خبرگزاری کار ایران

ایرادات متداول ماشین لباسشویی آاگ

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۶۸

ماشین لباسشویی آاگ دارای یک صفحه نمایشگر است که در صورت معیوب شدن دستگاه، ارور بر روی آن نمایش داده می‌شود. در واقع ارورهای مشخص شده ماشین لباسشویی آاگ گویای دلیل اصلی مشکل دستگاه می‌باشد.

در صورت تشخیص درست مشکل در صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی آاگ، می‌توانید با توجه به ایرادات و راه‌حل‌های بیان شده در این مطلب به رفع مشکل دستگاه بپردازید. در غیر این صورت از طریق تماس با نمایندگی آاگ می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی آاگ را در منزل و با کمترین هزینه انجام دهید.

در این مطلب به ذکر 3 ایراد متداول ماشین لباسشویی آاگ می‌پردازیم و راه‌حل‌های هر یک از ایرادات را بیان می‌کنیم.

  1. نشتی آب ماشین لباسشویی آاگ

ایرادات متداول ماشین لباسشویی آاگ

دلیل اصلی چکه کردن آب از ماشین لباسشویی آاگ، شکستگی و آسیب دیدن پمپ تخلیه است. معمولاً پمپ تخلیه در قسمت جلو و پایین ماشین لباسشویی آاگ قرار دارد. ابتدا ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید و بعد پنل جلویی ماشین را باز کنید. اگر بعد از چک کردن دستگاه، پمپ تخلیه آب آسیب دیده باشد باید حتماً آن را تعویض کنید.

2. سروصدای زیاد ماشین لباسشویی آاگ

سروصدای زیاد ماشین لباسشویی آاگ یا به دلیل سیستم موتور دستگاه و یا کمک فنرهای آن می‌باشد. آسیب‌دیدگی بلبرینگ‌های موتور و نیم‌سوز شدن موتور ماشین لباسشویی آاگ می‌تواند باعث ایجاد سروصدای زیاد در سیستم موتور دستگاه شود. همچنین خراب شدن کمک‌فنرهای ماشین لباسشویی آاگ باعث می‌شود که دستگاه نتواند لرزش‌های شستشوی ماشین را کنترل کند. به همین دلیل در حین شستشوی البسه در ماشین لباسشویی شاهد سروصدای زیاد آن هستیم. برای جلوگیری و رفع این مشکل می‌توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • فیلتر ماشین لباسشویی آاگ را هر چند ماه یک‌بار برحسب میزان استفاده از دستگاه تمیز و یا تعویض کنید.
  • از سنگین کردن بیش‌ازحد ماشین لباسشویی آاگ خودداری کنید.
  • به طور مکرر از دور خشک‌کن بالای ماشین لباسشویی آاگ استفاده نکنید.

3. تمیز نشستن لباس‌ها در ماشین لباسشویی آاگ

در زمان قرار دادن لباس‌ها برای شستشو در ماشین لباسشویی، به جنس و میزان کثیفی هر یک از لباس‌ها توجه کنید. مطمئناً نسبت به میزان کثیفی و جنس هر یک از لباس‌ها باید زمان‌بندی مناسبی را برای شستشو و بهتر تمیز شدن تعیین کرد. البته توجه داشته باشید که استفاده بیش‌ازحد از پودر ماشین لباسشویی به تمیز شدن بهتر لباس‌های شما کمکی نخواهد کرد. پس حتماً به میزان متعادل و لازم از پودر در داخل ماشین لباسشویی استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که معمولاً هر 3 ماه یک‌بار دستگاه خود را با جرم‌گیر مخصوص شستشو دهید.

4.تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی آاگ

احتمالاً پرز لباس‌ها و یا یک شی خارجی باعث انسداد مسیر خروج آب ماشین لباسشویی آاگ شده است. اگر دلیل اصلی، این مشکل باشد باید اول فیلتر ماشین لباسشویی را جدا کنید و آن را کامل تمیز کنید. البته شاید این مشکل به دلیل اشکال در برد ماشین لباسشویی باشد. تعمیر این بخش از ماشین لباسشویی دشوار است. به همین دلیل برای رفع مشکل حتماً با نمایندگی آاگ تماس بگیرید.

بهتر است که اتصال شلنگ تخلیه آب را نیز در لباسشویی چک کنید. در صورتی که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مسدود شده و یا تا خورده باشد، می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

ایرادات متداول ماشین لباسشویی آاگ

 اما قطعه دیگری که در دستگاه می‌تواند باعث این مشکل شود، خرابی پمپ تخلیه است. پمپ تخلیه معمولاً به دلیل جرم زیاد، استفاده طولانی مدت و سختی زیاد آب خراب می‌شود. در واقع عمر مفید این قطعه لباسشویی عموماً 4 سال است. به همین دلیل اگر این زمان از خرید و مصرف ماشین لباسشویی آاگ شما می‌گذرد باید حتماً پمپ تخلیه دستگاه را تعویض کنید. می‌توانید با جرم‌گیری دوره‌ای پمپ (هر 4 ماه یک‌بار) عمر و میزان استفاده از لباسشویی را افزایش دهید.

تعمیر و سرویس‌دهی ماشین لباسشویی آاگ

شرکت گارانتیران یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ می‌باشد که پشتیبانی و خدمت‌رسانی به برند آاگ را برعهده دارد. این مرکز با بهره‌مندی از کارشناسان فنی و متخصصان باتجربه توانسته است در ارائه خدمات و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ رتبه بالایی را در کسب رضایت مشتری کسب کند.

اگر مشکلی در عملکرد ماشین لباسشویی آاگ رخ داده است، می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی گارانتیران با کمترین هزینه به تعمیر دستگاه خود بپردازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز