خبرگزاری کار ایران

نمایش شکوه و عظمت حسینی با دسته پرچم اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۴۳۶

اربعین حسینی پدیده‌ای است که جاذبه آن مرزها را درنوردیده و قدم‌ها را همچون قلب‌ها به سوی قبله‌گاه عشق یعنی کربلا کشانده است. امروز نه تنها عشاق کربلا که پیشاپیش صفوف‌شان پرچم‌‎ها نیز به عرض ارادات پرداخته‌اند و مسافر اربعین حسینی شده‌اند.

کاروان‌ها و موکب‌های زیادی هرساله در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند. حرکت دادن پرچم‌ با شعارهای مختلف که ارادت زائرین اربعین را به نمایش می‌گذارند یکی از مهمترین تجهیزات و وسایل پیاده روی اربعین است. از سویی زائرین به فراوانی توصیه می‌شوند که وسایلی را با خود همراه نمایند که همراه داشتن آنها امری ضروری باشد و یا اینکه بتواند برای آنها کاربردهای فراوان داشته و سفر ایشان را تسهیل نماید.

حمل پرچم در پیاده روی اربعین

حرکت دادن پرچم در سفر اربعین بیشتر از هر چیز امری فرهنگی و معنوی است. زائر اربعین تنها نیامده است که خود را به کربلا برساند بلکه آمده است تا پیام حسینی را به همه جهان برساند. از این رو  پرچم می‌تواند برای او وسیله ممتاز و یگانه‌ای در انتقال پیام امام حسین به شیفتگان آن حضرت و حق جویان عالم باشد.

پیاده روی مستمر و روزانه، زائر اربعین را وا می‌دارد تا به چگونگی حمل پرچم فکر کند. سبکبال بودن در سفر اربعین در عین تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های اربعین امری است که می‌تواند دغدغه اصلی زائر باشد. برای حمل پرچم جدای از اینکه ابعاد و جنس پرچم چیست، مهمترین دغدغه دسته پرچم و نحوه حمل آن است. امکانی که می‌تواند همه نگرانی زائر را برای حمل آسان و بی‌دغدغه پرچم حل کند.

نمایش شکوه و عظمت حسینی با دسته پرچم اربعین

دسته پرچم بهترین حامل پرچم اربعین

تهیه دسته پرچم شاید بهترین شیوه برای حمل و نگهداری پرچم باشد. دسته پرچم استیل و آلومینیوم بهترین انواع دسته پرچم هستند که هر کدام با ویژگی‌ها و کاربردهای خود می‌توانند کمک حال زائر در حمل پرچم باشند.

دسته پرچم آلومینیومی وزن کمتری دارد از این رو بیشتر از انواع دیگر می‌تواند برای استفاده زائرین اربعین مناسب باشد.   در حالی که دسته پرچم استیل نسبت به دسته پرچم آلومینیومی وزن بیشتری دارد اما از مقاومت بالاتری برخوردار است و به لحاظ دوام، ماندگاری و دوام آوردن در طول سفر بیشتر توصیه می‌شود.

مشخصات دسته پرچم آلومینیومی به قرار زیر است:  دارای 6 قسمت تلسکوپی،  با ابعاد  75 سانتی متر در حالت بسته و 300 سانتی متر در حالت باز است. وزن 500 گرم وزنی بسیار مطلوب برای دسته پرچم است که نشانگر کاربری آسان آن است.

نمایش شکوه و عظمت حسینی با دسته پرچم اربعین

مزایای دسته پرچم اربعین

قابلیت استفاده به عنوان جایگزین مونوپاد یا پایه دوربین و گوشی همراه برای گرفتن عکس سلفی قابلیت استفاده به عنوان تابلوی کاروان پیاده روی اربعین، همچنین سفر مکه و عتبات عالیات برخوداری از کیف کمری به نحوی که زائر می‌تواند دسته را بر کمر ببندد و حمل نماید.

قابل استفاده در اردوهای زیارتی مشابه همچون پیاده روی تا حرم امام رضا(ع) دارای ظاهر زیبا و جذاب و ارتفاع مناسب که در نگاه عموم اثربخشی دارد.

برخورداری از اسفنج در محل قرارگیری دست و ممانعت از تعریق دست قابل استفاده به عنوان عصا در حین سفر برای رفع خستگی از زائر مقاومت بالا در مقابل فشار باد در مناطق بیابانی و بدون حفاظ

آسانی و  راحتی در حمل و نقل انواع پرچم با قابلیت جمع شوندگی و سهولت در جابه‌جایی توضیحات بیشتر را بخوانید.

خرید دسته پرچم اربعین

زائرین اربعین حسینی می‌توانند کالای دسته پرچم اربعین را با 50 هزارتومان تخفیف از فروشگاه فرهنگی مسجدکالا به نشانی www.masjedkala.ir  تهیه و خریداری نمایند و از طریق شماره تماس 03155571095 سفارش خود را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز