خبرگزاری کار ایران

صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان در نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی مواد شیمیایی تهران

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۳۹۹

شرکت شیمیایی فاتح فام سپاهان با 20 سال سابقه و به پشتوانه اعتبار 50 ساله در ارائه محصولات تخصصی در زمینه تینر و مشتقات نفتی در حوزه های صنعتی رنگ و رزین، چوب و .... شما را به بازدید از غرفه این شرکت در نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی رنگ،رزین،پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری مورخ 18-21 آذر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 10-11 غرفه 4 دعوت می نماید.

معرفی صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان

صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود و در سال 1398 نیز به بهره برداری رسید. ظرفیت اسمی این مجموعه در ابتدای امر 32.000 تن بوده است. خوشبختانه توانسته ایم با کیفیت بالای انواع تینر و حلال همکاری خود را با صنایع بسایر متنوع اعم از :

کشتی سازی

اتومبیل سازی

فایبرگلاس و مبلمان سازی

و انواع شرکت های صنعتی در سطح ملی و بین المللی گسترش دهیم.

هدف اصلی ما در صنایع شمیایی فاتح فام سپاهان افزایش رضایتمندی مشتریان مان بوده است و همین امر سبب شده تا به بهبود مستمر کیفیت محصولات مان بیاندیشیم.

دریافت استاندارد ملی ایران و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001:2015 در شرکت فاتح فام سپاهان بیانگر توجه این شرکت به موضوع کیفیت محصولات و ارائه خدمات برتر به مشتریان است. فاتح فام سپاهان در چشم انداز 5 ساله خود دستیابی به جایگاه بزرگترین تولید کننده و صادر کننده حلال های صنعتی در کشور را هدف قرار داده است و برای دستیابی به این جایگاه ،مشتری مداری و دانش محوری اولویت مدیران این مجموعه خواهد بود.

خوشبختانه فعالیت خود را در یک دهه پیش از یک کارگاه بسیار کوچک آغاز نمودیم و امروز در جایگاهی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تینر فوری در ایران می باشیم. درصد بالای صادرات محصولات مان به کشور های دیگر نیز از برترین افتخارات مان می باشد.

صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان در نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی مواد شیمیایی تهران

محصولات و تولیدات صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان

تخصص ما در زمینه تولید انواع تینر و حلال می باشد. در زیر قادر به مشاهده دسته بندی های اصلی محصولات تولیدی مان در این مجموعه خواهید بود:

تینر فوری

این نوع تینر مناسب برای رنگ های هواخشک و سریع می باشد. در صنعت اتومبیل سازی شاهد استفاده از این نوع تینر می باشیم. تینر فوری خود دارای مدل های متنوعی از جمله:

تینر 12000

تینر 10000 ممتاز

تینر 10000 معمولی

تینر 20000 معمولی

تینر 20000 لوساید

تینر 15000

تینر سوپرلوساید 60000

تینر سوپرلوساید 40000

تینر سوپرلوساید 30000

می باشد.

از ویژگی های مشتری در انواع تینر فوری می توان به بی رنگ بودن و بوی تند این ماده شیمیایی اشاه نماییم.سرعت تبخیر این نوع حلال بسیار بالای است و همین دلیلی بر انتخاب نام آن می باشد.

تینر صنعتی از نمونه های تینر فاتح فام سپاهان

همانطور که از نام این تینر مشخص می باشد، از موارد کاربرد و استفاده از آن می توان در صنعت اشاره نمود. در صنایعی اعم از کشتی سازی، کفپوش های ورزشی،مخازن پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین مخازن آب شاهد استفاده از این نوع تینر می باشیم.

در صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان با توجه به تاثیر انتخاب نوع تینر در کیفیت رنگ ها انواع تینر صنعتی از جمله:

تینر اکرلیک

تینر استخری

تینر اپوکسی

تینر کوره ای

تینر چاپ

تینر پلی اورتان

را با کیفیت بسیار بالایی تولیدی و به بازار های داخلی و خارجی روانه می نماییم.

تینر نیتروسلولوزی در انواع متفاوت

تینر 30000 نیتروسلولوزی

تینر 25000 نیتروسلولوزی

تینر 15000 نیتروسلولوزی را در این دسته بندی قرار داده ایم. از مهم ترین موارد کاربرد این نوع حلال نیز می توانیم به استفاده از آن برای رقیق نمودن رنگ ها با رزین نیتروسلولزی اشاره نماییم.

صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان در نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی مواد شیمیایی تهران

تینر های صادراتی صنایع شیمیایی فاتح فام سپاهان

دسته ای از محصولات ما در زمینه صادرات بسیار مورد استقابل قرار گرفته اند. همین امر سبب شده تا این محصولات را در دسته بندی مجزا با عنوان دسته بندی تینرهای صادراتی قرار دهیم. از نمونه محصولات این دسته بندی می توانیم به موارد زیر نیز اشاره نماییم:

وایت اسپریت یا تینر روغنی

تینر 15000

تینر 10000 معمولی

تینر 20000 لوساید

متانول ترکیبی

تینر 7000

هیدروکربن های سبک و سنگین و بازرگانی حلال های کلیه پالایشگاههای کشور

شما دوستان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع محصولات مان می توانید به وب سایت ما به نشانی اینترنتیhttps://fatehfam.com مراجعه نمایید.شماره تماس جهت هماهنگی

03195024412-14

03153309127-28

09134632388

لازم به ذکر است که نمایشگاه نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی رنگ،رزین،پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری نیز فرصت مناسبی برای دیدار با شما عزیزان می باشد. ما منتظر دیدار شما دوستان عزیز می باشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز