خبرگزاری کار ایران

درب‌های ضد سرقت ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۰۷

تولید درب ضد سرقت ایرانی در سالیان اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری را تجربه کرده است. بصورتی که می‌توان بیان که هم اکنون بیشتر از نود درصد فروش درب های ضد سرقت ساختمانی از انواع ایرانی آن می باشد.  با انتقال تکنولوژی تولید درب ضد سرقت و ورزیده تر شدن اوستا کاران این صنعت شاهد بهبود و افزایش تولید کیفی و کمی این مصولاتی در سبد خرید ساختمان سازان ایرانی بوده ام.

رویه های درب های ضد سرقت با روکش های پی وی سی ، چوب و متریال های متنوع تولید می شود و تنوع در بخشی بصری این درب ها بسیار بهتر شده است. استفاده از دستگاه های تمام پیشرفته سی ان سی مدل های جدیدی و حتی سفارشی را بر ساختمان سازان به ارمغان آورده است.

زمان ساخت درب های ضد ایرانی بین 7 تا 14 روز کاری می باشد که این زمان در مقابل درب های ضد سرقت ترک که نیاز به زمان بیشتری برای ارسال و واردات آن دارد یک مزیت بشمار می رود. معمولا از قفل های کاله ترکیه و یا نمونه های مشابه ایرانی به عنوان قفل های هفت زبانه درب های ضد سرقت استفاده می شود. محدودیت در واردات قفل های کاله باعث افزایش قیمت این محصول در باراز ایران شده است ولی در مقابل برخی سازندگان ایرانی قدم به تولید قفل های با کیفیت ایرانی کرده اند. به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد جایگزین شدن قفل های ضد سرقت ایرانی به جای قفل های ضد سرقت کاله ترکیه باشیم.

یکی از مزایای استفاده از محصولات ساختمانی ایرانی و قفل های ایرانی بهبود تولید ملی کشور عزیزمان ایران می باشد. محدودیت در برخی از مواد اولیه تولید در ضد سرقت ، باعث افزایش کیفی و کمی تولید کنندگان ورق های ام دی اف و یرآق در ایران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز