خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل شرکت با آیات عظام مظاهری و طباطبایی‌نژاد عنوان شد :

رونق تولید در ذوب‌آهن اصفهان، موجب شکوفایی صنعت کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۳۳

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در آغازین روزهای سال جدید "سال رونق تولید"، و به‌منظور بهره مندی از رهنمودهای ارزشمند آیات عظام، به‌طور جداگانه با آیت‌الله مظاهری رییس حوزه علمیه و آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدارها که معاونان مدیرعامل و تعدادی از مدیران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت نیز حضور داشتند، آیت‌الله مظاهری در سخنانی با تاکید بر رونق و خودکفایی در تولید تصریح کردند: یکی از اهداف انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، رونق تولید و خودکفایی در همه زمینه‌ها و قطع وابستگی به خارج و بیگانگان بود و علی‌رغم توطئه های مختلف دشمنان، دستاوردهای زیادی حاصل شده اما کافی نیست و ذوب‌آهن اصفهان نیز باید بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد

آیت‌الله مظاهری افزودند: متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم‌های مختلف، شرایط سختی را برای مردم و کشورمان ایجاد نموده‌اند و در وضعیت موجود باید با پرهیز از اختلافات ، برای حل مشکلات کشور و رونق تولید تلاش نمود زیرا با همدلی ، تلاش و همت، سختی‌ها مبدل به آسانی و رونق تولید می گردد.

وی با اشاره به شکل‌گیری و تایید نظام جمهوری اسلامی با حداکثر آرا(98درصدی) و بیانات امام(ره) برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی فرمودند: باید بدانیم "انقلاب از ما، شناختِ وظیفه و عمل کردنِ به آن را می‌خواهد" و اگر به این رهنمود عمل شده بود اکنون در بسیاری از زمینه‌ها بویژه صنعت و تولید خودکفا شده بودیم . امید است که امسال با تمسک به منش حضرت امیرالمومنین(ع) و عنایت خاصه ایشان، صنعت و تولید رونق یافته و سختی‌ها به آسانی تبدیل شود.

آیت ا... طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان نیز گفت: سال جدید که با ایام ولادت حضرت علی (ع) آغاز شد و از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان سال رونق تولید نامگذاری شد، فرصت خوبی برای صنایع است که با همت و تلاش رونق تولید را رقم بزنند.

امام جمعه اصفهان افزود : باید برای رونق تولید ملی سیاست‌های مشخصی از سوی دولت اعلام شود و مشکلات تولید کنندگان کاهش یابد. یکی از مشکلات اصلی تولید کنندگان، سود بالای تسهیلات بانکی است که باید این معضل حل شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نقش ذوب‌آهن در اقتصاد و توسعه صنعت و اشتغال‌زایی را بسیار مهم ارزیابی کرده و یادآور شد: صنایع مادر مانند ذوب‌آهن باید همیشه رونق داشته باشند چراکه شکوفایی صنعت کشور به این صنایع وابسته است .

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز در این دیدارها، گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 97 ارائه کرد و  گفت: سال گذشته با وجود مشکلات مختلف از جمله عدم دسترسی به مواد اولیه به‌ویژه سنگ‌آهن، بحران کم‌آبی، اعتصاب کامیون داران و غیره، این شرکت موفق به ثبت رکورد تولید با دوکوره بلند شد. تولید ذوب‌آهن اصفهان در سال گذشته 2 میلیون و 400 هزار تن بود که باید به 4 میلیون تن برسد.

یزدی‌زاده افزود: سال گذشته سود عملیاتی خوبی داشتیم اما بخشی از آن را جهت سود تسهیلات به بانک‌ها پرداخت کردیم. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال، زیان انباشته را به حداقل برسانیم که قطعاً در بازار سرمایه اهمیت بسیاری دارد و موجب تقویت جایگاه ذوب‌آهن در این بازار می شود .

وی با اشاره به دستاوردهای ذوب‌آهن در زمینه تولید محصولات جدید سال گذشته از جمله انواع ریل مانند ریل مترو و تیرآهنH300 گفت: امیدوارم سال‌جاری با همت پولاد مردان ذوب‌آهن اصفهان، این شرکت در امر رونق تولید پیشتاز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز