خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف تهران:

کیفیت نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی امسال با سال‌های گذشته قابل مقایسه نبود/ تولیدات داخلی را به مردم معرفی کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۴۴

رئیس اتاق اصناف تهران از کیفیت بالای نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی امسال نسبت به سال‌های قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس اتاق اصناف تهران در حاشیه نمایشگاه صنعت چاپ، بسته‌بندی و تجهیزات وابسته با بیان اینکه نمایشگاه امسال تولید ملی بوده و تمام شرکت‌ها و همینطور نمایندگان شرکت‌های خارجی حضور داشتند؛ اظهار داشت: این نمایشگاه در سطح بسیار وسیعی برگزار شد. هر دو قسمت چاپ و بسته‌بندی کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشتند و این موضوع باعث شده بود که نمایشگاه امسال از نظر کیفیت و جذب مخاطب موفق‌تر باشد.

قاسم نوده فرهانی ادامه داد: در کنار صنعت چاپ، بسته‌بندی نیز امسال متحول شده بود. اثرگذاری بسته‌بندی برای صادرات کالاها، 50 درصد از کار را تشکیل می‌دهد. صادرکننده کالا بهترین کالا و مواد خود را درون یک بسته‌بندی نامناسب قرار دهد؛ وقتی خریدار از ظاهر و بسته بندی کار خوشش نیاید، قطعا کالا به فروش نخواهد رسید و تصور مشتری بر این است که کالایی با ظاهر نامناسب از کیفیت نامطلوبی نیز برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسته‌بندی بر روی کالاهای صادراتی بسیار اثرگذار خواهد بود، افزود: نمایشگاه در این قسمت نیز تغییرات تاثیرگذاری نسبت به سال‌های گذشته داشته و کیفیت آن بسیار بالا رفته بود.

فراهانی گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در بحث چاپ در حوزه تولید نیز واقعا تاثیر‌گذار است. اگر زحمتی در طول یک سال برای کیفیت یک کالا کشیده شده است، در نمایشگاهها مردم آن کیفیت را می‌بینند.

وی با بیان اینکه ما بر روی تولیدات داخلی سرمایه‌گذاری اندکی کرده‌ایم، بیان داشت: متاسفانه مردم ما هنوز نمی‌دانند که چه کالاهای بسیار خوب و باکیفیتی در داخل کشور تولید و صادر می شود. ما باید به آنها این کالاها را بشناسانیم و قطعا کمترین دستمزدی که ما به تولیدکنندگان داخلی می‌دهیم این است که کالاهای با کیفیت‌شان را به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شاید در اوایل کسانی بودند که کالاهای نامناسب تولید کردند و این مهم در در ذهن مردم باقی مانده است اما در حال حاضر وضعیت این نیست. اکنون کالاهایی که تولید می‌شود نسبت به کالاهایی که از چین و کشورهای دیگر وارد می‌شوند، واقعا قابل مقایسه نیستند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه صنعت چاپ، صنعتی بسیار عظیم است، افزود: هر روز که بلند می‌شوید با صنعت چاپ کار دارید. این‌گونه نمایشگاه‌ها درسی می‌دهند به آنهایی که هنوز در گذشته هستند و به فکر جدید کردن دستگاه‌هایشان نیستند. باید خود را به‌روز کنند چرا که یک رقابت بین تولیدکنندگان و کسانی که در این صنعت هستند، اتفاق افتاده است و مطمئنا کسانی که دستگاههای فرسوده دارند، باید به روز کنند تا از این صنعت و پیشرفت عقب نمانند. بدون شک هر دو قسمت چاپ و بسته‌بندی می توانند از سال‌های آینده نمایشگاه جداگانه داشته باشند، چرا که ظرفیت و پتانسیل آن را دارند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز