خبرگزاری کار ایران

خرید مستقیم آجر دکوراتیو و آجر آنتیک از کارخانه

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۶۷

شما می توانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی آجر هلندی - آجر دکوراتیو در سایت آجرنما.کام (www.ajornama.com) هزینه واسطه گری و بخش قابل توجهی از قیمت مصالح ساختمانی خود را کاهش دهید.

ایلنا؛ بهترین نوع خرید، خرید مستقیم از کارخانه است. در ادامه شما را با سایت آجرنما.

کام (www.ajornama.com) آشنا می کنیم؛ سایتی که امکان خرید انواع آجر از تولید کننده را بصورت آنلاین فراهم می کند (ارسال به سراسر ایران و مقاصد صادراتی). آنچه در ادامه می خوانید:

  • اطلاعات تماس و استعلام قیمت محصولات آجر نما
  • پذیرش نمایندگی فروش در تهران و شهرستان ها
  • مشخصات و ویژگی های آجر دکوراتیو تولید شده
  • انواع کاربرد آجر آنتیک
  • تنوع رنگ آجر دکوراتیو
  • آجر سنتی
  • خرید مستقیم و سابقه تولید کارخانه

اطلاعات تماس و استعلام قیمت محصولات آجر نما

مشتریان گرامی جهت اطلاع از موجودی انبار و سفارش انواع محصولات و استعلام قیمت آجر دکوراتیو (که به نام آجر هلندی و آجر آنتیک نیز شناخته می شود)، می توانند از طریق موارد زیر اقدام نمایند:

  • تماس با شماره 09353167544 (مدیر فروش)
  • تکمیل فرم مربوطه از طریق صفحه ی تماس با ما
  • آیدی اینستاگرام: ajornama_com

پذیرش نمایندگی فروش در تهران و شهرستان ها

جهت دریافت نمایندگی فروش محصولات آجر نما، با شماره تلفن 09353167544 تماس حاصل نمایید.

مشخصات و ویژگی های آجر دکوراتیو تولید شده

این محصول که با نام های آجر داخلی، آجر دکوراتیو داخلی و آجر هلندی شناخته می شود، چنین مشخصاتی دارد:

  • وزن کم و سبک
  • آب گریزی و عدم جذب آب
  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • مقاومت زیاد آجر آنتیک (دکوراتیو)
  • سهولت و آسانی در نصب و اجرا
  • ساخت و تولید در ابعاد متفاوت
  • تنوع رنگ بندی

وزن کم و سبک: آجر نما هلندی حدود یک سوم وزن سنگ های طبیعی را دارد. این ویژگی سبب کاربرد بیشتر آجر دکوراتیو می شود. آب گریزی و عدم جذب آب و خاک: نفوذ آب در آجرنما آنتیک کمتر از ۳% بدون نانو و با نانو می باشد. جهت کاربرد آجر دکوراتیو در نمای بیرونی، روی سطوح آن را نانو زده تا در برابر بارندگی و گردوغبار استحکام و مقاومت بیشتری داشته باشد. طول عمر و ماندگاری بالا: آجرنما دکوراتیو طول عمر بالایی نسبت به سایر آجر ها دارد که سبب ماندگاری بالا و انتخاب بیشتر توسط معماران و  مهندسان عمران می شود تا کار خود با کیفیت بیشتر ارائه دهند. مقاومت زیاد آجر آنتیک (دکوراتیو): دارای مقاومت کششی و فشاری و مقاومت دمایی بین ۳۵ تا ۱۲۰ می باشد و همچنین دارای سختی بالا در حد سنگ طبیعی و مقاومت در برابر تابش آفتاب، حرارت، سرما، قابلیت ضد آب و گرد و غبار می باشد. 

 

انواع کاربرد آجر آنتیک

از آجر هلندی به دلیل دو رنگ بودن و صاف نبودن سطح، در دیوار های داخلی و نمای خارجی (بیرونی) ساختمان استفاده می شود. به غیراز دیوارها، از آجر نما آنتیک می توان در پارتیشن ها، طراحی دیوار اطراف ال سی دی (تی وی وال – TV Wall)، دکوراسیون ستون ها و آرک ها استفاده کرد.

تنوع رنگ آجر دکوراتیو

تنوع محصولات آجر نما آنتیک سبب شده تا مشتریان در هنگام انتخاب با رنگ های متنوعی روبرو شوند و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. رایج ترین آجر آنتیک انتخاب شده توسط مشتریان و از پر فروش ترین محصولات کارخانجات تولید آجرنما دکوراتیو رنگ سفید می باشد. اگر چه آجر دکوراتیو سفید، بیشترین درخواست را دارد، ولی رنگ های خردلی، مشکی، خاکستری، قرمز و هفت رنگ نیز تولید می شوند. 

خرید مستقیم آجر دکوراتیو و آجر آنتیک از کارخانه

آجر سنتی

در زمان حاضر، طراحی های سنتی و استفاده از آجر سنتی در نمای داخلی و خارجی بناها، مورد استقبال نسل جدید واقع شده است. وب سایت آجرنما.کام، امکان خرید و ارسال انواع مختلف آجر سنتی برای نمای داخلی و خارجی و آجر سنتی کف (20*20 و ...) را به سراسر کشور فراهم کرده است.

خرید مستقیم و سابقه تولید کارخانه

شما می توانید با خرید مستقیم و بدون واسط از کارخانجات تولیدی آجر هلندی (آجر دکوراتیو) هزینه واسطه گری و بخش قابل توجهی از قیمت مصالح ساختمانی خود را کاهش دهید. گروه کارخانجات ما با ۵۰ سال سابقه در تولید انواع آجر دکوراتیو (آجر آنتیک) توانسته است با استفاده از تکنولوژی بروز، آجرنما های زیبا، متنوع و با کیفیت را تولید نماید تا علاوه بر رفع نیاز داخلی، بتواند نیاز صادرکنندگان عزیز را برآورده نماید. کیفیت و تنوع محصولات سبب شده تا درصد رضایت مندی مشتریان از محصولات کارخانجات تولیدی درحد بالایی قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز