خبرگزاری کار ایران

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۳۰

این روزها دیگر مانند گذشته نیست که مردم فقط به صورت فیزیکی به کسب و کاری مشغول باشند و به درآمد برسند بلکه وجود اینترنت فضای بسیار گسترده ی را به وجود آورده تا افرادی که به این عرصه علاقه مند هستند بتوانند برای خود به کسب سود و درآمد بپردازند.

ایلنا؛ در این میان نمونه های بسیار موفقی نیز مانند دیجی کالا وجود داشته است که هم اکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین و قدرتمندترین فروشگاه های آنلاین در اینترنت شناخته می شود که با رهبری حوزه های مختلف کسب وکارهای اینترنتی توانسته اند به موفقیت برسند.

ولی یک سوال بسیار مهم در اینجا برای ما به وجود می آید که برای شروع بازاریابی اینترنتی و ایجاد کسب و کارهای اینترنتی لازم است که ما چه گام های را برداریم و البته از کجا شروع کنیم؟

نخستین کاری که باید برای شروع بازاریابی اینترنتی انجام بدهیم ، طراحی سایت اینترنتی می باشد تا به وسیله ی آن بتوانیم فضای را به وجود بیاوریم که مخاطبان محصولات و خدمات را به صورت صریح و دقیق مشاهده کنند. پس ایجاد یک فضای مجازی مهم ترین بخش کار در شروع کسب و کار اینترنتی و بازاریابی آنلاین محسوب می گردد.

لازم است بدانید روش های دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا ویترینی برای نمایش محصولات و خدماتتان داشته باشید مانند نرم افزارهای چون اینستاگرام اما اگر چندین صفحه پر بازدید اینستاگرام هم داشته باشید برای اینکه بازاریابی اینترنتی انجام بدهید حتما به یک وب سایت نیاز دارید تا بتوانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید. داشتن یک کاتالوگ آنلاین مانند یک وب سایت بروز با طراحی شیک این اطمینان را به مشتریان شما می دهد که با خیالی آسوده تر و راحت تر از شما خرید کنند و اعتماد کردن به شما در چنین شرایطی قطعا آسان تر می شود.

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی

در طراحی سایت چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

1)اولین نکته که شما باید بخاطر بسپارید رعایت استانداردهای است که در طراحی سایت باید مدنظر داشته باشید و سایت خودتان را با استفاده از CSS3 و html5 و استانداردهای بروز انجام بدهید.

2)طراحی سایت ریسپانسیو از دیگر نکات مهم در طراحی وب سایت است. شما باید سایت خودتان را به نحوی اماده کنید که در گوشی های هوشمند بدون هیچ مشکلی اجرا شود. چرا که هم اکنون هشتاد درصد از افرادی که به عنوان بازدیدکنندگان سایت هستند از طریق گوشی همراه به وب سایت وارد می شوند.

3)استانداردهای سئو را در وب سایت رعایت کنید چون سئو از جمله مواردی می باشد که نادیده گرفتن آن قطعا سبب می شود که شما به موفقیت نرسید و حتی ضررهای را نیز متحمل شوید و به همین جهت نیاز است که در وب سایت خود استانداردهای سئو را رعایت کرده تا در پروسه بازاریابی دیجیتالی شما در کلمات کلیدی در بین اولین صفحه های نتیجه گوگل باشید.

البته بعد از اینکه پروژه طراحی وب سایت شما به پایان رسید ،سئو وب سایت از جمله نیازهای اصلی وب سایت شما می باشد. از دیگر مواردی که در روند فعالیت های اینترنتی شما لحاظ می گردد می توان به فعالیت در شبکه های اجتماعی، خرید رپورتاژ آگهی و تبلیغات گوگل ادورز اشاره کرد.

4)گرافیک اختصاصی با توجه به رنگ سازمانی شما نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. شما با ایجاد گرافیک اختصاصی و جذاب سبب می شوید که در ذهن کاربران خود ماندگاری بیشتری را ایجاد کنید پس لازم است با توجه به حوزه ی کاری خودتان برای انتخاب طرح گرافیکی دقت کنید.

 

گام دوم برای بازاریابی اینترنتی: تولید محتوای جدید و مفید در حوزه کاریتان

دومین گام که شما باید در بازاریابی اینترنتی آن را مد نظر بگیرید به تولید محتوای کاربری و مفیدی وابسته است که باید در حوزه ی کاریتان تولید شود. وقتی شما به تولید محتوای بیس و بکر بپردازید سبب می شوید تا کاربرانتان سطح اطلاعات عمومی شان افزایش داشته باشد و البته که این محتواها نقش مهمی در ایجاد اعتمادسازی در بین کاربران داشته است.

کافیست نگاهی به فروشگاه های آنلاین موفق داشته باشید قطعا پی می برید که بسیاری از این وب سایتهای موفق با ارائه ی محتوایات بکر و کاربردی توانسته اند در ذهن کاربر ماندگار شوند  و هر چیزی که از سوی آنها برای کاربران و مشتریان ارائه می گردد مورد توجه و استقبال واقع شود.

 پس فراموش نکنید دومین گام در رسیدن به موفقیت برای شما در خصوص پروسه کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی به تولید محتویات جدید و بکر اختصاص داشته است.

سومین گام: استفاده از تبلیغات و معرفی برند خود در دنیای اینترنت به واسطه دیجیتال مارکتینگ

وقتی شما اقدام به راه اندازی کسب و کاری در دنیای اینترنت کرده اید نیاز است که در عرصه اینترنت نیز به معرفی و تبلیغ برندتان بپردازید. تبلیغات از جمله مواردی است که برای هر کسب و هر کاری  لازم و ضروری می باشد و تقریبا بدون تبلیغات هیچ کسب و کاری نمیتواند به موفقیت برسد.

همانطور که اشاره کرده ایم سئو وب سایت اولین گام در تبلیغات و معرفی یک برند محسوب می شود و شما می توانید با استفاده از سئوسایت از ابزارهای کاربردی مثل گوگل استفاده کنید و برندخودتان را به کاربران معرفی نمایید. برای اینکار در ابتدا باید به سراغ جستجوی کلمات کلیدی بروید که مشتریان شما آن ها را جستجو میکنند و سپس با استفاده از یک شرکت سئوکار سایت خودتان را در اولین صفحات گوگل در کلمات کلیدی برسانید.

چه ابزارهای از دیجیتال مارکتینگ می تواند در این راه به شما کمک کند؟

  1. بهترین کار این است که محتوایات وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی به انتشار بگذارید و به واسطه ابزارهای آنلاین خود را به دیگر کاربران معرفی کنید. پس فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توییتر، لینک دین و.... بسیار مهم و موثر است و نباید از آن غافل شوید.
  2. یکی از بهترین ابزارها که می تواند با استفاده از تبلیغات گوگل سبب ورود بیشتر کاربران به سایت شما شود، گوگل ادورز است. می توانید هزینه ی را به گوگل پرداخت کرده و سپس درصد نتایج گوگل نشان داده شوید و با توجه به تبلیغ در نتایج گوگل کمک زیادی به افزایش فروش خود نموده اید. کارشناسان شرکت اینتن می توانند بهترین مشاوره های رایگان را در خصوص راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در اختیارتان قرار بدهند پس با این کارشناسان تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
  3. انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایتهای پربازدید یکی از دیگر از ابزارهای می باشد که میتوانید برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده کنید. شما به واسطه شخص ثالثی این امکان را دارید وب سایت خودتان را در سایتهای خبری و سایتهای پربازدید معرفی کنید و کاربران جدید را به سمت وب سایت تان جذب نمایید. برای دریافت مشاوره در این خصوص همین حالا با کارشناسان رپورتاژ ادز تماس بگیرید.
  4. تبلیغات بنری نیز از روش های تبلیغاتی می باشد که در سایت های پربازدید ایرانی می توان از آن استفاده کنید و به این شیوه است که شما فضای تبلیغات بنری را در وب سایتهای پربازدید اجاره می کنید و محصول یا خدمتی از خود را معرفی میکنید.

همه ی این روش ها میتوانند به نوعی به شما کمک کنند تا کسب و کارتان آنلاین خودتان را راه اندازی کنید. اگر از کاربرانی هستید که قصد دارید کسب و کار اینترنتی را راه اندازی نمایند ، برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان رپورتاژ ادز در تماس باشند. رپورتاژ ادز با تجربه ی 10 ساله و سابقه درخشانی که در این حوزه داشته است بهترین مشاوره ها را در اختیار شما قرار می دهد و تا رسیدن شما به موفقیت همراهیتان خواهد کرد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز