خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در بازدید از باریج اسانس چه گفت؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۸۹

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هرکسی که شرکتی راه‌اندازی می‌کند با ایجاد اشتغال به کشور کمک فراوانی می‌کنند و در مرحله بعد زمانی که شرکت‌ها به یک برند پرطرفدار تبدیل می‌شوند درواقع ارزش ملی پیدا می‌کنند.

مهدی پیرصالحی (معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو) در بازدید از شرکت داروسازی باریج اسانس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، از همه مسئولان خواست در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری درباره رونق تولید، با حمایت بیشتر از برندهای داخلی و کسب و کار های تولیدکننده محصولات باکیفیت در حوزه دارو و غذا، علاوه بر مقابله با تحریم‌ها به ایجاد اشتغال کمک کنیم.

سیدجواد ساداتی‌نژاد (نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی) که همراه با علی اکبر مرتضایی (فرماندار کاشان و سایر مسئولان منطقه) در این بازدید معاون وزیر را همراهی می‌کردند، نکات مهمی در رابطه با لزوم تلاش برای رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان حوزه غذا و دارو را مطرح کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در بازدید از باریج اسانس چه گفت؟

طی جلسه‌ای که در سالن همایش‌های شرکت داروسازی باریج اسانس برگذار شد، ابتدا لاله حجازی (مدیرعامل برند باریج اسانس) به بیان دستاوردها و همچنین برخی مشکلات پیش روی صنایع تولیدکننده در صنعت دارو کشور پرداخت.

مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: ما به عنوان اولین شرکت دانش بنیان دارویی و یکی از برندهای تولیدکننده داروهای گیاهی در کشور با مسئولیت‌های بسیاری که درقبال اشتغال مردم منطقه و همچنین سلامتی مصرف‌کنندگان داروهای گیاهی داریم، آشنا هستیم و درخواست ما حمایت بیشتر مسئولان متولی در جهت توسعه تولیدات و ارائه خدمات و محصولات بهتر است.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در بازدید از باریج اسانس چه گفت؟

در این مراسم، پیرصالحی (رئیس سازمان غذا و دارو) طی سخنرانی خود با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و توسعه تولیدات داخلی و توجه ویژه به مقابله با تحریم‌ها گفت: تاسیس هر نوع کارخانه‌ای در کشور به معنای سرمایه ملی و سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است و حمایت از تولیدکنندگان وظیفه همه مسئولان منطقه و کشور است.

وی افزود: خط قرمز اول ما سلامت و امنیت غذایی و دارویی همه فراورده‌های حوزه سلامت است و در هر بخشی از تولید داخلی که خدشه‌ای به سلامت مردم وارد نمی‌کند ما باید ضوابط و پروسه‌های اداری پیش روی تولیدکنندگان را براساس حمایت و قوانین سهل‌گیرانه تبیین کنیم تا کسب و کارها بتوانند در مسیر توسعه روز افزون با سرعت و کیفیت بالاتری حرکت کنند.

پیرصالحی ادامه داد:‌ هرکسی که شرکتی راه‌اندازی می‌کند با ایجاد اشتغال به کشور کمک فراوانی می‌کنند و در مرحله بعد زمانی که شرکت‌ها به یک برند پرطرفدار تبدیل می‌شوند درواقع ارزش ملی پیدا می‌کنند.

معاون وزیر ادامه داد اکنون باریج اسانس یک برند ملی شناخته شده بین همه مردم است و این مجموعه نیز مانند سایر برندها بیش از هرچیز در درجه اول به کیفیت محصولات، رضایت مشتریان و اسم برند خود اهمیت می‌دهند و این به معنای ارتقای کیفیت محصولات است.

وی ادامه داد: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید به برندهای داخلی به عنوان ارگان‌های مهم کشور بیشتر اعتماد کنند و اجازه دهند که آنها در عرصه تولید با امید بیشتری فعالیت کنند. همچنین با حمایت از شرکت‌های کوچکتر کمک کنیم که آنها نیز در مسیر توسعه با سرعت بالاتر و موفق‌تر عمل کنند تا به برندهای بزرگ تبدیل بشوند.

وی افزود: در این بین نکته قابل توجه در رابطه با مشاغل خانگی این است که ما باید در زمان تدوین و اعمال قوانین بین استاندارد تولیدات و مشاغل خانگی با محصولات صنعتی تفاوت قائل شویم تا همه فعالان این عرصه عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز