خبرگزاری کار ایران

آرایشگاه اینترنتی چیست؟!

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۸۷

فروشگاه اینترنتی یک وبسایت(یا اپلیکیشن) است که کالا یا خدمات مختلفی را در ویترین خود به شما عرضه می کند. آن وقت شما به عنوان یک مشتری برای استفاده از آن خدمات یا کالاها نیازی به مراجعه حضوری به هیچ جای دنیا ندارید! یعنی درست روی صندلی خانه تان پشت یک لپ تاپ (یا تبلت یا گوشی همراه) سفارشتان را ثبت می کنید و آن کالا یا خدمت سفارش داده شده را در نشانی دلخواهتان تحویل می گیرید.

به گزارش ایلنا از رقابت های استارت آپی، با اینکه فروش مجازی کالاها امروز در ایران بسیار باب شده است، انگار کسب و کارهای خدماتی هنوز برای ما کمی ناشناخته باقی مانده اند. تصور کنید: در دنیایی که آن قدر تغییر کرده است که دیگر برای خرید یک لباس هم فرصت پُرو کردن وجود ندارد و نیاز آن هم احساس نمی شود، در جهانی بزرگ که نمی شود برای خرید یک گیاه زینتی، فاصله شهرها را به سرعت طی کرد، این خریدهای اینترنتی چه لذتی دارند! دوباره تصور کنید که در همین دنیای بزرگ تر از بزرگ، دریافت خدمات اینترنتی چه لذتی می تواند داشته باشد! انگار شما ریاست همه زوایای زندگی را تحت کنترل خودتان گرفته باشید. به فهرست برنامه سفارشیِ یک خانم شاغل امروزی نگاه کنید:

هفت صبح: سفارش یک تاکسی اینترنتی برای رسیدن به محل کار.

نه صبح: سفارش یک لیوان قهوه به آدرس شرکت.

ساعت ده: سفارش خدمات نظافت برای راهروهای شرکت.

ساعت ۱۲ظهر: سفارش پوشک و شیرخشک از فروشگاه اینترنتی.

ساعت ۳ بعدازظهر: خرید بلیط سینما برای آخر هفته.

حدود عصر: سفارش مواد پروتئینی از سوپرمارکت برای پُر کردن فریزر خانه.

ساعت ۵ بعد از ظهر: سفارش شست و شوی ماشین در پارکینگ خانه.

ساعت شش عصر: سفارش خدمات آرایش و پیرایش برای قبل از مهمانی.

ساعت هفت شب: سفارش یک دسته گل برای مهمانی امشب.

یادتان هست که قدیم ها وقتی سرمان خیلی شلوغ می شد می گفتیم کاش یک شبانه روز به جای ۲۴ ساعت، ۴۸ ساعت بود؟! حالا کسب و کارهای اینترنتی رویای ما را برآورده کرده اند. آرایشگاه اینترنتی هم مانند تمامی کسب و کارهای اینترنتی دیگر برای لذت بردن بیشتر از زندگی پیش روی شماست. 

آرایشگاه اینترنتی چیست؟!

وقتی این عبارتِ «آرایشگاه اینترنتی» را می بینید، شاید پیش خودتان فکر کنید: «اصلا آرایشگاه اینترنتی چه جور چیزی می تونه باشه؟!». آرایشگاه اینترنتی، یک آرایشگاه کامل است. یعنی هر آنچه که کلمه آرایشگاه به یاد شما می آورد را به آرایشگاه اینترنتی هم می توانید نسبت دهید! البته تفاوت های مهمی هم هست! آرایشگاه اینترنتی خودش را به یک مکان فیزیکی محدود نکرده است. یعنی وقتی شما در ویترین آرایشگاه اینترنتی خدمات مورد نیاز خودتان را پیدا می کنید، قرار نیست برای دریافت آن خدمات فاصله ای را تا مکان آرایشگاه طی کنید؛ راستش را بخواهید نحوه ثبت سفارش در یک آرایشگاه اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری ندارد. می پرسید پس چه طور؟! وقتی سفارش شما ثبت شد، آرایشگر به همراه تمامی تجهیزات لازم سفارشتان در مکانی که شما دوست داشته باشید، حاضر می شود. دوست دارید یک مثال ساده برایتان بزنیم؟! تصور کنید که برای آخر هفته قرار است یک مهمانی دورهمی با دوستان دوره دانشجویی تان داشته باشید. امروز سه شنبه است و شما دارید در یک آرایشگاه اینترنتی که عضو آن شده اید (مثل www.koloun.com) چرخ می زنید. چشمتان می افتد به براشینگ. روی کلمه ثبت سفارش کلیک می کنید، زمان را برای روز پنج شنبه ساعت ۵ عصر انتخاب می کنید. آرایشگر دلخواهتان را هم از میان تمام آرایشگرانی که به شما پیشنهاد شده است، انتخاب می کنید. ثبت نهایی سفارش را انجام می دهید و بی هیچ کم و کاستی ساعت پنج عصر روز پنج شنبه آرایشگاه اینترنتی زنگ خانه شما را به صدا در می آورد.

لذت های خرید از آرایشگاه اینترنتی

حالا که با هم از ماهیت آرایشگاه اینترنتی با خبر شدیم، خوب است کمی هم درباره لذت های استفاده از آن حرف بزنیم. یکی از مهم ترین مزایای آرایشگاه اینترنتی از میان برداشتن فاصله هاست. مثل یکسان بودن قیمت ها برای همه مشتریان! بگذارید برایتان یک مثال بزنیم: وقتی شما قصد داشته باشید برای آرایش یک مهمانی به آرایشگاه فیزیکی بروید، یکی از مهم ترین سوال های پیش رویتان احتمالا درباره قیمت هاست! پس احتمالا تلفن را برمی دارید و با چند آرایشگاه تماس می گیرید. میان قیمت های اعلام شده از سمت آرایشگاه به شما تفاوت از زمین است تا خود آسمان. مثلا آرایشگاهی در شمال شهر قیمت بالاتری نسبت به یک آرایشگاه مرکز شهری دارد. یعنی هرجای شهر که باشید، قیمت مشخصی که روی وبسایت( یا اپلیکیشن) می بینید، تنها هزینه پرداختی شماست. در عین حال شما قبل از ثبت سفارش هم می توانید از این قیمت ها اطلاع پیدا کنید. بنابراین این منطقه جغرافیایی شما نیست که هزینه ها را تعیین می کند.

راستش را بگوییم برایتان یکی دیگر از لطف های استفاده از آرایشگاه اینترنتی «اولین نفر» بودن است. می پرسید یعنی چه؟! یعنی وقتی سفارشتان را ثبت می کنید، دیگر خبری از معطل شدن در صف آرایشگاه نیست. هر وقت از سال هم که باشد، وقتی آرایشگر به منزل شما می رسد، شما تنها مشتری آن هستید. واقعیت این است که لذت داشتن آرایشگر شخصی، دریافت سرویس شخصی و حتی استفاده از وسایل شخصی حال و روز دل آدم را بهتر می کند. تازه اگر دوست داشته باشید می توانید چند سرویس آرایشی را به صورت همزمان با هم سفارش دهید. مثلا وقتی روی مبل خانه نشسته اید و پاهایتان در ظرف مخصوص پدیکور است، یک آرایشگر دارد موهایتان را می بافد و احتمالا هم تلویزیون سریال محبوبتان را نشان می دهد. در نهایت همه اینها وقتی سفارش آرایشگاه اینترنتی برای خودتان ثبت می کنید، نه تنها زمان و مکان دریافت خدمات را خودتان به تنهایی مدیریت می کنید، بلکه هر ساعت از شبانه روز که دلتان بخواهد می توانید در آرایشگاه اینترنتی قدم بزنید، نمونه کارها را ببینید یا با آرایشگران آن آشنا شوید. از طرفی اگر هزار نفر دیگر هم همزمان با شما به چرخ زدن در این آرایشگاه مشغول شوند، ازدحامی به وجود نمی آید. واقعیت این است که در یک آرایشگاه اینترنتی حق انتخاب مشتری حرف اول را می زند.

کلون یک آرایشگاه اینترنتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز