خبرگزاری کار ایران

می خواهید موبایل بخرید؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۹۵

اگر قصد دارید گوشی تلفن همراه خریداری کنید باید به نکاتی توجه کنید تا خدای ناکرده دچار ضرر و زیان نشوید. در این نوشتار ما به شما توصیه هایی ارائه می‌کنیم که با به کارگیری آنها هیچگاه در خرید از اشخاص یا فروشگاه های اینترنتی دچار مشکل نمی شوید.

 اگر قصد دارید گوشی تلفن همراه خریداری کنید باید به نکاتی توجه کنید تا خدای ناکرده دچار ضرر و زیان نشوید. در این نوشتار ما به شما توصیه هایی ارائه می‌کنیم که با به کارگیری آنها هیچگاه در خرید از اشخاص یا فروشگاه های اینترنتی دچار مشکل نمی شوید.

از دست کلاهبرداران راحت می شوید

اگر می خواهید گوشی تلفن همراه را از فروشگاه های اینترنتی بخرید به شما توصیه می کنیم نگاهی به جایگاه و همچنین نشان اعتماد الکترونیکی آن فروشگاه بیاندازید! این نشان می تواند تا حدود بسیار زیادی تقریباً صد در صد خاطر شما را جمع کند.

یعنی مطمئن هستید که دیگر درگیر یک کلاهبرداری نیستید و قرار نیست پول شما برود و چیزی هم دست آن را نگیرد.

فروشگاه های مطمئن برای خرید گوشی موبایل

حتماً بر روی نشان اعتماد الکترونیکی درج شده در سایت کلیک کنید و در صفحه باز شده مشخصات را چک کنید این مسئله یعنی آن فروشگاه اینترنتی از مراجع قانونی و ذیصلاح مجوزهای لازم را دریافت کرده و یک فروشگاه معتبر است.  آدرس نشانی و شماره تلفن تماس با سایر اطلاعات مربوطه نیز در آن صفحه درج شده است.

پیش از آنکه گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید به اینترنت سری بزنید و نمونه های مشابه را ببینید. البته اگر قصد دارید از فروشگاه بنگ گود خرید کنید، این اطمینان را دارید که پیش از خرید همه توصیه های لازم از جانب کارشناسان به شما ارائه می شود.

کمپین حمایت از خریداران در فروشگاه اینترنتی بنگ گود

 در فروشگاه اینترنتی بنگ گود خدمات ویژه‌ای تحت عنوان کمپین حمایت از خریداران وجود دارد که طی این خدمات شما توضیحات و اطلاعاتی بیش از آنچه که معمولاً در فروشگاه های اینترنتی به کاربران ارائه می شود دریافت می کنید.

 اگر برای خرید گوشی هوشمند به بنگ گود آمدید، با خیالی آسوده هر قدر که می خواهید سوال بپرسید تا کاملا مجاب شوید. در این میان اگر شما خرید هم انجام ندهید لازم نیست احساس ناخوشایندی داشته باشید چرا که کمپین حمایت از خریداران با هدف فروش به شما خدمات ارائه نمی کند! بلکه هدف از آن افزایش اطلاعات شماست

 

لازم نیست معطل شوید

گاهی اوقات برای خرید یک کالا عجله داریم و نمی‌توانیم از سایر فروشگاه ها قیمت بگیریم تا ارزانترین فروشگاه را پیدا کنیم!

 فروشگاه بنگ گود این اطمینان را به شما می دهد که در هر شرایطی قیمت منطقی و منصفانه برای فروش کالاها به شما ارایه می کند.

در واقع اگر شما بدون شناخت قبلی و اطلاع از قیمت های مورد نظر از بنگ‌گود خرید کنید ،خیالتان راحت است که به هیچ وجه آن کالا را گران نخریده اید.

بنگ‌گود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر که مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد، همواره می کوشد رضایت خریداران را جلب کند و این مسئله یعنی قیمت گوشی هوشمند در بنگ گود، هیچ وقت گران نیست.

قیمت برای شما هم مهم است

 مسئله قیمت از نظر بسیار کاربران ملاک مهمی محسوب می شود پس ارزان ترین گوشی های هوشمند و در عین حال،یا کیفیت ترین آنها را در فروشگاه بنگ گود بررسی کرده و با خیالی آسوده خریداری کنید

مشاوره با مطالعه قابل مقایسه نیست

شاید شما هم این ضرب المثل ایرانی را شنیده باشید که می گوید شنیدن کی بود مانند دیدن با اجازه بزرگان زبان و ادب فارسی می خواهیم یک ضرب المثل مشابه این ایجاد کنیم و بگوییم مشاوره کی بود مانند خواندن اخبار!

خب! مثل اینکه بهتر است اما به همان کار تخصصی خودمان که فروش گوشی‌های موبایل است بپردازیم. غرض این بود که به شما توصیه می کنیم حتما از مشاوره های تخصصی مقابل از خرید گوشی بهره مند شوید این مشاوره ها رایگان است و بدون انتظار خرید به شما ارائه می شود!

برای افزایش اطلاعات به شما مشاوره می دهیم نه فروش

به این معنی که شما برای افزایش اطلاعات تان از ما مشاوره می گیرید. حال اگر قصد خرید هم داشتید محصولات ما در اختیار شماست. در غیر این صورت کارشناسان بنگ گود همواره خود را موظف به پاسخگویی به کاربران عزیز می‌دانند.

 

بنگ گود و فروش تخصصی محصولات شیائومی، اپو، ویو

اساساً هر کسی کار خودش را انجام دهد بهتر است بدون تردید خرید از یک فروشگاه حرفه ای که در حوزه فروش محصولات دیجیتال نظیر موبایل از کمپانی های مختلف همچون شیائومی و اپو و ویو به صورت حرفه ای کار می کند ، با خرید از سایت های دیگر متفاوت است ـ

به واسطه همین حرفه ای بودن و تخصصی بودن، شما را از فواید و مزایای بیشتری بهره مند می شوید. به هر صورت استفاده از مشاوره های کارشناسان ما با مطالعه محتوای اینترنتی قابل مقایسه نیست.

می خواهید موبایل بخرید؟

مشاوره با بنگ گود از واجبات قبل از خرید گوشی

پس فراموش نکنید که پیش از خرید گوشی موبایل حتما با کارشناسان بنگ گود قبل از خرید گوشی تلفن همراه تماس بگیرید.

حتی اگر قصد ندارید از فروشگاه ما خرید کنید به هیچ وجه نیاز نیست این مسئله را بپوشانید! چرا که ممکن است لازم باشد ما با بررسی فروشگاه شما قصد خرید از آنجا را دارید، به شما اطلاعات کامل تری را ارائه کنیم.

ما با اطمینان کامل به شما می گوییم هدفی را که در فروشگاه بنگ گود دنبال می کنیم این است که رضایت مشتریان را جلب کنیم.

اگر می خواهید از علت ارائه این خدمات اطلاع داشته باشید شاید لازم باشد با اصول تجارت الکترونیک و بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ کمی آشنا شوید.

 جلب رضایت کاربران مهم ترین مسئله ای است که موجب سودآوری برای فروشگاه های اینترنتی و به طور کلی در بازاریابی آنلاین می شود.

رضایت شما برای ما سودآور است

 این مسئله برای ما به خودی خود سود آور است. وقتی که رضایت شما مورد توجه ما باشد مطمئناً شما هم با دیدن این رویه و تداوم آن به ما اعتماد خواهد کرد.مشاوره یا کارشناسان بنگ گود پیش از خرید می‌تواند در خرید شما بسیار تاثیرگذارتر باشد.

 

چه برندی می خواهید بخرید؟

 آیا از افرادی هستید که برند برایتان خیلی مهم است؟ البته این یک سلیقه شخصی است و ما به همه سلیقه ها احترام می گذاریم.

حالا خیلی ها با کیفیت شده اند ، اما اگر به خاطر کیفیت برند های صاحب نام از آنها خرید می کنید به عنوان مرجعی مطلع شاید لازم باشد به شما نکاتی را در زمینه تحولاتی که اخیراً در صنعت تولید گوشی های موبایل به وقوع پیوسته است ارائه کنیم.

کاربران عزیز این سال‌ها شرکت های معتبری در عرصه تولید لوازم دیجیتال و کالاهای خانگی و همچنین گوشی های هوشمند در بازار این محصولات وارد شده اند که با فعالیت‌های حرفه‌ای خود نظر خریداران و کارشناسان را درباره محصولات چینی عوض کرده‌اند.

گوشی شیائومی گوشی ویو گوشی اوپو طلایه داران کیفیت

 برند اپو، شیائومی و ویو از جمله این کمپانی ها هستند که شما از خرید محصولات این کمپانی ها پشیمان نخواهید شد. این کمپانی‌ها به واسطه تولید محصولات با کیفیت و قیمت های ارزان در سراسر دنیا مورد استقبال ویژه خریداران قرار گرفته اند.

غول های نوظهور صنعت گوشی هوشمند

 بنابراین همانطور که گفتیم اگر شما به خاطر بهره مندی از کیفیت بالای محصولات قصد دارید از برندهای دیگری نظیر سامسونگ ال‌جی اپل یا سونی استفاده کنید صرفا جهت اطلاع به شما میگوییم این مسئله این سال ها سمت و سویی دیگر پیدا کرده است یعنی کیفیت گوشی های هوشمند صرفاً در اختیار کمپانی‌های با قیمت‌های بالاتر نیست.

 شما می توانید یک گوشی شیائومی یا گوشی اپو و همچنین گوشی ویو را بسیار ارزان تر با کیفیت تر از کمپانی های دیگر بخرید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز