خبرگزاری کار ایران

تاثیر استفاده از مانتو فرم اداری شیک در تصویر­سازی سازمان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۵۰

علاوه بر وجود تنوع فرهنگی در تولید مانتو فرم اداری شیک ؛ دیدگاهها و چشم­ انداز سازمان نیز بسیار موثر است.

ضرورت تهیه مانتو فرم اداری شیک

کاربرد لباس فرم اداری علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما و استفاده صرف بعنوان پوشش از جهت ایجاد وقار به شخص و سازمان بسیار حائز اهمیت است. در هر سازمانی نوع لباس فرم تابعی از شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. شرکت آرافرم به پشتوانه سابقه درخشان خود، توانسته است با نیاز­سنجی دقیق از مشتریان و نیز در نظر گرفتن تمامی شرایط حاکم برسازمان، در زمره برندهای محبوب در زمینه طراحی و تولید مانتو فرم اداری مطابق با سلایق روز مشتریان قرار گیرد.

علاوه بر وجود تنوع فرهنگی در تولید مانتو فرم اداری شیک ؛ دیدگاهها و چشم­ انداز سازمان نیز بسیار موثر است. از این رو تولید مانتو اداری در سطوح متنوع بر اساس این دیدگاه تولید و عرضه می­گردد. زیبایی طرح مانتو اداری علاوه بر نمایان نمودن اصالت و پرستیژ سازمان؛ می ­تواند آثار بسیار مطلوبی بر احوالات روحی و روانی پرسنل نیز داشته باشد. گرچه برخی ضرب و المثلهای رایج که در زمینه ترویج ساده ­زیستی مطرح شده ­اند تاثیرات شخصیتی لباس را نفی می­ کنند ولی باید دقت داشت که علم بازاریابی مدرن امروزی نوع پوشش را در تحول و شکل­ گیری شخصیت سازمانی بطور قطع تایید می کند. از این جهت لازمست سازمانها خصوصا در برندسازی سازمان خود به این موضوع توجه کافی داشته باشند.

علم بازایابی نوین بیان می ­دارد استفاده از یک مانتو فرم اداری شیک برای شاغلین خانم باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می­ شود. چرا که پوشش شیک و راحت در وهله اول در خود پرسنل ایجاد احساس خوب می­نماید. از جهتی نیز استفاده از مانتو فرم اداری شیک اقتدار، اعتماد و تمجید را در نظر مخاطبین ایجاد می­ کند.

لباس در اولین ملاقات ها، خصوصا در مذاکره­­ های سازمانی بیشترین تاثیر را در جذب مذاکره شونده دارد. از این رو بسیاری از مدیران بازاریابی و فروش این نکته اساسی را به کارشناسان و ویزیتور های فروش بطور مداوم گوشزد می کند. استفاده از مانتو فرم اداری شیک در اولین برخورد ارباب رجوع و یا شرکای تجاری با پرسنل، از اهمیت بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان برخوردار است.

تاثیر استفاده از مانتو فرم اداری شیک در تصویر­سازی سازمان

شرکت طراحی آرا فرم سعی دارد با در نظر گرفتن وظایف پرسنلی سازمانها، با کیفیت­ ترین و شیک­ ترین مانتو فرم اداری و نیز مانتو شلوار اداری را تولید و در اختیار بانوان شاغل در سازمان های دولتی و خصوصی قرار دهد.

آیا برای برند سازی شخصی و سازمانی مانتو فرم اداری ارزان کاربردی ندارد؟

یکی از باورهای نادرست که در مورد برندسازی شخصی و سازمانی مطرح می­شود؛ استفاده از لباس های گران‌ قیمت و خاص می­باشد. تاکید علم بازاریابی به لباس به هیچ وجه به این معنی نیست که مانتو فرم اداری ارزان نمی ­تواند برای بانوان محترم در برند­سازی موثر باشد. استفاده از مانتو فرم اداری ارزان ولی سازگار با تمامی عوامل سازمانی، اجتماعی و فرهنگی می­ تواند بانوان شاغل را در رسیدن به هدف برندسازی شخصی بطور موثری حمایت کند.

جلب مخاطب و مشتری از سه راه میسر هستند، زبان کلامی، زبان بدن و زبان سازمان. باید در نظر گرفت که طرز پوشش پرسنل یکی از فاکتورهایی است که زبان سازمان را برای مخاطب آشکار میسازد. تمیزی، طراحی استاندارد، اراستگی و تناسب با کار مانتو فرم اداری ارزان آنرا می­تواند بعنوان عاملی موثر در ارتقای شخصی پرسنل و نیز سازمان مطرح کند.

پیچیدگی­ های به وجود آمده در دنیای فن­آوری سبب شده است که افراد با کمبود وقت مواجه شوند و کنجکاوی ­های روزانه گذشته خود را از دست بدهند. در حال حاضر آنچه در این دنیای شلوغ و فعال جلب نظر می­کند؛ ظاهر موضوعات است. از این جهت است که بسیاری از شرکت ها سعی دارند برای تبلیغ محصولات خود بیشتر از جلوه ­های بصری بهره ­ببرند. لباس نیز بعنوان جلوه بصری سازمان و پرسنل می­تواند توجهات لازم را در راستای اهداف سازمانی به خود جلب نماید.

شرکت طرح آرا فرم نیز در همین راستا تلاش دارد با تولید و طراحی مانتو فرم اداری ارزان و با کیفیت، سازمانها را در رسیدن به اهداف سازمانی خود یاری نماید.

استفاده از یک مانتو اداری شیک توسط پرسنل می­ تواند حامل این پیام مدیریتی نیز باشد که پرسنلی که برای ظاهر خود بسیار ارزش قائل هستند، مطمئنا برای انجام امور محوله نیز از دقت و توجه بالایی برخوردار خواهند بود. چرا که به کار و وظیفه خود نیز حتی بیش از توجه به خود ارزش قائلند. این موضوع از لحاظ علمی و تجربی نیز ثابت شده است. معمولا کارمندانی که به وضع ظاهری خود رسیدگی نمی­کنند در انجام امور محوله نیز کارآیی لازم را ندارند.

باید توجه داشت که هر سازمانی پوشش مخصوص خود را دارد و شاید در داخل سازمان پوشش بخشهای مختلف، نیز متفاوت باشد. در سازمانهای پیشرفته معمولا از نوع پوشش و یا رنگ لباس برای تفکیک شرح وظایف پرسنلی بصورت تخصصی استفاده می­نمایند.  شرکت طراحی آرافرم نیز با علم بر این موضوع آمادگی تولید انواع مانتو شلوار اداری را در تنوع و رنگهای مورد سفارش دارد.

خصوصیات یک مانتو شلوار اداری خوب

مد موضوع مهمی است که در تولید و عرضه لباس و نیز در تولید مانتو شلوار اداری نیز می­توان بسیار موثر باشد. فرهنگ و عرف جامعه و اعتقادات مذهبی و نیز تاکیدات سازمانی همگی در شکل گیری طرح مانتو شلوار اداری نقش سازنده­ای دارند. از این رو طراحی مانتو شاید بیش از تولید آن از اهمیت برخوردار باشد.  شرکت طراحی آرا فرم با اتکاء به پرسنل زبده و حرفه ه­ای خود با انجام مذاکره با مسئولین سازمانها، در اسرع وقت طرح مانتو شلوار اداری پرسنل را به سازمان پیشنهاد می­دهند. این موضوع سبب شده است که پرسنل استفاده کننده از مانتو شلوار تولیدی از رضایت بالایی برخوردار باشند.

با توجه به کاربرد مانتو شلوار اداری در یک محیط کاری فعال، راحتی آن موضوعی است که باید مورد توجه طراحان قرار گیرد. در دنیای کنونی بعد از کیفت لباس، راحتی آن از طرف خریدار مورد ارزیابی قرار می­گیرد. چنانچه مانتو شلوار اداری مورد نظر صرفا از طرح و نقشه برخوردار باشد، راحتی آن زیر سئوال خواهد رفت. طراحان شرکت آرا فرم در طراحی­ های خود موضوع راحتی مانتو شلوار اداری را مورد توجه جدی خود قرار می­دهند.

عوامل موثر در تعیین ارزش لباس پرسنل

لباس سازمانی می­تواند در دو رده رسمی و غیر رسمی قرار گیرد. برخی از پرسنل در محل هایی اشتغال دارند که در معرض دید مشتریان قرار نمی­گیرند. پرسنل واحدهای خدماتی و نیز انبار از این دسته پرسنل هستند. همچنین نوع کاری که توسط این پرسنل انجام می­گیرد در تعیین نوع لباس نقش دارد. شاید ضروری نباشد که این پرسنل از مانتو فرم اداری شیک برای حضور در کار استفاده نمایند. چرا که این موضوع برای سازمان بار مالی را بدنبال خواهد داشت. طراحی مانتو فرم اداری ارزان برای این دسته از پرسنل می­تواند علاوه بر حفظ آراستگی و هماهنگی ظاهر سازمان، خریدهای سازمان را نیز مقرون بصرفه نماید.

مدیران ارشد و پرسنل فروش و ستادی جزو پرسنلی هستند که در معرض دید می­باشند. تهیه مانتو فرم اداری شیک برای این دسته شاید ضروری باشد. ولی الزاما شیک بودن مانتو نیز به مفهوم گران­قیمت بودن نیست. شرکت طراحی آرا فرم توانسته است با اجرای طراحی­های تخصصی خود با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مقرون بصرفه؛ قیمت نهایی محصول تولیدی را در سطح رقابتی و مقرون بصرفه به سازمانها اعلام نماید.

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر رنگ لباس پرسنل بر کارآیی شخصی و نیز تاثیر آن در مشتری انجام پذیرفته است. شاید چندین کتاب ارزشمند و نیز تعداد قابل توجهی تحقیق علمی در این زمینه انجام گرفته است. تجزیه و تحلیل نتایج نشان داده است که رنگ لباس می­تواند در سطح قابل توجهی بر روی مخاطبین اثر بگذارد. در برخی سازمانهای پیشرفته با درک این موضوع اساسی سعی می­شود در هر بخش از رنگی که بیشترین تاثیر را در مخاطبین دارد در طراحی مانتو فرم اداری شیک پرسنل استفاده شود.

تاثیر استفاده از مانتو فرم اداری شیک در تصویر­سازی سازمان

تولیدات شرکت آرافرم بر اساس سبکهای مورد سفارش طراحی و عرضه می­شوند، در بسیاری از سفارشات لباسهای متنوعی برای حضورهای متفاوت پرسنل طراحی و تولید می­گردد. این موضوع اطمینان به کیفیت و نیز قابلیت بالای شرکت را در انجام سفارشات به اثبات رسانیده است.

مزایای استفاده از مانتو فرم اداری شیک

خانمی که از یک مانتو فرم اداری شیک در سازمان خود استفاده می­کند، شایسته تر و قابل اطمینان­تر دیده می­شود. مخاطبین در 4 ثانیه اول پرسنل را قضاوت می­کنند و در 30 ثانیه بعدی نظر  خود را درباره او قطعی می­کنند. استفاده از یک مانتو فرم اداری شیک می­تواند نظر مخاطب را در جهت مثبت پشتیبانی نماید.  استفاده از مانتو فرم اداری شیک به واسطه ایجاد اعتماد بالا سبب می­شود. پرسنل خود را در سطح یک قهرمان ببیند. این موضوع زمینه­ های توسعه و پیشرفت سازمان را نیز دربر خواهد داشت.

در علم بازاریابی تاکید شده است که لباس پرسنل باید همسطح لباس مخاطبین باشد ولی الزاما حدود بیست درصد بهتر. این موضوع باعث شده است که استفاده از تولیدات شرکت آرافرم که در عین سادگی، آراستگی را نیز تامین نموده است از مقبولیت و محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

مانتو فرم اداری شیک تولیدی از جنس، طرح و رنگ متناسبی بهره­مند است که بطرز تحسین برانگیزی در جهت حفظ نظام آراستگی سازمانها می­توان از آن استفاده کرد.

پرسنل هر سازمانی تصویری از آن سازمان هستند و اگر این تصویر غیر قابل اعتماد باشد، وجهه آن سازمان عمیقا زیر سوال خواهد رفت. لذا دقت در انتخاب پوشش پرسنل بعنوان یکی از پارمترهای مهم تصویر­سازی باید مورد توجه جدی مدیران سازمانها قرار گیرد.

مواردی که در طراحی مانتو فرم اداری شیک در نظر گرفته شده است

سادگی: در علم روانشناسی سادگی را نبوغ و پیچیدگی را گیج کننده می­دانند. در طراحی مانتو فرم اداری شیک سعی شده است از طرح ساده عامه پسند استفاده شود. این موضوع سبب شده است که تمامی مشتریان با رضایت کامل از طرح مانتو خود را در محل کاراستفاده نمایند.

مطابق نظر مخاطبین: مارک زاکربرگ می­گوید "من واقعا دوست دارم تا با خیال راحت زندگی کنم و تا جایی که می‌توانم تصمیمات کمتری در مورد هر چیزی به غیر از چگونگی خدمت کردن به مردم، بگیرم" لازمه افزایش کیفیت خدمات در سازمانها این موضوع است که پرسنل مجبور به صرف وقت برای تصمیم­گیریهای روزانه نباشند. انتخاب لباس یک تصمیم­گیری روازنه و وقت­گیر است. طراحی مانتو شلوار اداری متناسب با خواست پرسنل و سازمان توانسته است میزان صرف وقت برای این تصمیم­ گیری را در حد قابل توجهی محدود نماید.

اضطراب انتخاب نوع لباس خصوصا در بانوان محترم بسیار شایع است. این موضوع در برخی دعوت ها به مراسهای خاص بسیار مشهود است. استفاده از یک مانتو شلوار اداری متحدالشکل و با کیفیت توانسته است موضوغ استرس انتخاب لباس مناسب را مرتفع نماید.

صرفه اقتصادی: از آنجائیکه تهیه مانتو شلوار اداری توسط سازمانها بصورت انبوه صورت می­گیرد. این موضوع هزینه­ای را به سازمان تحمیل می­نماید. طراحی یک مانتو فرم اداری شیک باید تا حد قابل توجهی مقرون به صرفه باشد. در این توجه حتما باید به حفظ کیفیت مانتو شلوار اداری تولیدی نیز دقت نمود. شرکت آرافرم با تولید مانتو فرم اداری ارزان توانسته است خرید مانتو فرم اداری مورد نیاز سازمانها را تا حد قابل توجهی اقتصادی نماید.

ایجاد اعتماد به نفس در پرسنل: مانتو شلوار اداری باید در عین سادگی و راحتی حس اعتماد را در پرسنل القاء نماید. طرح مانتو شلوار اداری نباید به گونه­ ای باشد که پرسنل از روی اجبار از آن استفاده نمایند. بلکه باید در طراحی آن باید به علایق آنچنان توجه نمود که استفاده از مانتو فرم اداری شیک برای پرسنل ایجاد اعتماد لازم را داشته باشد.

قابل پیش­بینی باشد: حداقل طرح مانتو فرم اداری شیک باید در این دنیای پر تلاطم و در حال تغییر برای پرسنل قابل پیش­ بینی باشد. دربرخی از سازمانها با اعمال نظرهای غیر کارشناسی و عدم تبحر شرکتهای تولیدی محصولاتی تولید می­شود که استفاده از آنها در سازمانها بدلیل خارج از عرف بودن برای پرسنل آن سازمان قابل پیش­ بینی نیست.  این موضوع می­تواند تاثیرات سوئی در فعالیت آن سازمان بجای گذارد.

خرید مانتو فرم اداری:

مانتو فرم اداری شیک ویژه محیطهای کاری طراحی شده است و استایلی شیک و با وقار به پرسنل می­دهد. شاید بتوان اذعان داشت انتخاب ست مانتو فرم اداری شیک بهترین گزینه برای خانمهای شاغل در محل کار می­باشد.

در پروسه خرید مانتو فرم اداری برای پشتیبانی از پوشش تمامی پرسنل باید موضوعاتی چون سایز را مورد توجه قرار داد. خرید از شرکت آرافرم این امکان را برای سازمانها به وجود آورده است که بر حسب ارائه سایز پرسنل اقدام به خرید مانتو فرم اداری نمایند. برای افزایش دقت، کارشناسان خبره اندازه­ گیری خانم از طرف شرکت به سازمان مراجعه نموده و سایز تک تک پرسنل را برای تهیه مانتو شلوار اداری مشخص می­نمایند. تولید و تحویل سفارش خرید مانتو فرم اداری بر این اساس به تعداد پرسنل و در اندازه ­های متنوع صورت می­پذیرد.

رنگ مانتو فرم اداری شیک نیز بیشتر وابسته به منطقه جغرافیایی کشور تعیین می­شود. کشور ما دارای آب و هوای متنوعی است و افراد در نقاط مختلف کشور دارای رنگ پوست متفاوت می­باشند. نوع رنگ از طرف واحد طراحی در هنگام اقدام به خرید مانتو فرم اداری به سازمان اطلاع رسانی می­شود و در صورت توافق و همخوانی رنگ پیشنهادی با رنگ سازمانی مورد نظر مانتو فرم اداری مورد نیاز تهیه و تحویل سازمان می­گردد. از این جهت در سازمانهای پیشرفته شاید رنگ لباس شعبه مرکزی با رنگ لباس پرسنل شعب شهرستان متفاوت می­باشد. تا ازبیشترین سازگاری رنگ با رنگ غالب پوست منطقه استفاده گردد.

تاثیر استفاده از مانتو فرم اداری شیک در تصویر­سازی سازمان

مواد اولیه مانتو فرم اداری شیک شرکت آرافرم

در سفارش خرید سازمانی جهت استفاده بصورت یونیفرم مواد اولیه خاص و متفاوتی برای تولید مانتو فرم اداری شیک مورد استفاده قرار می­گیرد. شرکت آرافرم برای بالا بردن کیفیت محصولات خود از پارچه درجه یک و با کیفیت استفاده می­نماید. پارچه مانتو فرم اداری شیک از نوع ضد چروک انتخاب می­شود که در محیط کار به واسطه نشستن بر روی صندلی تاثیر سوئی بر زیبایی مانتو شلوار اداری نداشته باشد. همچنین این موضوع  بر اساس احترام به وقت پرسنل مدنظر واحد طراحی می­باشد. چرا که مانتوهایی که از جنس نامرغوب تولید می­شوند در هر روز برای صاف کردن چروک نیاز به اتوکشی دارند که این موضوع علاوه بر کاهش تدریجی کیفیت مانتور شلوار اداری موضوع اتلاف وقت را خصوصا در زمان آماده شدن برای عزیمت به محل کار ایجاد می­نماید.

جنس پارچه مانتو فرم اداری شیک این شرکت از نوع ضد پرز می­باشد. وجود پرز بر روی مانتو شلوار اداری جلوه­ای بسیار بد را در تصویر سازمان ایجاد می­کند. مانتو شلوار اداری دارای پرز عموما کهنه به نظر می­رسد و امکان جذب بسیاری از مواد خارجی سبک معلق در هوا نظیر گردو غبار را نیز دارد. این موضوع خرید مقرون بصرفه سازمانها را نیز زیر سوال می­برد.

جنس پارچه مورد استفاده در تولید مانتو فرم اداری شیک نیز بسته به فصل مورد استفاده متفاوت در نظر گرفته می­شود. برای تولید مانتو شلوار اداری در فصول سرد سال از پارچه ­های با دوام و ضخیم کتانی استفاده می­شود و برای تولید مانتو شلوار اداری در فصول گرم از پارچه ­های پنبه ­ای و یا ویسکوز استفاده می­شود که بتواند راحتی لازم و مسایل بهداشتی را در محل کار پشتیبانی نماید.

استفاده از پارچه پلی استری نیز به سبب مقاومت بالا و نیز عدم کاهش کیفیت در اتو کشی مداوم در بسیاری از اوقات مورد توجه سازمانها قرار می­گیرد.

بسته به سفارش سازمان استفاده از پارچه فاستونی، ریون، پرشیا ونخی نیز برای تولید مانتو فرم اداری شیک مورد استفاده قرار می­گیرد. استفاده از پارچه فاستونی که از ترکیب 55% پلی­استر و 45% نخ می­باشد از دیر در کشور ما مورد توجه سازمانهای دولتی و خصوصی قرار داشته است. پارچه پرشیا نیز بدلیل قیمت مناسب و نیز خصوصیات آن که بسیار نرم و راحت است و نیز چروک و پرز نمی­گیرد و نیز به واسطه ثبات رنگ مورد توجه سازمانها برای تولید مانتو شلوار اداری قرار گرفته است.

در زمان خرید مانتو فرم اداری توسط سازمانها بخش سفارش­گیری نمونه ­ای از مواد اولیه و بخصوص پارچه را به مسئول خرید سازمان پیشنهاد می­دهد و بر حسب صلاحدید سازمان و نظر بخش طراحی پروسه تولید مانتو شلوار اداری و نیز مانتو فرم اداری شیک آغاز می­شود. شرکت طراحی آرافرم با بهره­مندی از پرسنل خیاط زبده و فنی خود، سفارش را مطابق الگوی ارائه شده از بخش طراحی در اسرع وقت با کیفت و قیمت مناسب به مشتریان تحویل می­دهد.

تاثیر استفاده از مانتو فرم اداری شیک در تصویر­سازی سازمان

آشنایی با شرکت آرا فرم

تولیدات شرکت آرافرم به جهت سرویس دهی مناسب؛ ارائه مشاوره­ های فنی، تبحر در طراحی، سایزگیری، برشکاری و دوخت مورد توجه سازمان های دولتی و خصوصی برای تهیه و خرید مانتو فرم اداری مورد نیاز قرار گرفته است. خدمات متمایز این شرکت در استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، استفاده از طرح­های منحصر به فرد و نوآوری شده، استفاده از فن­آوری های نوین در تولید، ارائه محصولات با کیفیت و تولید محصولات مقرون بصرفه باعث شده است که بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی در زمره مشتریان دائمی و وفادار این شرکت جای گیرند.

شرکت آرافرم در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری، لباس فرم اداری، لباس ویژه خدمه پروازی و انواع کت و شلوار اداری برای خانمها و آقایان فعالیت دارد. برخورداری محصولات تولیدی این شرکت از استاندارهای لازم و توجه به خواست و نیاز مشتریان از جمله رموز موفقیت این شرکت ایرانی می­باشد.

خرید مانتو فرم اداری مورد نیاز پرسنل و سازمانها از طریق سیستم گسترده نمایندگی در کل کشور میسر می­باشد. انجام خدمات مشاوره­ای برای خریداران و سازمانها از طریق راه­های ارتباطی معرفی شده در سایت امکانپذیر می­باشد. کارشناسان متخصص و خبره شرکت آرافرم سعی دارند خریدارن محترم را در جهت انجام یک خرید مطمئن و مقرون بصرفه راهنمایی نمایند.

در سایت این شرکت همواره مطالب آموزش به روز در جهت ارتقای سطح دانش کاربران برای خرید مانتو فرم اداری درج شده است که بصورت مداوم با توجه به نیاز مشتریان به روز می­گردد. این موضوع برای مشتریان این امکان استثنایی را به وجود آورده است که با افزایش سطح معلومات فنی خود بتوانند بهترین تصمیم به خرید را به واحد اخذ سفارش شرکت اعلام نمایند.

هر محصول بصورت تصویری در سایت معرفی شده است که امکان مقایسه بین محصولات را برای مشتریان مهیا نموده است. این شرکت برای با بردن کیفیت نمایش محصولات از کلیپهای ویدئویی کوتاه نیز استفاده نموده است که این موضوع در جهت مساعدت مشتریان به انتخاب مناسب­ترین محصول صورت گرفته است.

طرح های ارائه شده در سایت تقریبا می­تواند نیازهای فعالیتهای متنوع سازمانها را پوشش دهد. همچنین امکان سفارش­گیریهای انبوه اختصاصی نیز برای سازمانها و به جهت  تولید مانتو فرم اداری شیک منطبق بر نیازهای افراد و سازمانها وجود دارد. این شرکت به سبب توجه در تامین مواد اولیه دست اول از تولیدکنندگان اصلی توانسته است بعنوان شرکتی مطرح، مانتو فرم اداری ارزان مورد نیاز سازمانها را بصورت انبوه تامین نماید. جذب بیش از سه هزار مشتری وفادار در طول فعالیت شرکت برای خرید مانتو فرم اداری تولیدی شرکت موید حضوری فعال و صادقانه این شرکت در عرصه صنعت و تولید مانتو فرم اداری شیک می­باشد.

برای مشاهده جدیدترین مدل های مانتو اداری شیک برند آرافرم به وب سایت این مجموعه www.araforma.com مراجعه کنید.

تلفن: 26702806 - 22863513 - 26702816

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز