خبرگزاری کار ایران

خرید بلیط هواپیمای تهران کیش درست در زمان مناسب

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۵۱

در بین تمامی مقاصد گردشگری در ایران، جزیره کیش بهترین گزینه برای سفرهای زمستانی است. در فصل پاییز و زمستان با کاهش دمای هوا، کیش تبدیل به مقصدی بسیار جذاب برای مسافران می شود. اگر شما هم قصد سفر به کیش داشته باشید حتما به قیمت بلیط هواپیمای تهران کیش نگاه کرده اید و قیمت ها در روزهای مختلف مقایسه کرده اید. به علت پر طرفدار بودن جزیره کیش، تقریبا هر روز از همه شهر های بزرگ کشور به مقصد کیش پروازهای متعددی وجود دارد. به طور مثال هر روز حداقل 13 پرواز از تهران به کیش انجام می شود. یا اگر قصد خرید بلیط مشهد به کیش داشته باشید برای بیشتر روزها حداقل 5 گزینه متفاوت دارید. این تعدد پروازها که توسط ایرلاین های و آژانس های مختلفی انجام می شود باعث قدرت انتخاب مسافران و همچنین نوسان بیشتر قیمت بلیط شده است.

خرید بلیط هواپیمای تهران کیش درست در زمان مناسب

نوسان قیمت و پیش بینی تغییرات:

قیمت پروازها در روزهای مختلف بسته به اینکه چند روز قبل از پرواز اقدام به خرید بلیط هواپیما بکنید متفاوت است. قیمت بلیط هواپیمای تهران کیش ممکن است در حد 50 هزار تومان پایین باشد یا حتی در حد 1 میلیون تومان بالا برود. برای اینکه بتوانید برای سفر خود به کیش قیمت بهتری پیدا کنید باید بتوانید بهترین زمان خرید بلیط هواپیما به کیش را پیدا کنید. 

چمدون یک استارتاپ ایرانی است که این کار برای شما انجام می دهد. چمدون، یک سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیماست که از سال 98 شروع به کار کرده و با کمک هوش مصنوعی و تکنولوژی های پیشرفته قیمت بلیط هواپیما برای مسیرهای مختلف را تحلیل کرده و به شما توصیه های هوشمندانه ای میکند که چه موقع اقدام به خرید بلیط هواپیما بکنید. هرگاه شما پروازهای یک تاریخ را در چمدون جستجو کنید، چمدون به شما خواهد گفت که آیا الان زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما است یا بهتر است صبر کنید.

اگر قصد سفر به کیش دارید بهتر است حداقل از 10 روز قبل از سفر قیمت ها را از طریق سایت چمدون چک کنید تا با کمک پیش بینی چمدون در زمان درست و قیمت بهتری بلیط خود را خریداری کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز