خبرگزاری کار ایران

جاجو، انقلاب در گردشگری با کاهش هزینه رزرو اقامتگاه

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۸۱

به جرأت می توان گفت در دنیای امروز گردشگری مهم ترین صنعت در توسعه ی اقتصاد جهانی بوده و رقابت زیادی در این زمینه به چشم میخورد. عوامل زیادی در این حوزه وجود دارند که می توانند بر توسعه و یا عدم رشد آن تاثیرگذار باشند که می توان به فراهم کردن شرایط ایده آل رفاهی و تفریحی و همچنین تبلیغ و معرفی امکانات موجود در هر منطقه و شهر در این زمینه اشاره نمود.

ایلنا، همزمان با شروع سال جدید، با روی کار آمدن اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو شاهد انقلابی در صنعت گردشگری خواهیم بود.

جاجو؛کشف ثروت های پنهان

یکی از اصلی ترین دلایل در مهاجرت اغلب افراد از روستا به شهر و از شهرهای کوچک به کلان شهرها نبود شرایط اقتصادی مناسب می باشد. غافل از اینکه در بسیاری از این مناطق یکی از بهترین فرصت ها برای توسعه ی اقتصاد وجود دارد که شاید در شهرهای بزرگ نتوان به آن دست پیدا کرد. وجود خانه های قدیمی و سنتی، سوئیت و ویلا در مناطق ییلاقی و حتی مناطق کویری در واقع یک ثروت و سرمایه برای جذب توریست و در نتیجه رونق اقتصادی محسوب میگردد. اگر چنین شرایط و سرمایه هایی را در اطرافتان می شناسید، با اپلیکیشن اندروید و ios رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو می توانید آن را به صورت کاملا رایگان ثبت و به گردشگرانی از اقصی نقاط کشورمان معرفی نمایید. با جاجو می توانید بدون پرداخت سود و پورسانت به واسطه ها به صورت مستقیم رزرو اقامتگاه ها را مدیریت کنید و به درآمد مطلوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

**برای دانلود اپلیکیشن رزرو اقامتگاه جاجو کلیک کنید**

البته لازم به ذکر است که علاوه بر اقامتگاه های سنتی، با جاجو می توانید هتل، مسافرخانه و زائرسرا و ویلا را نیز ثبت نموده و گردشگرانی که در اطرافتان قرار دارند را از سردرگمی رها نموده و هر دو طرف به مزایای زیادی دست پیدا کنند.

جاجو، انقلاب در گردشگری با کاهش هزینه رزرو اقامتگاه

سفرهای ارزان با اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو

سلیقه ی ما انسان ها در شیوه ی زندگی و سفر با هم تفاوت زیادی دارد و به همان اندازه که رزرو هتل های لوکس طرفدار دارند، به همان اندازه و چه بسا بیشتر از آن، استراحت در اقامتگاه های سنتی با حال و هوای دوستانه و صمیمانه محبوب می باشند. با اپلیکیشن جاجو این فرصت در اختیارتان قرار میگرد تا براحتی قیمت، امکانات و شرایط و موقعیت مکانی هر یک از اقامتگاه و هتل های ثبت شده را مشاهده نمایید و بعد از مقایسه ی اندک در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. با توجه به حذف واسطه ها در رزرو هتل و اقامتگاه در جاجو، هزینه ها تا حد زیادی کاهش یافته و می توانید سفرهای ارزان و با کیفیتی را تجربه نمایید.

جاجو، انقلاب در گردشگری با کاهش هزینه رزرو اقامتگاه

مهم ترین ویژگی های جاجو

اپلیکیشن جستجو و رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه جاجو؛ نتیجه ی یکی از استارت آپ های موفق در حوزه ی گردشگری می باشد که با تسهیل فرآیند رزرو محل مناسب برای اقامت، نقش مهمی در جذب توریست به مناطق دور افتاده دارد. از مهم ترین ویژگی های جاجو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ثبت آسان و رایگان اقامتگاه، ویلا، هتل و مسافرخانه
  • جستجوی هتل، اقامتگاه و ویلا بر اساس موقعیت فعلی کاربر
  • ارائه ی اطلاعات کامل از اقامتگاه ها
  • نمایش نرخ ها بر اساس روزهای پیک سفر و سایر ایام
  • حذف واسطه ها و برقراری ارتباط مستقیم کاربر با هتل و اقامتگاه
  • پشتیبانی24 ساعته و پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات
  • رابط کاربری ساده و عدم نیاز به سطح دانش خاص برای استفاده از آن

همین امروز، اگر به دنبال محل مناسبی برای استراحت در سفرهای خانوادگی و گروهی هستید یا قصد دارید سرمایه های پنهان زندگی تان را به دیگران معرفی و از این طریق به کسب درآمد بپردازید، اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو را دانلود و نصب کنید. جاجو؛ بهترین جستجو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز