خبرگزاری کار ایران

خرید هدیه خاص بی بهانه

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۴۷

این تصور در جامعه وجود دارد که برای خرید هدیه خاص و شیک باید منتظر یک مناسبت ویژه باشیم تا محبت خود را اطرافیانمان و یا افراد خاص زندگی خود ابراز کنیم.

این تصور در جامعه وجود دارد که برای خرید هدیه خاص و شیک باید منتظر یک مناسبت ویژه باشیم تا محبت خود را اطرافیانمان و یا افراد خاص زندگی خود ابراز کنیم. اما حقیقت آن است که تاثیری که خرید کادو خاص بی بهانه و تقدیم کردن آن در زمانی که طرف مقابلتان اصلا انتظارش را ندارد، میگذارد بسیار بیشتر از زمانی است که هدیه خاص در مناسبت خاص داده شود. تجربه ها نشان داده خاطره ای که این نوع کادو های بی بهانه بجای میگذارد بسیار ماندگار تر و زیباتر از کادو خاص  در مناسب ها مانند کادو تولد و یا کادو سالگرد ازدواج است.

طی تحقیقات به عمل آمده از افراد مختلف درباره هدیه های گاه و بیگاه و بی بهانه ای که داشته اند این نکته نمایان شده که تاثیر هدیه بی بهانه بسیار بیشتر بوده است. در این مقاله سعی داشته ایم به چند موقعیت بی مناسبت برای هدیه دادن را معرفی کنم. چون به شخصه تاثیر مثبت چنین حرکت هایی را در زندگی و روحیه خودم دیده ام. امید آن که بتوانم این حس زیبا را در چهره تمامی شما عزیزان مشاهده کنم

بهانه ای به نام سلامتی

حتما شما نیز دوستانی دارید که بسیار پر مشغله هستند و زمان کافی برای استراحت و یا حتی درست کرده وعده های غذایی خود نیز ندارند. این بهترین موقعیت است که یک وعده غذای خانگی درست کنید و به محل کارش بفرستید تا از خوردن غذای بیرون راحت شود. همانطور که میدانید غذای خانگی بسیار سالم تر از هر نوع فست فود و یا حتی غذا رستوران است با اینکار نشان می دهید سلامت او برایتان اهمیت دارد. در این حالت یک پیشنهاد دیگر نیز می تواند هدیه خوبی باشد و آن هم هدیه دادن یک ماگ با طراحی بسیار زیبا است.

می توانید این ماگ را خودتان در منزل طراحی کنید که میدانید با سلیقه دوستان یکسان است و اگر خودتان زمان کافی برای این کار ندارید، با فرستادن طرح دلخواهتان به متخصصان ما در گیفت فلو در زمانی کوتاه بهترین ماگ را برای دوستتان فراهم کنید.

این کادو خاص یک فایده بسیار خوبی دارد و آن هم اینکه دوست شما یک لیوان مخصوص به خود دارد و مجبور نیست که لیوان های اداره و یا شرکت استفاده کند. زیرا که امکان دارد کسی که قبل از او از این لیوان ها استفاده کرده بیمار بوده و موب انتقال بیماری شود.

خرید هدیه خاص بی بهانه

نقل مکان

حتما برای خود شما نیز پیش آمده که هنگامی که میخواهید از خانه ای به خانه ای دیگر نقل مکان کنید یک سری از وسایل تزئینی یا غیر تزئینی خود را دور میریزید و جایی برای وسایل جدید باز می شود. دوستان و اطرافیان شما نیز از این قائده مستثنی نیستند در این حالت ها چند راه حل پیش رو دارید یکی از راه ها این است که با خرید گل به همراه یک گلدان کریستال که با رنگ ویترای طراحی شده است را برای دیدن خانه جدیدش به او هدیه کنید  مطمئن باشید که برایش خوشایند است و رضایتمندی را در چهره اش خواهید دید. یکی دیگر از روش ها این است که یکی از عکس هایی که میدانید به آن علاقه دارد را به صورت لیزر روی کریستال در مدل های مختلف برایش ببرید. ایم مورد یکی از خاص ترین و شیک ترین هدایایی است که یک نفر میتواند دریافت کند.

تغییری اندک در دکوراسیون

اگر طرف مقابل شما به دکوراسیون خانه اهیمت زیادی میدهد یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم کوسن یکی از المانهای محبوب و پرطرفدار دکوراسیون در منزل هر ایرانی می باشد که باعث زِیبایی هرچه بیشتر تخت ، مبل و کاناپه می شود که با کمترین هزینه بیشترین زیبایی را میتواند به خانه هدیه کند. امروزه در بازار میتوانید طرح های آماده در مدل های و سایز های مختلفی را پیدا کنید اما زمانی که میخواهید یک طرح خاص را روی کوسن داشته باشید می توانید این کار را به ما بسپارید و با فرستادن طرح دلخواه و مورد نظرتان به متخصصان ما در گیفت فلو در مدت زمان معین زیباترین کوسن را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز