خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت زرآونگ تجارت؛

کیش شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۲۷۸

مدیرعامل شرکت زرآونگ تجارت رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی را اعتماد سهامداران دانست و گفت: اگر در هر مقطعی موفقیتی کسب می شود، نتیجه اعتماد سهامداران بوده و نکته‌تر مهم‌تر صداقت در عمل و تلاش خالصانه است.

محمد نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به سابقه 20 ساله شرکت زرآونگ تجارت، گفت: گروه زرآونگ با همت مدیران و تلاش کادر فنی، اجرایی و اداری به یکی از قطب‌های صنعت ساختمان تبدیل شده است. چهار پروژه بزرگ عمرانی، چندین پروژه تولیدی و خدماتی در قالب‌های مدیرت پیمان و مشارکت پیمان ( EPCF و EPC) برنامه های این گروه کاری است که امیدوارم این شرکت آینده خوبی را برای توسعه سازندگی و خودکفایی برای این مرزبوم رقم خواهد بزند.

وی در خصوص عمده فعالیت‌های این شرکت اظهار کرد: پروژه‌های بزرگی مثل ایران خودرو، دیوارکشی پالایشگاه عسلویه، شرکت مپنا و بسیاری از پروژه های بزرگ عمرانی توسط این شرکت انجام شده است.

نوروزی در خصوص راهکارهای توسعه و کارآفرینی عنوان کرد: اجرای پروژه های ساختمانی به طور مستقیم و غیر مستقیم حدود 300 شغل را ایجاد می کند که خود موتور محرکی برای سایر انصاف است تلاش می کنیم در گام نخست به عنوان یک مشاورز به صاحبان پروژه طرح را به گونه ای مهندسی نماییم که قابلیت اجرایی پیدا کند، سپس با تکنیک ها کنترل پروژه همواره نمودارهای مالی و پیشرفت پروژه را متناسب کنترل میکنیم تا از ریسک را به حداقل برسانیم و پروژه را در حالت روند ثابت رشد نگه داریم این در طول عمر پروژه تضمینی خواهد بود برای بنگاه های اقتصادی کوچک که به عنوان پیمانکاران جزو درکنار پروژه به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل شرکت زرآونگ تجارت تصریح کرد: عدم وجود ثبات اقتصادی در کشور و مشکلات پرداخت صورت وضعیت از سوی برخی از سازمان های متولی توجه ما را به سرمایه گذارای در کشورهای همسایه جلب کرد. از این رو شعبه‌ای در کشور همسایه تاسیس و موفق به اخذ مجوزهایی در میان کشورهای مشترک المنافع CIS شدیم و موافقت نامه های همکاری جهت پروژه های ملی مراوده شد. خوشبختانه این امر باعث شد نام ایرانی در کشورهای همسایه افتخار آمیز باشد.

وی بازار را میدان مبارزه دانست و گفت: در تعارف بازار میدان مبارزه ای است که باید سخت مبارزه کرد که در این مبارزه یا غلب خواهی شد و یا مغلوب! من اعتقاد دارم که کار مثل عبادت است اگر عاشقانه و خالصانه نباشد ارزش واقعی ندارد.

وی در خصوص مدیر جدید منطقه آزاد کیش گفت: دکتر مظفری یکی از مدیران لایق و شایسته کشور است که با یک نگاه اجمالی به رزومه وی از فرماندارای نیشابور تا نمایندگس مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با مدیرت بانک شهر و یا معاون توسعه منابع انسانی تهران شاهد اقدامات متهورانه و سازنده ای هستیم که نشان نشده روحیه انقلابی او هست. من ایمان دارم با حضور همچین مدیری در منطقه جزیره کیش شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی در توصیه به فعلان این حوزه گفت: برای گوه جوانی که تازه پا به عرصه این صنعت گذاشتن باید یادآور شوم که عملکرد را ارزشیابی نکنیم نمی توانیم آن را مدیریت کنیم در این صورت است که سازمان با نواقص و نارسایی های خود پی می برد. آگاهی از اهداف و انتظارات، عینی بودن شاخص ها و استانداردها، تاثیر نتایج بر شرایط عملیاتی، ارائه بازخورد مستمر از نظام اجرایی از دیگر مزایای است که مدیر را در پیشبرد اهداف یاری رساند اگر به این اطلاعات سطحی نگاه کنید و یا بی توجه از کنار آنها عبور کنید دیر هنگام متوجه می شوید که از بازار حذف شده اید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز