خبرگزاری کار ایران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور پتروشیمی غدیر

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۶۹

شرکت پتروشیمی غدیر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سالن ۳۸، غرفه شماره ۳۵ میزبان شما خواهد بود. این نمایشگاه با هدف بهبود فضای کسب و کار صنایع تکمیلی پتروشیمی با رویکرد معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و با شعار (آری به توان و تولید ملی) از ۳۱ شهریور تا ۳ مهر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

همزمان با آغاز شمارش معکوس برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلیمر منطقه خاورمیانه و غرب آسیا، سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد پلی‌پروپلین محوری توسعه صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی برگزار خواهد شد.

شرکت پتروشیمی غدیر در سایت 3 منطقه‌ی ویژه اقتصادی بندر ماهشهر در سال 1381 تأسیس و در دیماه سال 1388 به بهره برداری رسیده‌است. نام محصولات تولیدی آن وینیل کلراید مونومر (VCM ) با ظرفیت تولید سالانه 150 هزار تن و پلی ونیل کلراید (PVC) با ظرفیت تولید است که سالانه 120 هزار تن در سال می‌باشد. این محصولات در ساخت انواع لوله‌ها، شیلنگ‌ها، عایق‌های الکتریکی، چهارچوب درب و پنجره، کابینت و صنایع خودروسازی و .... کاربرد دارد.

پی وی سی (PVC) یکی از پر مصرف‌ترین پلیمرهای مصنوعی بوده که به صورت های مختلفی از قبیل سخت، منعطف، کوپلیمر و فومی وجود داشته و به دلیل خواص مطلوبی نظیر خواص فیزیکی و مکانیکی، مقاومت شیمیایی، قیمت ارزان، سبکی و تنوع در روش‌های شکل دهی، کاربردهای گسترده‌ای یافته‌است.

پی‌وی‌سی سخت جهت تولید چارچوب‌های درب و پنجره، کارت‌های اعتباری، لوله‌های آب‌رسانی، کف‌پوش‌ها و نظایر آن استفاده می‌شود، پی‌وی‌سی نرم برای تولید روکش سیم و کابل، کیف و کفش و کاربردهای مشابه به کار می‌رود.

شرکت پتروشیمی غدیر مقدم میهمانان عزیز در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را گرامی می‌دارد.

 Gpc برند برتر pvc ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز