خبرگزاری کار ایران

کاشت مو به روش SUT

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۰۱۳

در این بخش می‌خواهیم بهترین تکنیک‌های کاشت مو که در کلینیک کاشت مو رنسانس انجام می‌شود و همچنین کلینیک رنسانس بنیان‌گذار و تنها مجری آن‌ها در ایران می‌باشد را برای شما عزیزان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

در روش (SUT)  دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش  نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا  ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی، که ۳ برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید.

در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مکرر، شاهد زمانه طولانی برداشت و کاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم.

از جمله مزایای این تکنیک، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسکاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای کاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراکمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT)  را انجام دهیم. که  کاشت ۱۴۰۰۰تار مو را در یک جلسه شاهد هستیم، همچنین لازم بذکر است این تکنیک به روز ترین متد روز امریکا واروپا است.

از مزایای این تکنیک طبیعی بودن خط رویش،  مهندسی آن توسط تیم مجرب کاشت مو ، تراکم بالای مو در این روش، انجام آن در یک جلسه ومشاهده کردن موهای کاشته شده بعد از کاشت موی طبیعی که بصورت یک سانتی است.

همچنین در تکنیک کاشت موی (SUT ) پرتی و از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یک فرآینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو،  توسط دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز  شاهد هستیم کاشت مو SUT موفق ترین روش کاشت مو بوده، واندازه تراکم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود. 

شما عزیزان میتوانید عکس های قبل و بعد بیماران این مرکز را در قسمت گالری (SUT) دیده، تفاوت این متد رابا دیگر متدهای رایج مقایسه نمایدو تحولی در امر کاشت موی زنده و قابل رشد را کاملاً حس کنید.

هزینه کاشت مو

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و..

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

کاشت ابرو به روش sut و fue

کاشت ابرو  امری تخصصی و بسیار نیاز به مهارت و ظرافت و تکنیک کاشت مناسب دارد و  شخص کاندید کاشت ابرو باید در تعین پزشک معالج خود دقت لازم را داشته باشد، که سابقه و تجربه آن مرکز درخشان بوده و نمونه های انجام شده مورد پسند  قرار گیرد،همچنین هرچه سابقه پزشک معالج و تجربه ایشان در کاشت ابرو بیشتر باشد طبیعتاً هزینه انجام آن نیز بیشتر خواهد بود.

با پیشترفت علم پیوند مو هم اینک در مرکز تخصصی موی رنسانس که بنیان گذار تکنیک های جدید FUE و SUT میباشد، کاشت ابرو را با تیمی مجرب و دوره دیده، بدون هیچ گونه عوارض و جراحی قابل انجام کرده است و دیگر نیازی به جراحی و بجا ماندن اسکار در پشت سر فرد و کوتاهی موها نمی باشیم و در یک جلسه با زاویه و خواب طبیعی ابروها با این تکنیک ها انجام پذیر کرده است، همچنین در صورت داشتن تاتو بر روی ابروها بدون نیاز به لیزر کردن و پاک کردن اٰنها که هزینه زیادی در بر خواهد داشت، مبتوانیم کاشت ابرو را با مدل دلخواه فرد انجام داده و فردای روزه کاشت ابرو به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

تلفن: ۰۲۱۲۸۱۱۱۰۰۱                                     

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز