خبرگزاری کار ایران

مهم ترین معیارهای خرید ساعت مچی کدام اند؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۲۷

چه نوع ساعت مچی خریداری کنم؟ این سوال، چالش بزرگ افراد خوش لباس است. انتخاب ساعت مچی شیک و جذاب می تواند در ظاهر افراد تغییر بسیار قابل توجهی ایجاد کند. افراد خوش لباس بخوبی می دانند که ساعت مچی باید با دیگر اکسسوری های شخص سازگاری داشته باشد. پس انتخاب حساسی پیش رو است.

برای انتخاب ساعت مچی باید نکات بسیاری را درنظر داشته باشید؛ از مکان استفاده از ساعت گرفته تا قیمت ساعت مچی. در ادامه به چند نکته مهم اشاره می کنیم که بتوانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین نوع ساعت مچی را انتخاب کنید. همچنین فروشگاهی معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین خرید اینترنتی را تجربه نمایید.

مکان استفاده

ساعت های مچی معمولاً در سبک های مختلفی طراحی و عرضه می شوند که با توجه به سلیقه خود می توانید سبک ساعت مچی مورد علاقه تان را پیدا کنید. در میان سبک های مختلف ساعت مچی، دو نوع رسمی و اسپرت دارای استفاده بیشتری هستند. پس در ابتدا می بایست مشخص نمایید که قصد شما از خرید ساعت مچی، استفاده در مراسم و مهمانی ها هست یا در ورزش و محل کار. اگر قصد استفاده از ساعت مچی در مهمانی ها را دارید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از ساعت های مچی کلاسیک است. ساعت های کلاسیک دارای بندهایی از جنس استیل، نقره و در مدلهای گران تر از جنس طلا هستند. همچنین ساعت های کلاسیک در مقایسه با انواع دیگر ساعت ها، صفحه کوچکی دارند. بنابراین از این نوع ساعت ها نباید انتظار نمایش اطلاعاتی بیشتر از ساعت، دقیقه، ثانیه و تاریخ را داشته باشید. اگر به دنبال ساعت مناسبی برای تفریح و گردش هستید، بهترین پیشنهاد برای شما ساعت های اسپرت می باشند. ساعت های اسپرت دارای صفحه نمایش بزرگتری در مقایسه با نوع کلاسیک هستند. دلیل طرفداری ساعت های اسپرت، بهره مندی این مدل ها از امکانات متنوعی است. GPS، کرنومتر، زمان سنج معکوس، قطب نما، دماسنج و سرعت سنج از جمله مهم ترین این امکانات محسوب می شوند. پس صفحه ساعت های مچی اسپرت شلوغ تر و پیچیده تر است. همچنین این مدل ها در مقایسه با انواع دیگر ساعت مچی، دوام بیشتری دارند.

مهم ترین معیارهای خرید ساعت مچی کدام اند؟

جنس بند ساعت مچی

بندهای ساعت های مچی در انواع مختلفی ساخته می شوند که از مهم ترین آن ها می توانیم به بند چرمی و فلزی اشاره کنیم. به طور قطع نمی توان گفت که کدام جنس بند بهتر است، چرا که هر کدام از انواع بندهای اشاره شده دارای معایب و مزایای خاص خود هستند. بندهای فلزی، مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و استحکام و دوام بالایی دارند. در مقابل این نوع بندها به راحتی خش پذیر بوده و لذا نیازمند مراقبت بالایی هستند. از دیگر ویژگی های این نوع بندها این است که وزن بالاتری در مقایسه با انواع دیگر بندها دارند. در مقابل، بندهای چرمی وزن به مراتب کمتری در مقایسه با بندهای فلزی دارند ولی نکته ای که می بایست در خرید این نوع بندها درنظر داشته باشید این است که بسته به کیفیت بند و میزان استفاده، در دوره های زمانی مشخص نیاز به تعویض دارند. همچنین این نوع بندها را می بایست با دیگر اکسسوری هایتان ست (هماهنگ) کنید. بند قهوه ای با کفش و کمربند قهوه ای و همچنین بند مشکی با سایر اکسسوری های با طیف رنگ مشکی سازگاری دارد.

مهم ترین معیارهای خرید ساعت مچی کدام اند؟

 مقاوم در برابر آب

وقتی صحبت از ضدآب بودن ساعت مچی می شود، بسیاری فکر می کنند که ساعت های مچی ضد آب برای افرادی طراحی شده که یا شناگر هستند و یا با آب سر و کار دارند. اگر شما نیز این گونه فکر می کنید بهتر است بدانید که ساعت های مچی ضدآب لازمه هر آقا و خانمی است. هر لحظه ممکن است که دستان خود را با آب بشویید یا قطرات آب با ساعت مچی شما برخورد داشته باشد. پس این قابلیت را جدی بگیرید. همچنین هر کدام از برندهای ساعت مچی ضدآب برای میزان مشخصی از عمق آب، توانایی تحمل آب دارند. مقیاس این اندازه گیری، متر است. به عنوان مثال، در صورتی که ساعت مچی شما تا عمق 10 متر ضدآب باشد، در اعماق بیشتر، فشار آب به ساعت مچی شما صدمه خواهد زد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از بزرگ ترین بنیان گذاران فروش اینترنتی در کشور، برندهای متنوعی از ساعت مچی و ساعت هوشمند را در لیست ساعت و اکسسوری خود چیده است. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه می توانید به بهترین قیمت ساعت مچی از جمله قیمت ساعت مچی کاسیو ، قیمت ساعت مچی سیکو ، قیمت ساعت مچی ویولت و دیگر برندهای معتبر دسترسی داشته باشید. در توضیح تضمین قیمت به این موضوع اشاره می کنیم که اگر بعد از خرید از این فروشگاه، با مقایسه قیمت فروشگاه های معتبر دیگر احساس کردید که گران خریده اید، می توانید با ارائه فاکتور معتبر تا ده روز بعد از خرید، به راحتی مابه التفاوت را دریافت کنید.

شاید بپرسید که تکلیف اصالت محصول چه می شود؟ لازم است بدانید که زنبیل با آگاهی از کالاهای قاچاق، تقلبی و بدون گارانتی در بازار، برای تمامی محصولات خود 10 روز گارانتی اصالت درنظر گرفته است. تا ده روز بعد از خرید اینترنتی، هرگونه مشکل در اصالت و یا گارانتی کالا، به راحتی قابل پیگیری بوده و کالا عودت داشته می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز