خبرگزاری کار ایران

چرا از افزونه وردپرس استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۴۰

اغلب کاربران مبتدی از ما می‌پرسند که اصلا افزونه وردپرس چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟ افزونه‌ها بخش مهمی از محیط کاری وردپرس بوده و برای ساخت وبسایت های‌ بزرگ حیاتی هستند. استفاده از افزونه برای هر وب سایتی مورد نیاز است و همه سایت های وردپرسی از آن استفاده می کنند.

درباره افزونه وردپرس بیشتر بدانیم (همراه با مثال)

افزونه ها قابلیت گسترش یا اضافه کردن ویژگی های جدید به یک وب سایت رو برای ما فراهم کنند، به همین خاطر هست که وردپرس محبوبیت خاصی دارد چون هزاران افزونه وجود دارد و شما می توانید با یه جستجوی ساده افزونه که می خواهید را نصب کنید، نصب کردن و حذف کردن آن در وردپرس هم تنها با یک کلیک امکان پذیر می باشد.

 

به عنوان مثال شما قصد دارید خبرنامه به سایت اضافه کنید ، در امکانات اولیه وردپرس چنین امکانی وجود ندارد ولی برای این کار کافی است که افزونه ایی که توسط توسعه دهندگان تولید شده را نصب کنید.

پس از نصب آن بخش هایی به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود و شما می توانید با آن خبرنامه را به کاربران خود بفرستید، برای هر چیزی که بخواهید افزونه ایی وجود دارد تنها کافی است آن را نصب کنید.

در مخزن اصلی وردپرس بخشی به نام Plugins یا افزونه دارد که به راحتی می توانید افزونه مورد نظرتون رو پیدا کنید و یا در پیشخوان سایتتون و در بخش افزونه ها به قسمت افزونه های نصب شده برید و در فیلد جستجو نام افزونه رو بزنید تا اون رو براتون بیاره که به راحتی می تونید نصبش کنید.

پلاگین وردپرس چطور ساخته می شوند

افزونه ها در وردپرس توسط کاربران و توسعه دهندگانی که به برنامه نویسی PHP و MySQL مسلط هستند و با استفاده از توابع و امکانات هسته وردپرس توسعه پیدا می کنند. شما با استفاده از آن می توانید بدون دانستن حتی یک خط کد، آپشن و امکان جدید به سایت خودتان اضافه کنید.

مثلاً اگر قصد دارید از آمار سایت باخبر باشید کافیست افزونه آمارگیر را نصب کنید. شما هم اگر به زبان های گفته شده تسلط دارید می توانید به راحتی یک افزونه بنویسید و در سایت خودتان استفاده کنید و یا آن را انتشار دهید تا بقیه کاربران وردپرس هم استفاده کنند.

جالب اینجاست که مخزن افزونه‌های وردپرس سرشار از افزونه‌هایی است که نیاز هر کاربر وردپرس را برطرف می‌کند و همین عامل یکی از قوی‌ترین دلایل انتخاب وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته و فراگیر است و به محبوبیت آن روز به روز افزوده می‌شود.

چرا از افزونه وردپرس استفاده کنیم

استفاده از پلاگین‌ های رایگان

شما می‌توانید در مخزن وردپرس افزونه‌های بسیار زیادی را بیابید. افزونه‌های موجود در مخرن همه رایگان هستند و می‌توانید به‌سادگی از آن‌ ها در سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید.

خرید پلاگین تجاری وردپرس

این افزونه‌ها توسط توسعه‌دهنده‌هایی کدنویسی می‌شوند و در مارکت‌های معتبر برای فروش قرار داده می‌شوند.

زمانی است که شما نمی‌توانید افزونه رایگان خودتان را پیدا کنید ویا اینکه افزونه رایگان موردنظر شما کیفیت مناسبی را ندارد، در این صورت می‌توانید به سراغ یک مارکت معتبر بروید و افزونه موردنظرتان را خریداری کنید.

می‌توان گفت معمولا کیفیت افزونه‌ های تجاری بهتر از افزونه‌های رایگان است. و معمولا قیمت افزونه‌های تجاری بین 15 تا 60 هزار تومان است.

سفارش یک پلاگین اختصاصی

زمانی می‌رسد که شما یک کار خاص انجام می‌دهید که ممکن است پلاگین رایگان ویا حتی تجاری آن یافت نشود. در این صورت باید پلاگین موردنظرتان را سفارش دهید.

باید یک تیم یا شرکت برنامه نویسی وردپرس معتبر پیدا کنید و از آن‌ها بخواهید پلاگین شما را کدنویسی و برایتان آماده کنند.

این پلاگین‌ها را نمی‌توان حتی قیمت حدودی برایشان گفت، چراکه شما باتوجه به آنچه که از تیم برنامه نویسی انتظار دارید قیمت کدنویسی یک پلاگین هم متفاوت می‌شود.

خرید افزونه وردپرس را می توانید در مارکت استورینا با کیفیت و پشتیبانی و بروز رسانی دائم تهیه نمایید. اگر در استورینا به دنبال افزونه فروشگاهی وردپرس برای سایت فروشگاه تان هستید به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه این محصولات هم مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز