌ای که ما در موردش صحبت میکنیم هزینه ی مادی بسیار ناچیزی داره در عین اینکه ارزش معنوی اون واقعا بالاس. صنایع دستی همیشه با ارزش بودن و خواهند بود حتی اگه از نظر مادی قیمت بالایی نداشته باشند.

یه هدیه برای شب یلدا و تم جشن کریسمس

محصولی که در موردش صحبت میکنم جزو صنایع دستی و هنری محسوب میشه و اگر یه دونه رو از نزدیک ببینید حتما عاشقش میشین و به هنر و ظرافتی که درونش نهفته هست پی میبرین. کوکی ها یه نوع شرینی هستن که با توجه به جنسشون ماندگاری بالایی دارن و این امکان رو بهشون میده که بتونیم از طریق سیستم پستی اونا رو به هر نقطه ای از کشور ارسال کنیم بدون اینکه ذره ای تغییر حالت و کیفیت داشته باشن. کوکی های طرح دار رنگی کاملا خوراکی هستن و میشه همراه با چشمنوازی اونها از طعم بینظیرشون هم لذت برد.

برای هر مناسبتی کافیه تو سایت استودیو آویشن طرح های مختلف کوکی رو جستجو کنین و یا طرح دلخواه خودتون رو سفارش بدین تا در کمترین زمان یه هدیه ارزشمند و نفیس رو در هر کجای ایران که هستین تحویل بگیرین. با استفاده از سیستم سفارش آنلاین سایت، شما میتونین از روند آماده سازی مطلع بشین و همچنین پرداخت هاتون رو به صورت آنلاین انجام بدین. تو سایت آویشن برای همه ی مناسبت ها اعم از ولنتاین،  روز مادر، روز پدر و یا تولد عزیزاتون طرح های متنوعی وجود داره که شما خیلی راحت و با اطمینان میتونین هدیه شب یلدا، تم جشن کریسمس و یا تم عید نوروز رو انتخاب و سفارش بدین.

سایت استدیو آویشن تو ستاد ساماندهی ثبت شده و تونسته از وزارت صنعتف معدن و تجارت هم نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره رو دریافت کنه، پس شما به راحتی میتونین با ما ارتباط بگیرین و هدیه مورد نظرتون رو سفارش بدین.

یه هدیه برای شب یلدا و تم جشن کریسمس

فقط یادتون باشه چون ما کوکی ها رو بسته به درخواست شما رنگ آمیزی و تهیه میکنیم حتما باید دو روز زمان آماده سازی کوکی رو تو فرآیند ارسال و دریافت لحاظ کنین. ما کیفیت، تازگی و ظرافت هنری کوکی های استدیو آویشن رو تضمین میکنیم و مطمئن هستیم اگر یه بار از نزدیک این آثار هنری رو ببینین عاشق و با ما وارد دنیای رنگارنگ کوکی ها میشین.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز