خبرگزاری کار ایران

اکسسوری مردانه، راهنمای خرید دستمال جیب و سنجاق کت

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۹۶۸

فروشگاه اینترنتی ایشومر فروشگاهی به روز می باشد که مجموعه محصولات آن از برندهای داخلی و خارجی معتبر تهیه شده است

فروشگاه اینترنتی ایشومر فروشگاهی به روز می‌باشد که مجموعه محصولات آن از برندهای داخلی و خارجی معتبر تهیه شده است، در فروشگاه ایشومر شما می توانید تمامی نیازهای مربوط به اکسسوری مردانه خود را از میان انواع محصولات نظیر: کراوات ، پاپیون ، دستمال جیب ، سنجاق کت و ... با تنوع بسیار ، انتخاب و خریداری نمایید.

برای خرید اکسسوری مردانه تنها لازم است که کمی از تئوری مربوط به رنگ ها آگاه باشید و بتوانید رنگ اجزای لباس تان را با هم به خوبی هماهنگ سازید و ظاهری به روز و شیک را تجربه نمایید.

برای هماهنگی بهتر اجزای لباس خود با اکسسوری مردانه تان مطالب زیر را مطالعه نمایید:

به هنگام خرید دستمال جیب ها دقت نمایید که جنس و رنگ آن ها ، با کراوات و یا پاپیون هایتان هماهنگ باشد ، لازم نیست که طرح و رنگ و یا الگو حتما تکرار شود ، ایجاد هماهنگی بین رنگ ها کافی ست.

اکسسوری مردانه، راهنمای خرید دستمال جیب و سنجاق کت

به هنگام هماهنگ سازی رنگ ها ، سعی نمایید کمی از خود جرات نشان داده و از سبک های جدید در مد و پوشاک بهره گیرید. به عنوان مثال ترکیب دستمال جیب به رنگ نارنجی با کراوات آبی و یا بالعکس می تواند انتخاب مناسبی باشد . این ترکیب رنگی از بهترین ترکیب های رنگی مکمل برای لباس های آقایان می باشد.

به هنگام انتخاب و خرید سنجاق کت ها دقت نمایید که رنگ فلز آن ها با سایر اکسسوری مردانه تان نظیر : ساعت و سگک کمربند ، یک رنگ باشد.

داشتن ظاهری زیبا و باشکوه تنها با توجه به جزییات توسط اکسسوری ها و هماهنگی بین شان نشان داده خواهد شد.

اکسسوری مردانه، راهنمای خرید دستمال جیب و سنجاق کت

انواع مختلف سنجاق کت ها وجود دارد ، شما می توانید به توجه به سایر اجزای کت و شلوارتان و نوع مجلسی که به آن دعوت شده اید از آن ها استفاده نمایید.

سنجاق کت ها تنوع های زیادی دارند : سنجاق های کت فلزی ، سنجاق های کت گلدار و ...

دانستن این نکته از اساسی ترین نکات استفاده سنجاق های کت است:

طبق قانون مد و پوشاک بایستی سنجاق های کت در قسمت چپ کت ، بر روی یقه نصب شوند ، اگر سنجاق تان پایه سوزنی شکل دارد باید موازی با یقه کت نصب شود و اگر پایه سنجاق ، قفلی می باشد باید زیر جا دکمه سمت چپ لباس بر روی یقه نصب شود ، اما انتخاب نوع سنجاق کت بستگی به سلیقه شخصی خودتان و هماهنگی که بین اجزای لباس تان برقرار می سازید دارد.

تنها با جزییات است که دیده می شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز