خبرگزاری کار ایران

حضور دکتردکتر در جشنواره وب و مویابل کشور با سه نماینده

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۷۵۳

جشنواره وب و موبایل ایران یکی از بزرگترین فستیوال‌های کشور در حوزه آی‌تی کشور است. هرسال هزاران سایت و اپلیکیشن در شاخه‌های مختلف در این جشنواره به رقابت می‌‎پردازند. دکتردکتر طبق سال‌های گذشته در این جشنواره حضور خواهد داشت.

سامانه نوبت‌دهی دکتردکتر از پرافتخارترین شرکت‌کنندگان جشنواره وب و موبایل در سال‌های اخیر است. سایت دکتردکتر در سال‌های 1394، 1395 و 1397 برنده رتبه نخست شاخه سلامت الکترونیک کشور شده است.

حضور دکتردکتر در جشنواره 1398 با سه نماینده

دکتردکتر در سال 1398 با سه نماینده حضور پررنگی خواهد داشت. اپلیکیشن نوبت‌دهی، وب‌سایت رسمی و مجله اینترنتی سلامت و درمان دکتردکتر، سه نماینده‌ای هستند که در شاخه‌های مرتبط با خود با رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت.

سایت دکتردکتر در بخش سلامت الکترونیک، اپلیکیشن دکتردکتر در بخش اپلیکیشن‌ها و مجله دکتردکتر در بخش محتوای سلامت و پزشکی حضور خواهند داشت.

بهمن 1398، دوازدهمین جشنواره وب و مویایل کشور برگزار خواهد شد و صدها کسب‌وکار اینترنتی و غیر اینترنتی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

به نقل قول از وب‌سایت جشنواره وب و موبایل کشور، دیده شدن و فرصت کافی برای استارتاپ‌های تازه کار و در جلب اعتماد عمومی برای شرکت‌های مطسرح از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

دوازهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران یکم مهرماه سال نود و هشت شروع شده و تا سوم و چهارم بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز