خبرگزاری کار ایران

تقدیر بهترین هواپیمایی ایران از مشتری مدارترین سایت فروش بلیط ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۷۷

بهترین هواپیمایی ایران از مشتری مدارترین سایت فروش بلیط ایران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آخرین روزهای سال 1397 و معرفی برندهای برتر در حوزه های مختلف، شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان برترین شرکت هواپیمایی ایران از رسپینا24 به عنوان پرفروش ترین و مشتری مدارترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما تقدیر و تشکر کرد.

آقای فصیحی ضمن تقدیر از رسپینا24، خاطر نشان کرد که این سایت علیرغم داشتن رتبه ی برتر فروش بلیط هواپیما ماهان، کمترین میزان نارضایتی و شکایت مسافران را در کارنامه سال 97 خود به ثبت رسانده است.

در پی رقم خوردن چنین رخداد خوشایندی، مصطفی ندافی؛ مدیر عامل رسپینا24، ضمن تقدیر از مسئولین هواپیمایی ماهان و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، از تمام عزیزانی که در سال گذشته همراه وب سایت  رسپینا۲۴ بودند،  تقدیر و تشکر و آرزوی سالی خوش همراه با رونق دوباره در صنعت هواپیمایی کشور را داشتند. وی خاطر نشان کرد؛ این مجموعه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و فراهم نمودن بستر مناسب در فروش اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو تور و هتل و ارائه خدماتی در خور شأن گردشگران به عمل خواهد آورد.

مجید ظریفی؛ مدیر مارکتینگ رسپینا24، ضمن آرزوی سالی همراه با برکت و شادی برای همه مردم عزیز گفت: سایت رسمی خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا24 در سال 98 با خدمات بهتر در حوزه ی خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی، خرید اینترنتی بلیط قطار و اتوبوس، خرید تور داخلی و خارجی و رزرو هتل داخلی و خارجی در کنار شما خواهد بود.

تقدیر بهترین هواپیمایی ایران از مشتری مدارترین سایت فروش بلیط ایران

مجید رضایی؛ مدیر آی تی رسپینا۲۴ نوید ارائه خدمات بسیار متنوع تر و بروزتر در سال آینده را داد و افزود که این مجموعه تلاش خواهد کرد تا همچنان پیشگام در نوآوری باشیم

بهاره حاجیان؛ مدیر تور رسپینا۲۴ ضمن تشکر از هنرمندان محبوب در همه حوزه ها ، جامعه پزشکان و متخصصین کشور و مدیران شرکتهای معتبر جهت انتخاب رسپینا۲۴ به عنوان مشاور سفر و خرید تور های داخلی و خارجی در سال گذشته، از تمام گردشگران عزیز جهت استفاده از خدمات مسافرتی مانند تورهای خاص و در شأن ایشان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز