خبرگزاری کار ایران

خرید سوله ارزان قیمت و با کیفیت از شرکت خانه آفتاب شرق

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۹۱

شرکت خانه آفتاب شرق با بیش از ۱۵ سال سابقه در امر تولید و ساخت انواع سوله های صنعتی، کشاورزی، سوله های سردخانه ای و ورزشی با اشرافی که به این مشکلات در میان صاحبان صنایع احساس می کند همواره در سدد این است که هزینه های ساخت سوله را به حداقل برساند و به معنای واقعی کلمه “خرید سوله ارزان” را که یکی از شعارهای این شرکت میباشد را محقق کند.

خرید سوله ارزان به چه معناست؟

سوله ارزان قیمت در واقع همان سوله ای است که با بالاترین کیفیت و استانداردها تولید شده باشد و هیچگونه نقص یا مشکلی در آن وجود نداشته باشد. اما متاسفانه بسیاری از شرکت ها از این مقوله سوء استفاده کرده و سوله های بی کیفیت و بدور از استانداردهای مورد نیاز تولید کرده و به نام سوله ارزان قیمت روانه بازار می کنند. در اینجا سوالاتی پیش می آید که با توجه به این همه محصولات به اصطلاح بُنجُل چه باید کرد و آیا خرید سوله ارزان کار درستی است؟  ویا اصلا در ساخت سوله با جمله خرید سوله ارزان معنا پیدا می کند؟

توجه به این نکته بسیار ضروری است که منظور ازکلمه ارزان در واقع به محصولی گفته می شود که با همان کیفیت و ارزش واقعی خود با قیمت مناسب تر به فروش برسد. ولی متاسفانه در بین مردم به محصولی مک از کیفیت پایین و بدور از هرگونه استاندارد تولید شده جنس ارزان گفته می شود. وقتی معیار ما برای تعیین ارزش کالا فقط مقدار پول پرداختی در قبال آن کالا باشد هرچه پول کمتری بپردازیم از این منظر آن کالا ارزانتر است. فرقی بین کالای با کیفیت و بنجل وجود ندارد وقتی کیفیت معیار نباشد.

ساخت سوله ارزان با تیر سینوسی در خانه آفتاب شرق

 

خرید سوله ارزان قیمت و با کیفیت از شرکت خانه آفتاب شرق

تعریف ما در خانه آفتاب شرق (سوله مارکت) از سوله ارزان کمی کامل تر و متفاوت تر از این موارد است و درواقع سوله ارزان از دیدگاه ما کاملترین و با کیفیت ترین سوله ای است که هزینه ساخت و ساز آن را هم می توان کم کرد. کم کردن هزینه ساخت و ساز وقتی ارزش به حساب می آید که در عین حال بیشترین مقاومت مصالح مصرفی با دستیابی به بالاترین کیفیت و دقت در ساخت در قالب ظاهری زیبا و متفاوت را بتوان بدست آورد.

رهاوردی که ما از آن برای تحقق این ادعا از آن بهره برده ایم استفاده از تیر ورق با جام موجدار یا همان تیر سینوسی در ساخت سوله می باشد که خرید سوله ارزان قیمت را برای شما ممکن می کند. حال این اتفاق چگونه رخ می دهد؟ در ادامه توضیح می دهیم.

  • فرم دار شدن تیرها موجب بهبود مشخصات مکانیکی مقطع تیر ورق با جان مینوسی می گردد.
  • فرم دار کردن و موج دادن در جان تیر به میزان زیادی مصرف آهن را کاهش میدهد.
  • بااستفاده از دستگاه های برش سوراخکاری و جوش cnc کیفیت تولید را به بالاترین حد ممکن میرسانیم.
  • طراحی خاص تیر های سینوسی سوله هایی کامل با نمای زیبا،مهندسی شده و با قابلیت الحاق ساده ملحقات وملزومات خلق می کند.
  • امکان بهره گیری از تیر های سینوسی در ابعاد مختلف موجب گردیده تا با استفاده از روشهای مهندسی و تحلیلی بهینه ترین پلان را ، با حفظ مساحت ثابت سالن یا بودجه به مشتریان خود پیشنهاد کنیم.

سوله ساخته شده با تیر ورق با جان موجدار به جهت مقاومت بیشتر احتیاج به مصرف مقادیر کمتری آهن دارد به طوریکه حتی امکان محصول مقاومت بیشتر وجود دارد و در عین حال امکان فراهم آوردن سوله با قیمت ارزان را ممکن می کند. سوله ساخته شده با تیر ورق جان موجدار به جهت مقاومت بیشتر احتیاج به مصرف مقادیر کمتری آهن دارد به طوریکه حتی تا ۶۰% امکان حصول مقاومت بیشتر وجود دارد.

تمام اینها را گفتیم تا به این حرف برسیم که گاهی می توان با تدابیر درست و همراه با تکنولوژی روز دنیا بجای خرید سوله ارزان یک سوله مدرن، با همان کارایی و حتی با قیمت پایین تر تهیه کرد. جهت مشاوره و دریافت راهنمایی های بیشتر با ما در وبسایت سوله مارکت همراه باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز