خبرگزاری کار ایران

چاپ برچسب هولوگرام؛ چگونه برای برند خود برچسب‌های هولوگرامی طراحی کنید؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۱۰

شیوه‌های بسیاری برای بازاریابی کسب و کار شما وجود دارند، از تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا بیلبوردهای خیابانی، اما بدون شک لیبل هولوگرام یکی از جالب ترین و مبتکرانه ترین روش هایی است که می‌تواند نام و آوازه برند شما را همه جا پخش کند

شیوه های بسیاری برای بازاریابی کسب و کار شما وجود دارند، از تبلیغ در شبکه های اجتماعی گرفته تا بیلبوردهای خیابانی، اما بدون شک لیبل هولوگرام یکی از جالب ترین و مبتکرانه ترین روش هایی است که می تواند نام و آوازه برند شما را همه جا پخش کند. می توانید با یک طراحی منحصر به فرد، برچسب های هولوگرام را به یک ابزار قدرتمتد و بی نظیر بازاریابی تبدیل کنید... اما قبل از هر اقدامی، این موارد را در ذهن داشته باشید.

چاپ برچسب هولوگرام؛ چگونه برای برند خود برچسب‌های هولوگرامی طراحی کنید؟

برچسب های هولوگرام برای شما مناسب هستند؟

اگر لوگو یا نام برند شما کاملاً خاص و متمایز باشد، برچسب های هولوگرام یک شیوه بازاریابی بی نظیر برای شما خواهد بود. قرار دادن یک متن یا لوگو در تصویر هولوگرام به برند شما جان می بخشد و می توانید چنین هولوگرامی را برای مقاصد نختلف به کار ببندید. در هر حال برچسب های هولوگرامی برای شرکت هایی مناسب هستند که سیاست های برندسازی واضح و مشخصی داشته و می خواهند تصویر خوبی از برند خود به نمایش بگذارند.

برچسب های هولوگرامی شما باید چه شکلی باشد و در چه ابعادی تولید شود؟

اگر می خواهید در مورد شکل و سایز هولوگرامتان تصمیم درستی بگیرید، باید پیش از هر چیز کاربرد آن ها را مشخص کنید. قرار است برچسب های هولوگرام را بر روی کتاب و محصولات آرایشی بچسبانید یا آن ها را برای اهداف تبلیغاتی نیاز دارید و مثلاً می خواهید در نمایشگاه ها از آن ها استفاده کنید؟ اگر نمی توانید درباره مناسب ترین شکل و سایز برچسب های هولوگرام خود تصمیم بگیرید، یکی از اعضای تیم سیناپک با شما تماس می گیرد و راهنمایی های لازم را درباره طراحی هولوگرام ارائه می دهد، کافی است به سایت sinapacking.com مراجعه کنید و فرم را پر فرمایید و یا با شماره 021-33118328 تماس بگیرید.

چگونه یک هولوگرام اختصاصی سفارش دهید؟

وقتی قرار است با یک متخصص حرفه ای چاپ همکاری کنید، کارتان بسیار ساده خواهد بود، کافی است طرح، لوگو یا متن خود را برای سیناپک بفرستید تا آنها باقی کارها را برایتان انجام دهند. اما اگر طرح خاصی ندارید، تیم طراحی سیناپک در این مورد هم به شما کمک می کند. آنها عضو انجمن بین المللی تولیدکنندگان هولوگرام هستند و می توانند با کمک هولوگرام ها از دارایی ها و شهرت برند شما محافظت کنند. می توانند متناسب با نیازها و دغدغه هایامنیتی شما بهترین هولوگرام های اختصاصی را طراحی کنند. فقط بگویید چه می‌خواهید و به دنبال چه هستید.

هیچ می دانستید ...

برچسب های هولوگرامی یک روش مؤثر برای بالا بردن امنیت محصولات شما و محافظت از آن ها به شمار می روند. استفاده از طرحی که کپی کردن آن دشوار باشد، جاعلان و کلاهبرداران را به هراس می اندازد تا فکر جعل یا کپی کردن محصولات شما را از سر خود بیرون کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برچسب ها و سایر محصولاتی که شرکت های بزرگ دنیا برای محافظت از برندشان به کار می گیرند، با شماره 021-33118328تماس بگیرید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز