خبرگزاری کار ایران

با انتخاب یک کاغذ دیواری سه بعدی زیبا، منزل خود را منحصر به فرد کنید

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۴۶

کاغذ دیواری یکی از مهم ترین کالاهای لوکس ساختمانی است که می تواند محیط کار و منزل شما را به شکل چشمگیری زیبا و تاثیر گذار کند. هنگام انتخاب کاغذهای دیواری باید به نکات مهمی مانند رنگ، طرح، تناسب و هماهنگی آن با فضا و کاربری، قابلیت شست و شو و غیره توجه کنید. کاغذ دیواری سه بعدی می تواند یک انتخاب بسیار شیک و متفاوت برای دیوارهای خانه و محیط کارتان باشد.

ایلنا؛ کاغذ دیواری یکی از مهم ترین کالاهای لوکس ساختمانی است که می تواند محیط کار و منزل شما را به شکل چشمگیری زیبا و تاثیر گذار کند. هنگام انتخاب کاغذهای دیواری باید به نکات مهمی مانند رنگ، طرح، تناسب و هماهنگی آن با فضا و کاربری، قابلیت شست و شو و غیره توجه کنید. کاغذ دیواری سه بعدی می تواند یک انتخاب بسیار شیک و متفاوت برای دیوارهای خانه و محیط کارتان باشد.

راهنمای خرید کاغذ دیواری:

هنگام خرید کاغذهای دیواری یکی از مهم ترین نکات، توجه به مقاومت کاغذ دیواری در برابر خش است. کاغذهای دیواری به طور روزانه ممکن است توسط وسایل مختلف ساییده شده و خش بردارند. در صورتی که کیفیت کاغذ چندان بالا نباشد، بعد از زمان کوتاهی خش های زیادی در آن ایجاد شده و یا پاره می شود.

از طرف دیگر قابلیت شست و شو از دیگر فاکتور های مهم در خرید کاغذ دیواری می باشد. کاغذهای دیواری به خصوص کاغذ دیواری اتاق خواب کودکان به مرور زمان کثیف شده و لکه می گیرند. بنابراین با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توانید آن ها را به راحتی بشویید.

هنگام خرید کاغذ دیواری به این نکته نیز توجه کنید که نصب آن ساده باشد. در صورتی که کاغذ از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، هنگام نصب کش می آید و نصب را با مشکل مواجه می کند و در نتیجه کاغذ یک دست روی دیوار نصب نمی شود.

کاغذهای دیواری با کیفیت قابلیت ترمیم نیز دارند، یعنی اگر بخشی از آن به هر دلیلی جدا شد می توانید خودتان با استفاده از چسب آن را ترمیم کنید. طول عمر بالا، قابلیت ضد حریق، ضد آلرژی بودن، عدم جذب دوده و غبار از دیگر نکات مهم هنگام خرید کاغذهای دیواری است.

علاوه بر تمام نکات ذکر شده حتما خرید کاغذ دیواری خود را از فروشگاه هایی انجام دهید که تنوع بالایی در طرح و رنگ در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید مناسب ترین و زیباترین کاغذ را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. شهر کاغذ دیواری با آدرس اینترنتی http://shahrekaghazdivari.com/ بزرگترین مجموعه زنجیره ای دکوراسیون داخلی در ایران است که شما را با دنیایی متنوع از کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب و غیره آشنا می کند. علاوه بر تنوع بالای محصولات کیفیت کاغذهای دیواری در بالاترین سطح بوده و می توانید به صورت آنلاین و حضوری خرید خود را از انجام دهید.

با انتخاب یک کاغذ دیواری  سه بعدی زیبا، منزل خود را منحصر به فرد کنید

کاغذ دیواری سه بعدی:

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین ایده در ساخت کاغذهای دیواری است که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی می توانید به محیط کار یا منزل خود عمق بدهید، ظاهری متفاوت برای آن ایجاد کنید و حس زندگی و گرما را در آن بیشتر کنید. کاغذ دیواری سه بعدی به شما این حس را می دهد که طرح های کاغذ کاملا واقعی بوده و قابل لمس هستند.

اگر علاقه مند به طبیعت و گل و گیاه هستید، با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح طبیعت، ظاهری گرم و متفاوت به محیط زندگی خود بدهید. اگر دکوراسیون منزل شما به سبک مدرن است طرح های بسیار زیادی می توانید برای کاغذ دیواری سه بعدی خود انتخاب کنید تا فضای خانه شما را لاکچری کند. کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های سنتی، فانتزی، اشکال هندسی و غیره از دیگر انتخاب هایی است که می تواند برای منزل یا محیط کار خود انجام دهید. شهر کاغذ دیواری متنوع ترین و گسترده ترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی را در اختیار شما قرار داده و می توانید در میان صدها طرح و رنگ متفاوت و بی نظیر، کاغذ متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

با انتخاب یک کاغذ دیواری  سه بعدی زیبا، منزل خود را منحصر به فرد کنید

کاغذ دیواری پذیرایی:

پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است که خانم ها و آقایان خوش سلیقه توجه ویژه ای به دیزاین آن دارند. یک کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های زیبا و متفاوت که با سایر وسایل سالن نیز همخوانی دارد می تواند یک دکور شیک و جذاب به سالن پذیرایی شما بدهد.

 طرح های کاغذ دیواری سه بعدی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری پذیرایی شما باشد. دکوراسیون منزل شما به هر شکلی که باشد، سنتی یا کلاسیک، فانتزی یا ساده، رنگارنگ یا تک رنگ می توانید کاغذ دیواری پذیرایی متناسب با آن انتخاب کرده و خانه خود را به شکل زیبایی دیزاین کنید. برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی نیز شهر کاغذ دیواری طرح های بسیار زیبا و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید متناسب با نوع دکور و سلیقه خودتان کاغذ دیواری پذیرایی مورد نظرتان را انتخاب کنید. انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی می تواند جلوه ای بسیار شیک و متفاوت به سالن و خانه شما بدهد.

با انتخاب یک کاغذ دیواری  سه بعدی زیبا، منزل خود را منحصر به فرد کنید

 کاغذ دیواری اتاق خواب:

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب یکی دیگر از مواردی است که می تواند به زیباتر شدن اتاق های شما کمک کند. اتاق خواب محل استراحت است و همه ما دوست داریم در یک محیط پر از آرامش استراحت کنیم. سعی کنید برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب به دنبال رنگ ها و طرح های گرم و ملایم باشید تا کاغذ دیواری نیز گرما و آرامش اتاق خواب شما را بیشتر کند. انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب نیز می تواند گزینه ای بسیار متفاوت و جذاب باشد. می توانید با انتخاب شخصیت کارتونی یا اسباب بازی مورد علاقه کودکتان برای کاغذ دیواری اتاق خواب به صورت سه بعدی فرزندتان شگفت زده کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب کودک او را نسبت به اتاق خود علاقه مند کرده و باعث می شود کم تر در اتاقش احساس تنهایی یا ترس کند. برای اتاق خواب والدین نیز طرح های بسیار متفاوت و زیبایی وجود دارد که می توانید برای کاغذ دیواری انتخاب کرده و ظاهری بسیار شیک و آرامش بخش به اتاقتان بدهید.

 شهر کاغذ دیواری در این زمینه نیز بالاترین کیفیت و متنوع ترین طرح ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. می توانید با مراجعه حضوری به شعب مختلف آن در سراسر کشور یا مراجعه به سایت اینترنتی آن نمونه های مختلف کاغذ دیواری اتاق خواب را ببینید و با قیمتی مناسب طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز