خبرگزاری کار ایران

توسعه کسب وکار با طراحی اپلیکیشن در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۲۲

تیم شهراد وب متشکل از طراحان و برنامه‌نویسان خبره، با هدف پشتیبانی از تمام ایده‌های خام شما برای طراحی اپلیکیشن در اصفهان پای به عرصه رقابت نهاده است.

گسترش دستگاه های موبایل و تب طراحی اپلیکیشن در اصفهان ، شهرهای مختلف ایران و به طور کلی در جهان تغییر رفتار کاربران گوشی‌های هوشمند را به دنبال داشته است. این روزها بازار اپلیکیشن داغ تر از هر بازار دیگر در زمینه تکنولوژی است و ایده های طراحی اپلیکیشن فوران کرده اند! به دنبال این تغییرات، به دلایلی از جمله تعامل ساده تر با مشتری از طریق ارسال پیام درون برنامه ای، سبک بودن برنامه ها و از همه مهم تر برندسازی به وسیله اپلیکیشن موبایل رویکرد اغلب کسب وکار ها هم تغییر کرده و عطر و بوی اپلیکیشنی یافته است!

اما کدام یک از این ایده ها عملی می شود و از مرحله فرضیه عبور می کنند؟ کدام یک از اپلیکیشن‌ها از به مرحله تولید روانه بازار می‌شوند و موفق می‌شوند با نگاه تیزبین مخاطبان سربلند این مراحل را پشت سر بگذارند؟

کافی است پلک بر هم بزنید تا متوجه اپلیکیشن‌هایی شوید که حتی اگر هم اکنون وارد مارکت‌ نشوند حداقل پروژه تولید آن‌ها کلید خورده است. بنابراین اکنون و در آینده‌ای نزدیک شاهد رقابتی سخت و پرهیجان میان کسب وکارهایی هستیم که با طراحی اپلیکیشن سعی در توسعه کسب وکار خود دارند. در این ماراتن نفسگیر کسی که طرح کسب وکار ندارد مثل نقاشی است که بدون ابزار احساسات می‌خواهد هنرنمایی کند. خطوطی که بدون برنامه ریزی رسم شوند فقط بخشی از بوم را پُر کرده‌اند.

متاسفانه یا خوشبختانه بسیاری از این کوشش‌ها در جهت توسعه اپلیکیشن راه به جایی نمی‌برند. رقابت تنگاتنگ در این عرصه باعث شده تا هر ایده و هر تلاش خودسرانه‌ای برای طراحی نرم‌افزار در اصفهان و سایر شهرهای ایران موفقیت‌آمیز نباشد؛ چرا که مدیریت کسب وکار از دریچه‌ یک اپلیکیشن به اقدامات و مدیریت کاملا حرفه‌ای نیاز دارد که تحت نظر متخصصان صورت گیرد.

تیم شهراد وب یکی از همین مراجع متخصص در حوزه توسعه وب و طراحی اپلیکیشن است که فعالیت خود را از سال 96 در همین زمینه آغاز نمود.تیمی متشکل از متخصصان توسعه وب و برنامه‌نویسی که با هدف پشتیبانی از تمام ایده‌های خام شما برای تبدیل به یک کسب وکار مجازی پایدار پای بر عرصه رقابت نهاده است.

حتما می‌دانید که اپلیکیشن بر خلاف ساختار غیرفیزیکی خود می‌تواند به وسعت یک فروشگاه یا کسب وکار فیزیکی درآمدزایی به دنبال داشته باشد. بنابراین از این پس اپلیکیشن دیگر فقط یک واژه نیست؛ یک صنعت بزرگ در این واژه خلاصه شده که درآمد 30 میلیارد دلاری اپ استور بر آن متکی است!

توسعه کسب وکار با طراحی اپلیکیشن در اصفهان

تیم توسعه و طراحی نرم‌افزار شهراد وب به پشتوانه متخصصان خود به واژه‌ی عمیق اپلیکیشن معنایی دوباره بخشیده است و کمک می‌کند تا از فرصت‌های پیش روی برای سبقت از رقبا در فضای موجود بیش‌ترین استفاده را برده باشید. فرصت‌هایی که از آن صحبت می‌کنیم یک دقیقه یا یک ثانیه نیستند؛ در طراحی اپلیکیشن موثر میکرولحظه‌ها مطرح شدند؛ همان چند صدم ثانیه‌هایی که کاربر موبایل را از جیب خود بیرون خارج می‌کند، صفحه موبایلش را روشن کرده یا وارد یک اپلیکیشن می‌شود. حال مدتی است که طراحی اپلیکیشن هم با همین میکرولحظات گره خورده است. اگر از خیر یک میکرولحظه بگذرید یعنی از خیر یک کاربر گذشته‌اید و به این ترتیب فرصت خود را دو دستی تقدیم رقبا کرده‌اید. شهراد وب آمادگی خود را در این زمینه برای کشف همین لحظات حیاتی و توسعه کسب وکارتان به واسطه طراحی نرم‌افزار اعلام می‌کند.

فرصت‌های پیش‌رو را برای تصرف افکار مخاطبان هدف خود به سادگی از دست ندهید و از همین حالا برای طراحی اپلیکیشن در اصفهان و سایر شهرهای ایران اقدام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز