خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ایران یاسا

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۸۱

مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ایران یاسا به عنوان تولیدکننده تایر، تیوب موتوری و دوچرخه‌ای همزمان با راه‌اندازی دستگاه بیدوایر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در این مراسم‌ مدیرعامل شرکت ایران یاسا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این شرکت گفت: شرکت ایران یاسا با پشت سر گذاشتن شرایط مختلف اقتصادی و عبور از سختی‌ها و مشکلات تولید و تامین مواد اولیه در برهه‌های مختلف توانسته در پنجاهمین سالگرد تاسیس خود همچنان استوار و پیشرو در عرصه تولید محصول و کسب سهم حداکثری بازار باشد و با همت 1100 نفر پرسنل در حال حاضر بیش از 230 محصول به بازار داخلی و صادراتی ارائه می کند.

ارسلان امتعلی ادامه داد: در سبد فعلی محصول خود 170 نوع تایر موتور،‌ دوچرخه، کشاورزی و باری سبک و نیز حدود 50 نوع تیوب و 10 سایز شیلنگ آب لاستیکی یک‌جداره  و دوجداره وجود دارد. در حال حاضر با تکیه بر توان داخلی توانسته‌ایم عنوان اولین تولیدکننده تایر رادیال موتور سیکلت در کارنامه خود ثبت و چهار مرحله به عنوان صادرکننده نمونه شناخته شویم.

برگزاری پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ایران یاسا

وی عنوان کرد: هم اکنون سهم بازار گروه محصولات تایرها 65 درصد و در گروه محصولات تیوب بیش از 40 درصد است . ضمن اینکه در خصوص محصولات تایر تیوبلس و آف‌رود انحصار کامل در اختیار شرکت ایران یاسا است.

مدیرعامل شرکت ایران یاسا در خصوص صادرات محصولات این شرکت گفت: شرکت ایران یاسا از ابتدای بهره‌برداری تاکنون نسبت به تخصیص بخشی از محصولات خود به صادرات و شناسایی بازارهای صادراتی اقدام کرده است؛ به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات به سایر کشورها از جمله پاکستان، ‌افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می شود.

امتعلی با اشاره به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 95 گفت: ایران یاسا همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس، مورد ارزیابی ممیزان کیفیت قرار گرفت و توانست گواهینامه ایزو 9001 را به نسخه 2015 ارتقا دهد.

بر اساس این گزارش: مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ایران یاسا با تقدیر از کارگران نمونه و اهدای جوایز به پایان رسید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز