خبرگزاری کار ایران

اهمیت تابلوسازی و تابلوها تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۵۵

از تابلوسازی چه میدانید؟شاید اگر ما که در صنعت طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنیم از اهمیت آن‌ها صحبت کنیم، جانب‌دارانه به نظر آید.

از تابلوسازی چه میدانید؟شاید اگر ما که در صنعت طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنیم از اهمیت آن‌ها صحبت کنیم، جانب‌دارانه به نظر آید.

اما بهتر است بدانید که وجود تابلوهای تبلیغاتی برای کسب‌وکارتان بیشترین اهمیت را دارد؛ زیرا این تابلوها، اولین چیزی هستند که افراد در مورد کسب‌وکارتان مشاهده می‌کنند و فرقی هم نمی‌کند آن را روی دیوار ساختمان نصب کرده باشید، بیرون از ساختمان باشد یا در خودرو شخصی‌تان. توجه داشته باشید که

برند سازی خلاقانه و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند به جذاب‌تر شدن کسب‌وکارتان کمک فراوانی کند. در واقع، تابلوهای تبلیغاتی مانند فروشنده صمیمی برایتان خواهند بود. تابلوی تبلیغاتی دیجیتال، به ویژه تابلوی تبلیغاتی زهوار در رفته جالب توجه نیست. علاوه بر این، می‌تواند نتیجه معکوس هم داشته باشد.

اهمیت تابلوسازی و تابلوها تبلیغاتی

همیشه به یاد داشته باشید که تبلیغات حرف اول را در جهان می‌زند. شما با تبلیغات دیده می شوید و با طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی منحصر به فرد، می‌توانید در نظر عموم بهتر دیده شوید و توجه آنها را به خود جلب کنید. هیچ گاه نقش تابلو تبلیغاتی را نادیده نگیرید. نوع دوم تبلیغات، به تبلیغات محیطی و بیرون شهری معروف است. در واقع، هزاران نفر در سطح شهر این تابلو سازی تبلیغاتی را در طول شبانه روز در سطح شهر می بینند. همانطور که می‌دانید، اکثر افراد بیشتر وقت خود را در خودروهایشان سپری می‌کنند و در طی روز در حال رفت و آمد هستند.

اهمیت تابلوسازی و تابلوها تبلیغاتی

هشت مزیت مهم تبلیغات محیطی (مزایای مهم تبلیغات محیطی )

مزایای مهم تبلیغات محیطی : در طول زمان اختصاص حجم قابل توجهی از بودجه رسانه ها به تبلیغات محیطی ، حداقل دوازده برتری مهم را برای نام های تجاری به همراه آورده است :

۱-آگاهی سریع مشتریان و تضمین حضور دائمی شرکت ها در بازار

چون تبلیغات محیطی به طور پیوسته در معرض دید قرار دارد ، حضور دائمی شرکت ها در بازار تضمین می شود .

۲- ایجاد شناخت و پای بندی در مشتریان

مزایای مهم تبلیغات محیطی : تبلیغات محیطی ، به علت استمرار در پیام رسانی در طول زمان ، باعث شناخت بیشتر مشتری و پای بندی او به یک محصول خاص می شود .

۳- گسترش دامنه ی پخش محصول

از انجا که در تبلیغات محیطی از اشکال و روش های گوناگونی استفاده می شود ، در نتیجه این رسانه میتواند دامنه ی پخش محصول را در بازار گسترش دهد .

۴- گستردگی و وسعت حوزه ی پیام رسانی

این رسانه حوزه ی انتشار آگهی شنیداری ، دیداری و مطبوعاتی را از محدوده ی منزل و محل کار مخاطب فراتر می برد ، در نتیجه پیام رساتر و گسترده تر به وی می رسد .

۵- انطباق تبلیغات با منطقه ای با استراتژی تبلیغات ملی

تبلیغات محیطی می تواند خط مشی تبلیغات ملی را با کمپین های منطقه ای انطباق دهد . در نتیجه ، تبلیغات خاصی برای هر محله به طور مجزا طراحی ، اجرا و نصب تابلو می شود .

۶- برقراری ارتباط کامل با مخاطبان ، با تکیه بر علم جمعیت شناسی

تبلیغات محیطی با برنامه ریزی درست و با استفاده از علم جمعیت شناسی ، هزینه های رسانه ای را به حداقل می رساند و بدون اتلاف انرژی ، با مخاطبان ارتباط موثری برقرار می کند .

۷- جلوگیری از وجود خطا و پراکندگی در ارائه ی پیام

این رسانه با ارائه ی پیام های ساده و موثر در سرتاسر محله ها و مراکز تجاری از به هم ریختگی و پراکندگی تبلیغات که معمولا در رسانه های جمعی اتفاق می افتد ، جلوگیری می کند .

۸- قابلیت تبدیل انواع طرح های تبلیغات محیطی

رسانه ی تبلیغات محیطی ، با ویژگی های خلاقانه ی خود میتواند همان پیام های منتشر شده در رسانه های جمعی و مطبوعاتی را به پیام های تاثیر گذار محیطی تبدیل کند .

اهمیت تابلوسازی و تابلوها تبلیغاتی

انواع تابلو های تبلیغاتی در تابلوسازی

آیا میدانید تابلو چلنیوم چه نوع تابلویی است؟

حروف چنلیوم در چندین نما و رنگ متنوع در بازار وجود دارند. علاوه بر این، سبک‌های فراوانی دارند که از این میان می‌توانیم به فونت‌های Helvetica و Times اشاره کنیم. جدیدترین کیفیت تابلوهای حروف چلنیوم در برابر آتش سوزی و قوس برداشتن مقاوم شده‌اند و می‌توانیم بگوییم که این اتفاقات مربوط به گذشته هستند و در تابلوهای حروف چنلیوم جدید اتفاق نمی‌افتند. این امر در نتیجه وجود بدنه پلاستیکی قالب‌ریزی شده با تزریق با تراکم بالا و پیشرفته‌ای است که آن را در مقابل آتش سوزی و قوس برداشتن مقاوم می‌کند..

اهمیت تابلوسازی و تابلوها تبلیغاتی

هنگامی که تابلوهای حروف چنلیوم را روی دیوار یا هر جای دیگر نصب کردید، به نگهداری چندانی نیاز ندارند و بنابراین، بسیار مقرون‌به‌صرفه و کارآمد هستند. نصب این تابلوها بسیار آسان است و رنگ‌های متنوع با نمای آکریلیک دارند. حروف چنلیوم فراوانی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید و از مزایای متنوعشان استفاده کنید.

در نهایت

تابلو سازی گروه پارسه مفتخر است برای کسب‌وکارتان محصولات و تابلوهای تبلیغاتی باکیفیتی را طراحی و تولید کند. درواقع، قصد داریم به شما کمک کنیم نیازهای خود را بهتر بشناسید و بتوانید برای خود بهترین محصول را انتخاب کنید. تابلو سازی گروه پارسه برای محصولات خود همواره از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده است تا محصولات سفارشی و مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کند. ما می‌توانیم تابلوهای خاص را برایتان طراحی و تولید کنیم تا محصولات و خدمات خود را برای مشتریانتان تبلیغ کنید.

تلفن مشاوره و سفارش آنلاین : 09330842205/09128943600

مشاهده نمونه کار های گروه تبلیغات محیطی پارسه

https://tparseh.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز