خبرگزاری کار ایران

فروشگاه‌های اینترنتی دنیا را به خانه شما می آورند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۵۳

یک لحظه چشم هایتان را ببندید و فکر کنید می توانید همین حالا گوشی همراه، لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزیتان را برای همیشه کنار بگذارید؟! برای سه ماه چه طور؟! اصلا برای یک شب؟! نمی شود به راحتی گفت که ما به هیچ وجه نمی توانیم از این وسایل ارتباطی دور باشیم، اما واقعیت این است که زندگی بدون این وسایل در دنیای امروز کار راحتی هم نیست. اگر یک روز در همین دنیا همه اقلام مورد نظرمان را از فروشگاه های فیزیکی تهیه می کردیم، امروز یک گشت و گذار ساده در اینترنت کارمان را راه می اندازد.

به گزارش ایلنا، امروزه نه تنها فروشگاه های اینترنتی برای خرید محصولات و اقلام مختلف به کمک شما آمده اند، بلکه برای انجام خدمات هم روش سفارش اینترنتی پیش روی شماست. یعنی شما می توانید از خرید لباس و محصولات غذایی تا هماهنگی حضور یک کمک برای تمیزکاری خانه را یکجا و از پشت صفحه کامپیوترتان انجام دهید. درواقع در دنیای پیشرفته امروز سرویس های مبتنی بر وب در همه عرصه های ممکن در حال رشد هستند؛ هرچند فرهنگ استفاده از آنها هنوز هم کمی برای ما گنگ و مبهم باقی مانده است. برای همین است که این مطلب با بررسی روند کارِ آرایشگاه اینترنتی کلون به عنوان یک خدمترسان اینترنتی، درباره فرهنگ خریدهای اینترنتی برای شما بیشتر توضیح می دهد.

طعم خوش کیفیت آرایشگاه اینترنتی کلون

اگر شما فقط مشتری فروشگاه های اینترنتی باشید، شاید پیش خودتان فکر کنید: «کاری نداره که... یه سری عکس و قیمت رو می ذاری رو سایت و بعد هم سفارش می گیری...». ولی اگر یکی از دست اندر کاران فروش اینترنتی باشید، یک چیز را بسیار خوب می دانید: «این ساده ترین بخش یک فروش اینترنتی است.». یک فروشگاه اینترنتی در درجه اول برای حفظ بقای خود نیازمند اعتمادزایی است. یعنی قبل از هر چیز باید به کاربر خود این اطمینان را بدهد که آنچه در عکس می بینید، در واقعیت هم به همان کیفیت اتفاق می افتد. البته اعتماد فقط با دیدن عکس ها حاصل نمی شود. شما به عنوان مشتری نیازمند این هستید که خریدتان را با کمترین ریسک ممکن انجام دهید. به همین خاطر آرایشگاه اینترنتی کلون برای ایجاد این اعتماد تمامی مجوزهای لازم را برای ایمنی خرید شما از مراجع قانونی کسب کرده است. افزون بر این چون محصول یک آرایشگاه فیزیکی نیست، کلون با تهیه عکس های نمونه کار و توضیح شرایط انجام کار و مشاوره های تلفنی لازم قبل و بعد از اجرای خدمات در کنار مشتریان خود ایستاده است. به همین خاطر است که هر مشتری پس از تجربه اولین خرید خود بارها به سمت آرایشگاه اینترنی کلون بر می گردد و دوستی عمیقی را با این فروشگاه خدماتی آغاز می کند.

فروشگاه‌های اینترنتی دنیا را به خانه شما می آورند

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است در درجه اول به چشم مشتری بیاید، طراحی یک فروشگاه است. هویت بصری، طراحی مناسب برای استفاده بهتر از امکانات و ابزارهای وبسایت (و اپلیکیشن کلون) یکی از مهم ترین مسائلی است که به کاربر کمک می کند تا از خرید خود احساس خوبی داشته باشد. به همین خاطر آرایشگاه اینترنتی کلون با بررسی های روانشناختی از مخاطبان، طراحی وبسایت (و به تبع اپلیکیشن) خود را با رعایت اصل کاربرپسندی برای تصمیم گیری، شفافیت و راحتی بیشتر مخاطبانش (بانوان) طراحی کرده است. این یعنی کاربری که وارد وبسایت می شود به راحتی می تواند از میان دسته بندی ها خدمات مورد نظر خود را پیدا کند و برای سفارش خدمت مورد نظر نیازی به گشت و گذار طولانی مدت ندارد. همچنین امکان نظرسنجی برای کاربران در انتهای صفحات به کاربران تازه وارد کمک می کند تا برای خرید آنلاین تصمیم گیری کنند.

با این حال آیا می توانیم نتیجه بگیریم که طراحی کاربرپسند و اعتمادسازی آرایشگاه اینترنتی کلون برای یک مشتری کافی است؟! بگذارید یک مثال ساده را بررسی کنیم: یک رستوران با منوی غذاهای سنتی را در نظر بگیریم. فرض کنید فضای رستوران مطابق فضای کلاسیک ایرانی طراحی شده باشد. غذایی هم که سرو می شود، به بهترین شکل طراحی و طبخ شده باشد. یعنی درست به محض اینکه شما ظرف غذا را می بینید، پیش خودتان فکر کنید: «واااای چه ترکیب رنگ زیبایی توی بشقاب». این ها کافی است؟! قطعا اولین چیزی که بعد از اینها اهمیت دارد، کیفیت طعم غذایی است که در بشقاب پیش روی شما قرار دارد. استفاده از مواد غذایی سالم و طبخ حرفه ای در کنار زیبایی فضا و طراحی عالی آن به چشم شما می آید. این یعنی کیفیت حرف اول را می زند ولی شما برای اینکه کیفیت را تجربه کنید باید یک بار غذا را امتحان کنید. درباره یک فروشگاه اینترنتی(به خصوص زمانی که فروشگاه خدمات ارائه می کند) هم مساله دقیقا به همین شکل است. یک بار تجربه طعم خوش کیفیت آرایشگاه اینترنتی کلون، دوستی همیشگی شما را با این خدمترسان همیشگی می کند. برای همین است که فروشگاه های اینترنتی دنیا را به خانه شما می آورند، آرایشگاه آنلاین که جای خود دارد!

توصیه کلون:

اولین سفارش اصلاح (بند صورت و ابرو) برای هر کاربر آرایشگاه اینترنتی کلون پنجاه درصد تخفیف دارد. برای سفارش کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز