خبرگزاری کار ایران

آیا به دنبال جایی برای خدمات ارزی مناسب هستید؟

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۰۷

تحریم ها باعث بروز مشکلات بسیاری برای افرادی که قصد کار بصورت حرفه ای با سایر کشور ها و ورود به بازار جهانی دارند شده است.

از طرفی بسیاری کالاها وخدمات وجود دارند که برای تهیه آنها نیاز به خرید ارزی می باشد.

تا اینجا متوجه نیاز خدمات ارزی شده ایم ، اما امکان تهیه و انتقال پول در زیر ساخت هایی مانند پی پال ، اسکریل و وب مانی برای هر کسی امکان پذیر نمی باشد.

از طرف دیگر خطر از بین رفتن پول برای کسانیکه حرفه ای عمل نمی کنند ، وجود دارد.

در اینجا قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات ارزی آشنا کنیم تا به راحتی بتوانید از هر کالا یا خدماتی استفاده نمایید.

معرفی بهترین ارائه کننده خدمات ارزی

تراپی با دارا بودن سالها تجربه در زمینه خدمات ارزی یکی از بهترین و مورد اعتمادترین ارائه دهندگان خدمات ارزی به حساب می آید.

برنده شدن تراپی در بخش مردم جشنواره وب و موبایل به عنوان برترین سایت ارائه دهنده خدمات مالی ، بانکی و پرداخت آنلاین از نگاه مردم خود گویای برتری خدمات این سایت است.

از طرف دیگر با توجه به اینکه خدمات مالی نیاز به بستری امن دارد ، سایت تراپی با دانش و تجربه کارشناس متخصص در زمینه امنیت، طراحی و ارتقاء یافته و سالهاست به اعتماد مشتریان خود احترام گذاشته است .

آیا به دنبال جایی برای خدمات ارزی مناسب هستید؟

خدمات سایت تراپی

سایت تراپی در زمینه خدمات مالی و ارزی در بستر حساب های پی پال ، اسکریل و وب مانی فعالیت دارد ، اما برای اطلاع بیشتر از خدمات این سایت می توانید از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید که کمک خوبی برای شماست ، اما تعدادی از خدمات تراپی که ما با آنها آشنا هستیم ، عبارتند از:

  • پرداخت آزمون های بین المللی مانند تافل و gre  برای کسانیکه به دنبال مدارک معتبر و بین المللی و یا ووچر تافل و gre  هستند.
  • افتتاح حساب پی پال وریفای شده برای کسانیکه به دنبال در آمد ارزی وکارکردن بصورت حرفه ای در بازار جهانی هستند.
  • پرداخت های مربوط به حساب پی پال که قبل از پرداخت به شما مشاوره می دهند و در صورت امکان پذیر بودن ، پرداخت را انجام می دهند تا پولتان نسوزد.
  • تراکنش های مربوط به حساب های اسکریل از جمله دریافت حواله و پرداخت های مربوط به اسکریل که یکی از تخصص های تیم تراپی به حساب می آید.
  • ارسال و دریافت حواله های وسترن یونیون
  • خرید محصولات از بسیاری از فروشگاه های معتبر جهانی مانند آمازون و ارسال آن به ایران
  • خرید محصولات سایت envato  و قالب برای سایت وردپرسی از سایت تم فارست برای کسانیکه قصد ایجاد سایت حرفه ای برای مشتریان خود در ایران را دارند.

اینها تنها قسمتی از خدمات سایت تراپی به حساب می آیند که شما با دریافت مشاوره رایگان می توانید از سایر خدمات این سایت بهره مند شوید.

تیم تراپی از افراد با تجربه و متخصص تشکیل شده که با ایجاد بستری امن ، دارا بودن کمترین نرخ کارمزد تبادلات ارزی و پشتبانی 24 ساعته تمام تلاش خود را در جهت بهبود و توسعه بهترین خدمات انجام داده است،

توصیه می کنیم به این سایت سری بزنید و اگر قصد استفاده از خدمات این سایت را ندارید از مطالب مفید وبلاگ تراپی استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز