خبرگزاری کار ایران

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو سایت

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۱۳۰

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع یک متن خبری برای معرفی محصولات یا خدمات است. هدف اصلی این متن، تبلیغات است اما نوع نگارش آن باید به صورتی باشد که خواننده متن متوجه این موضوع نشود.

در واقع نحوه عملکرد به این صورت است که یکسری از سایت های خبری و یا خبرگزاری های معروف و پربازدید که روزانه بازدید کنندگان زیادی دارند، متنی را از طرف شما برای تبلیغ محصولات، خدمات و با برند شما منتشر میکنند. متن نوشته شده باید توسط کسانی که در زمینه تولید محتوای اصولی و سئو تخصص دارند نوشته شود تا تاثیرگزاری خوبی داشته باشد و بتواند مخاطبان را جذب کند. تبلیغ شما از طریق لینک هایی که داخل متن گذاشته میشود انجام میشود، لینک هایی که از این طریق به سایت شما میخورند به صورت دائمی هستند و میتوانند تاثیر خوبی در سئو سایتتان داشته باشند.

صاحب وب سایت برای انتشار متن شما هزینه ای را از شما دریافت میکند. این هزینه بسته به پارامترهایی چون معروفیت سایت، میزان بازدید، رتبه الکسا، اعتبار سایت نزد گوگل و پیج آتوریتی آن متفاوت است. اما اینکه چه وبسایت هایی برای انتشار رپورتاژ آگهی شما مناسب هستند موضوعی است که ما در ادامه متن به آن میپردازیم.

ویژگی سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

سایتی که شما برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب میکنید باید از تمامی جهات مناسب و سنجیده شده باشد تا اعتبار ساییتان از بین نرود و هزینه اضافی هم نپردازید. در واقع میتوان گفت که هدف رپرتاژ خبری گرفتن بک لینک است. به همین دلیل انتخاب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است در زیر ما تعدادی از ویژگی های لازم برای انتخاب سایت را برای شما بیان میکنیم:

  • محلی بودن سایت

  • اسپم نبودن سایت

  • پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالا

  • بازدید بالا و رتبه الکسا بالا

  • مرتبط بودن سایت مورد نظر با سایت شما

تاثیر رپورتاژ اگهی بر سئو سایت

از آنجایی که رپرتاژ آگهی معمولا در سایت های معتبر و پربازدید انجام میشود، میتواند تاثیر زیادی بر سئو سایت شما داشته باشد و سبب افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو شود. هر چقدر سرعت ایندکس شدن سایت انتشار دهنده رپرتاژ خبری بیشتر باشد، رپورتاژ شما هم سریع تر ایندکس میشود و لینک سایت شما زودتر مورد توجه گوگل قرار میگیرد. علاوه بر این اگر وبسایتی که شما در آن رپورتاژ اگهی میدهید در حوزه فعالیت سایت خودتان باشد، این تاثیر چندین برابر میشود. سایت های خبری معمولا دامین آتوریتی و رنکینگ بالایی دارند و از این جهت بهترین گزینه برای انتشار رپرتاژ آگهی شما هستند. بنابراین همانطور که گفته شد درج رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف میتواند به روش ها و راه های گوناگونی بر سئو سایت شما تاثیر مثبت بگذارد در ادامه این متن ما شما را با این راه ها بیشتر آشنا میکنیم:

افزایش اعتماد بازدیدکنندگان:

یکی از این روش ها افزایش اعتماد مخاطبان و بازدیدکنندگان از سایت و برند شما است. وقتی شما رپرتاژ خود را در یک سایت خوب و معتبر منتشر میکنید، مخاطبان آن سایت با اعتماد بیشتری وارد سایت شما میشوند و به خدمات و یا محصولاتی که ارائه میکنید با اعتماد بیشتری نگاه میکنند.

افزایش بک لینک:

یکی از عواملی که در اعتبار سنجی سایت شما تاثیر گذار است تعداد بک لینک هایی است که از سایت های دیگر دریافت میکنید. بک لینک در واقع همان لینکی است که از داخل یک سایت به سایت شما زده میشود و به معنی پیشنهاد سایت شما توسط سایتی دیگر است. بک لینک تاثیر بسزایی در افزایش رتبه یک سایت دارد و هر چقدر که تعداد بک لینک های دریافتی شما بیشتر باشد، اعتبار سایت شما نیز نزد گوگل بالاتر میرود.

دائمی بودن رپرتاژ اگهی:

نکته قابل توجه و جالبی که در مورد رپرتاژ آگهی وجود دارد این است که رپرتاژ منتشر شده در یک سایت به هیچ عنوان از آن سایت پاک نمیشود. ممکن است رپورتاژ شما به تدریج و با گذشت زمان و افزایش مطالب جدید به صفحات بعدی انتقال یابد اما به هیچ عنوان از مطالب آن سایت حذف نمیشود.

افزایش بازدید روزانه سایت شما:

نکته مثبت دیگری که در مورد رپورتاژ خبری وجور دارد افزایش تعداد بازدید روزانه سایت شما است. سایت های معتبر بازدید زیادی دارند تا حدی که آمار بازدید آنها روزانه به چند صد هزار تا میرسد. با درج رپورتاژ آگهی در این گونه سایت ها میتوانید روزانه برند، محصولات یا خدمات خود را به صدها نفر معرفی نمایید.

انتخاب درست جامعه هدف:

از دیگر تاثیرات مثبت درج رپورتاژ آگهی این است که شما میتوانید جامعه هدف خود را شناسایی کنید و سپس براساس آن تبلیغات خود را انتشار دهید. زمانیکه تبلیغات رپورتاژ اگهی شما محدود به جامعه هدفتان باشد شما میتوانید در زمان کوتاهتری به نتیجه دلخواه خود دست یابید. برای درج رپورتاژ اگهی شما در ابتدا باید سایت هایی را انتخاب کنید که با سایت شما ارتباط موضوعی داشته باشند.

انتخاب مناسب کلمه کلیدی:

هنگامی که سایت شما با یک کلمه کلیدی از سایت های دیگر بک لینک دریافت میکند، ربات های گوگل این نکته را در نظر میگیرند و سایت شما و سایت انتشار دهنده رپرتاژ را در صدر نتایج جستجو قرار میدهند. این مسئله رتبه سایت شما و بازدیدتان را تا حد زیادی افزایش میدهد. بهتر است که نوشتن محتوای رپورتاژ اگهی خود را به افراد ماهر بسپارید تا بتوانید بهترین متن را از نظر رعایت اصول سئو و جذاب بودن برای رپورتاژ خود انتشار دهید.

همانطور که در بالاگفته شد برای اینکه رپورتاژ آگهی شما بتواند تاثیر مثبتی در معرفی برند شما داشته باشد باید تولید محتوای جذاب و گیرایی داشته باشد تا بتواند مخاطبان را جذب کند. همچنین رپورتاژ شما باید در سایتی معتبر و پربازدید انتشار یابد. برای انجام این مراحل نیاز است که کار را به متخصصین این امر بسپارید تا نتیجه مطلوب و دلخواهتان برای شما حاصل شود. شرکت تهران دید مجری تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در ایران آماده است تا با بهره گیری از تیم متخصص و کاربلد خود شما را در زمینه تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و رپورتاژ آگهی یاری نماید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. با مراجعه به این سایت میتوانید لیست تمامی سایت های ناشر رپرتاژ خبری را ببینید و در صورت لزوم با مشاوران تهران دید تماس 09124889240 بگیرید تا شما را در امر انتخاب بهترین گزینه ممکن یاری نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز