خبرگزاری کار ایران

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۲۹۷

این روزها بازار دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ است. رشد روز افزون کاربران اینترنت در ایران باعث شده است تا نه تنها کسب و کارهای آنلاین روز به روز بیشتر شوند بلکه امروز دیگر کسب و کارهای آفلاین نیز نمی توانند قدرت این بازار بزرگ با پتانسل بیش از 50 میلیون نفر را نادیده بگیرند.

از این رو اهمیت دیجیتال مارکتینگ یا بازریابی اینترنتی روز به روز بیشتر درک می شود. دیجیتال مارکتینگ فاکتورها و قدمهای متعددی دارد ولی هرگز نمی توان نقش سئو را در آن نادیده گرفت.

گوگل بعنوان بزرگترین موتور جستجوی دنیا با روزانه بیش از میلیاردها جستجو میتواند بهترین مکان برای دسترسی به کاربران هدفمند هر کسب و کاری باشد. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به صاحبان سایتها این فرصت را میدهد که در جستجوهای مرتبط همواره جلوی چشم کاربران هدفمند باشند و از این طریق بتوانند نه تنها فروش و شرکت خود را بزرگتر کنند بلکه بر قدرت برند خود نیز بیافزایند.

اگر بخواهیم در فاکتورهای دیجیتال مارکتینگ سئو را دسته بندی کنیم بایستی گفت سئو سایت حتی میتواند مهمترین فاکتور این موضوع باشد.

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ

اما امروز سئو دیگر مانند قبل صرفا نوشتن متن و بررسی کدهای سایت و یا بک لینک سازی صرف نیست، بلکه عواملی در سئو مطرح شده اند که پیش از این شاید اهمیت آنها در این موضوع به چشم نمی آمد. یکی از فاکتورهایی که در طول یکی دو سال گذشته ارزش بسیار زیادی در دید موتور جستجوی گوگل پیدا کرده است نقش برندینگ و یا برند بودند شرکت و سایت می باشد. شاید در ابتدا نتوان ارتباطی بین برندینگ و سئو پیدا کرد، ولی امروز گوگل بیش از پیش به دنبال اعتماد است و طبیعی است که سایتهایی که در زمینه کاری خود جزو برندهای مطرح باشند اعتبار زیادی نزد مردم دارند، از این رو نزد گوگل نیز اعتبار زیادی خواهند داشت.

رایاطرح بعنوان یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران بوده که دارای سابقه فعالیت بیش از 10 سال می باشد. رایاطرح خدمات گسترده ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همچنین سئو که بعنوان یکی از مهمترین فاکتورهای این موضوع می باشد، ارائه میدهد.

در بحث دیجیتال مارکتینگ بایستی به این موضوع توجه کرد که امروز دانش در این زمینه رفته رفته قدیمی تر می شود. یعنی مواردی که 2 سال پیش جزو اساسی ترین فاکتورهای افزایش رتبه سایت بودند شاید امروز نقش زیادی در این موضوع نداشته باشند. از این رو داشتن علم روز یکی از مهمترین مسائلی است که شرکتهای فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ همواره باید به آن اهتمام داشته باشند.

در شرکت عصررایانه rayatarh آموزش همواره جزو یکی از مواردی است که با اشتیاق تمام دنبال می شود. بویژه کارشناسان سئو هر روز به دنبال موارد و نکات جدید این علم هستند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایند.

داشتن علم روز باعث شده است تا رایاطرح در زمینه آموزش سئو نیز قدمهای بزرگی بردارد و همواره کلاسهای گروهی و خصوصی با هدف ارائه به روزترین تکنیک های سئو در این شرکت برپا می گردد.

امروز موفقیت و آینده کسب و کارها بایستی در بازارهای دیجیتالی جستجو گردد. تفاوتی ندارد که یک کسب و کار کاملا آنلاین باشید یا یک بیزنس کاملا آفلاین. اگر نتوانید در مسیر دیجیتالی شدن قدمهای درست و حرفه ای بردارید آینده کاری شما به خطر می افتد.

اگر به دنبال آموزش جدید ترین نکات سئو و بازاریابی باشید میتوانید مطالب و ویدئوهای وبلاگ رایاطرح را دنبال کنید. در این وبلاگ سعی می شود هر روز نکات و تکنیکهایی آموزش داده شود تا کسب و کارهای کوچک بتوانند روز به روز قدمهای موثری را در مسیر رشد کسب و کار خود بردارند.

همواره بخاطر داشته باشید اگر وارد دنیای دیجیتال شده اید و یا قصد ورود به این بازار را دارید آموزش، جزو ارکان اصلی این بازار بوده و بایستی بیشترین زمان خود را صرف یادگیری نکات کاربردی روز نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز