خبرگزاری کار ایران

هدف از تبلیغات چاپی چیست ؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۳۸

بخشی از کار طراحان و گرافیست ها، طراحی و چیدمان قالب هایی برای تبلیغات چاپی است . کار شناساندن و تبلیغات برای محصولات و خدمات سازمان ها، با شیوه های مختلف صورت می گیرد یکی از این روش ها، چاپ است . تبلیغات چاپی چه برای تبلیغ انجام شده باشند و چه برای شناساندن و اطلاع دادن ، حاوی دو بخش هستند : تبلیغات چاپ شده در مطبوعات، تبلیغات چاپ شده غیر مطبوعاتی.

آن دسته از تبلیغات که برای چاپ در روزنامه ها، مجلات، فصلنامه ها، و … انجام می شوند، تبلیغات چاپی مطبوعاتی نام دارند  و تبلیغات چاپی غیر مطبوعاتی مانند چاپ کاتالوگ و … هستند. طراحی تبلیغات چاپی، اصول ومبادی علنی و هویدایی دارد که اگر ان اصول را به کار نبریم نباید انتظلار  فروش مطلوبی هم داشته باشیم . تبلیغات چاپی اماج گوناگونی دارند مانند شناساندن کالا، شناساندن شرکت مورد نظر ، یا فروش مستقیم کالا.

تبلیغات چاپی مانند چاپ ست اداری یکی از اصلی ترین، مهمترین و شایع ترین نوع تبلیغات است که جهت رسیدن  به مقاصد یک شرکت ، گزینه مطلوبی است . الزامی است کلیه بازاریابی ها و برند سازی‌ها در قالب یک تبلیغات صورت گیرد تا تاثیر گذار باشد و شرکت مورد نظر را به هدفی  که دارد برساند. امروزه تبلیغات به یکی از موارد مهم تبدیل  شده است، به گونه ای که برای معرفی هر محصولی از شرکت مورد نظر به یک شیوه تبلیغاتی مانند طراحی کاتالوگ  افراگرافیک احتیاج  داریم .

تبلیغات روشی است برای به چشم امدن ، برندسازی، شناساندن و افزایش فروش محصولات سازمان مورد نظر ، اما با پیشرفت زندگی ، دائما روش های تازه  و مختلفی از تبلیغات روی کار می ایند که تبلیغات چاپی از بین همه ان ها خیلی پرطرفدار هستند ، تبلیغاتی که هم از نظر مبلغ و هم از نظر  نتیجه ، رتبه خوبی را در مقایسه با سایر رسانه های چاپی دارند.

تبلیغات چاپی برای تجارت ها

با صعود و ترفیع  علم و فناوری، راه  های گوناگون تبلیغات چاپی روی کار امده اند که طرفداران بسیاری یافته اند و در اصل آن را در کارهای مختلف می توان  به کار برد.

با وجود  این راه ها برای هر کسب وکار  باید یک انتخاب درست داشت. شما این امکان را دارید که  تنها با گزینش یک روش درست و سفارش چاپ به شرکت افراگرافیک کالاهای خود را به شکل صحیح تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

مثلا کارفرمایی را در نظر داشته باشید که برای معرفی سرویس های خود به سایرین ، اقدام به چاپ کاتالوگ می کند . کاتالوگ کلکسیونی گرد اوری شده از محصولات است که برای سازنده و استفاد کننده احتیاج است و رابط بین  این دو  است.

طراحی کاتالوگ برای این مدیر بهترین گزینه است، چرا که این امکان را دارد که  تصاویر همه محصولات خود را در کاتالوگ بیاورد و برای هر کدام ، خصوصیات و ویژگی هایی را عرضه  کند  که برای خوانندگان مفید  است.

حتما وقتی که مشتری برای خرید محصولات  به سازمان شما می آید در رابطه با نوع و خصلت های محصولات شما اطلاعی ندارد، به این علت یا شما یا کاتالوگ باید این اطلاعات را به او بدهید تا او بتواند بهترین تصمیم را بگیرد . اطلاعاتی که در کاتالوگ اورده می شود ، فقط برای مشتری استفاده می شود و مهم نیست که مفهوم ویژه ای برای مشتری داشته باشد، همین قدر که بتواند همه مواردی که برای انتخاب مهم است  را به مشتری عرضه کند ، خوب است. به این علت کارفرما با چاپ کاتالوگ می تواند به هدف خود که فروش محصولاتش است برسد .

امتیازات تبلیغات چاپی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی

هم اکنون تبلیغات چاپی به عنوان یک شیوه مطلوب بسیار مورد استقبال واقع شده است و توانسته یکی از راه های موثر در دنیای تبلیغات باشد. این نکته را باید بدانید که یکی از امتیازات مهمی که تبلیغات چاپی در قیاس با سایر شیوه های تبلیغاتی دارد، ماندگاری و پایداری آن است، به این دلیل که یک تبلیغ تلویزیونی در یک وقت معین پخش می شود و با اتمام قرارداد، پخش آن هم به پایان می رسد ، اما تبلیغات چاپی دوام بسیاری دارد و وقت زیادی دست مشتری می ماند، به این خاطر سرمایه گذاری در کارهای چاپی آن هم در تعداد زیاد ، ماندگاری و دوام زیادی دارد و می تواند در زمینه تبلیغات موفق و موثر عمل کند . شرکت افراگرافیک با سال ها فعالیت در زمینه تبلیغات چاپی هم اکنون نیز خدمات چاپ را باکیفیتی متمایز و قیمتی ارائه می دهد. برای اطلاع از خدمات چاپی افراگرافیک به وب سایت afragraphic.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز