خبرگزاری کار ایران

جمعه سُرمه‌ای آرایشگاه اینترنتی کلون در انتظار شماست

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۲۵۴

با ۵۰ درصد تخفیف حسابی در جمعه سُرمه ای کلون، لذت زندگی و خدمات زیبایی را برای خودتان چند برابر کنید.

کلونی های نازنین سلام. حالتون؟! احوالتون؟! چه خبر از برف و بارون و هوای سرد و باحال پاییزی؟! ما اومدیم با یه خبر داغ که هم سرما رو براتون کم کنیم هم کنار هم کلی خوش بگذرونیم. «جمعه سُرمه ای» کلون با ۵۰ درصد تخفیف ویژه در خدمت شماست تا تو این روزهای آخر ماه نوامبر (همون اوایل آذر خودمون) لذت بیشتری از کنار هم بودن ببریم.

حالا این جمعه سُرمه ای از کجا دراومد؟!

ببینم تا حالا از جمعه سیاه (Black Friday) چیزی شنیدی؟! معلومه که شنیدی. به آخرین جمعه ماه نوامبر می گن جمعه سیاه. خب! کسب و کارهای مختلف تو این جمعه سیاه میان و چی کار می کنن؟! بزرگ ترین حراج های کل سالشون رو معرفی می کنن. این جوری می شه که شما یهو می تونید کلی خرید کنید برای خودتون. اون هم با یه قیمت خیلی ارزون و باحال!

حالا چرا جمعه سُرمه ای؟!

با سُرمه که آشنا هستید؟! همون که به چشم ها می کشن و زیبایی چشم هاتون رو صد برابر می کنه! سُرمه یکی از هفت قلم اصلی آرایش ایرانی های قدیم بوده. سُرمه اون قدر سیاهه که وقتی نگاش می کنی به آبی می زنه! (اصلا از همین جاست که به رنگ سیاه که توش آبی داره می گیم: سُرمه ای). این سُرمه ای خوشگل یکی از سه رنگ اصلی کلونی هاست (خاکستری، صورتی و سرمه ای.).

حالا این جمعه سُرمه ای کلون چه شکلیه؟!

خیلی خب! به جمعه سُرمه ای کلون خوش اومدین رفقای نازنینم:

تو جمعه سرمه ای می تونم چند تا سرویس بخرم؟!

خرید استثنائی جمعه سرمه ای فقط برای ۲۳ نفر اول فعال شده. بنابراین اگر دیر برسی و نفر ۲۴ام باشی باید تا جمعه سرمه ای سال ۹۹ صبر کنی!

تو جمعه سرمه ای چه قدر تخفیف دارم؟!

۵۰ درصد! یعنی هر عددی که می بینی می تونی نصفش رو پرداخت کنی.

تو جمعه سرمه ای چی می تونم سفارش بدم؟!

هر چیزی که دلت بخواد. یعنی تمام خدمات آرایشی، زیبایی و ماساژ کلون رو می تونید با ۵۰ درصد تخفیف برای خودتون سفارش بدید.

تو جمعه سرمه ای چه قدر برای خرید وقت دارم؟!

۲۴ ساعت. درست از لحظه ای که وارد جمعه سرمه ای می شیم تا لحظه ای که به شنبه معمولی برسیم! یعنی از ساعت ۱۲ شب هفتم آذرماه تا ۱۲ شب ۸ آذر.  ۱۲ شب اونجاست که ساعت موبایل شما عدد ۰۰:۰۰ رو نشون می ده. (یادت باشه که باید تو ۲۳ نفر اول باشی... پس بجنب).

برای استفاده از سفارش جمعه سرمه ای چه قدر وقت دارم؟!

دو هفته. از ۸ آذر که سفارشتون رو ثبت می کنید تا ۲۲ آذر وقت دارید که از اون خرید با تخفیف ۵۰ درصدی تون لذت ببرید. البته روی وبسایت و اپلیکیشن کلون شما فقط امکان انتخاب سفارش تا یک هفته بعد رو دارید. خب حالا چی کار می شه کرد؟! وقتی همکارای کلون برای هماهنگی باهاتون تماس می گیرند بهشون بگید که تاریخ فاکتور رو براتون تغییر بدن. یادتون باشه تاریخ انتخابی شما باید بین ۸ تا ۲۲ آذر باشه.

چه جوری سفارش جمعه سُرمه ای رو ثبت کنم؟!

خیلی راحت!

  • اول از همه باید بری به اون صفحه ای که دلت می خواد سفارشش رو ثبت کنی!
  • بعد روی کلمه ثبت سفارش کلیک کنی. می دونم... شما الان قیمت سرویس رو کامل می بینی. صبر کن تا بریم مراحل بعدی اون وقت برات می گم ۵۰ درصدش رو چی کار کنی.
  • نام کاربری و رمز عبورت رو توی کادر جدیدی که باز می شه، وارد کن. حالااااا باید تاریخ و ساعتی که دوست داری سرویس زیبایی برات انجام بشه رو انتخاب کنی و روی ثبت زمان کلیک کنی.
  • حالا نوبت به انتخاب آرایشگر می رسه.
  • دیگه رسیدی به صفحه پرداخت! اینجا اونجاست که قراره لذت پرداخت رو زیر زبونت مزه مزه کنی. اون کادر خالی رو می بینی که نوشته کد تخفیف؟! اونجا باید اسمِ شبِ جمعه سُرمه ای رو وارد کنی! می پرسی اسم شب کدومه؟! گوشِت رو بیار نزدیک: jomehsormeh98. روی اعمال کد هم کلیک کن تا با چشم های خودت ببینی قیمت ها نصف می شه.
  • پرداختت رو انتخاب کن و کار رو یک سره کن.

خیلی خوش بگذره!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز