خبرگزاری کار ایران

پاب کار، سامانه‌ای جامع برای دریافت خدمات تخصصی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۰۹

سامانه آنلاین جامع خدمات کسب و کار پاب کار، با هدف ایجاد فضایی مطمئن جهت توسعه کسب‌وکار و اشتغال زایی‌ سازمان‌ها و افراد مستعد و توانمند در تمام حوزه‌های مشاغل خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ایجاد شده است.

ایلنا؛ سامانه‌ پاب کار بستری مناسب و حرفه‌ای جهت حضور فعال ‌متخصصان در فضای آنلاین بوده و امکان ارائه انواع خدمات درخواستی را برای کلیه کاربران خود به خوبی فراهم خواهد ساخته است.

نرخ بالای بیکاری، اوضاع نابسامان اقتصادی و عدم تناسب تخصص افراد با شغل، از طرفی تعداد بسیار زیاد افراد و سازمان‌های متخصص، محرک طراحی و ایجاد این بسترآنلاین بوده است. که با استفاده از آن معرفی شخص متخصص و یا سازمان‌های تخصصی به راحتی مقدور و ممکن شده است.

متخصصان این سامانه که از آنها به عنوان خدمات دهندگان نام برده می‌شود، از دو گروه تشکیل شده‌اند؛ افراد متخصصی که در قالب شخص حقیقی فعالیت داشته و دسته دوم کسب‌وکارهایی که در قالب شخص حقوقی مشغول به کار و ارائه خدمات هستند.

محمدرضا نجاتیان پور قائم مقام مدیرعامل شرکت پاب کار، هدف از ایجاد این کسب‌وکار را اشتغال‌زایی کم هزینه برای صاحب نظران در هر حوزه تخصصی از جمله مشاغل خانگی و صنعتی بیان کرد و گفت:  در جوامع سنتی بعضا متخصصان تجربی دیده می‌شدند که به جهت شرایط زندگی فرصتی برای کسب تحصیلات آکادمیک نداشته‌ و به همین دلیل هم نمی‌توانند خود و توانمندی‌های‌شان را به خوبی، معرفی و به بازار عرضه کنند. در نتیجه از حرفه و تخصص این افراد به صورت کامل استفاده نمی‌شود.

پاب کار، سامانه‌ای جامع برای دریافت خدمات تخصصی

دسته دیگر افرادی هستند که با وجود برخورداری از تحصیلات آکادمیک، اما نداشتن سرمایه کافی جهت ایجاد کسب و کار شخصی مجبور به  کارمندی در یک سازمان و حتی در رشته غیر تخصصی خود شده‌اند و دسته سوم افرادی هستند که به جهت دوری از مراکز جمعیت، علیرغم برخورداری از تخصص و یا واحد کسب و کار شخصی، امکان بروز توانمندی و جذب مشتری را نمی‌یابند، لذا سامانه پاب کار بستر معرفی و عرضه توانمندی این افراد شده تا بتوانند دایره فعالیت خود را متناسب سطح تخصص‌شان گسترش داده و به ثبت خدمات شغلی و عرضه آن به جمع کثیری از خدمت گیرندگان اقدام کنند.

نجاتیان پور در ادامه افزود: سامانه پاب کار قادر به همراهی و کمک به سازمان‌ها در جذب نیروی متخصص و متناسب با نوع نیازشان نیز خواهد بود، این موضوع به صورت عمده مشکل اساسی اغلب شرکت‌ها در جذب نیروهای متخصص عملیاتی است که با استفاده از این سامانه به خوبی مرتفع می‌شود، علاوه بر این شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند به صورت مستقل و در قالب شخص حقوقی از این سامانه آنلاین به عنوان بستر توسعه خدمات تخصصی خود نیز استفاده کنند. در واقع خدمات پاب کار از خانه تا کارخانه را شامل خواهد شد.

پاب کار، توانسته با ایجاد فضای آنلاین دسترسی به خدمات را برای عموم مردم یعنی دریافت‌کنندگان خدمات در هر کجا و هر لحظه تسهیل کند.

در انتها حذف محدودیت فاصله مکانی، استفاده از یک سامانه هوشمند در ارائه و اخذ خدمات، عدم وابستگی سامانه به مکان استقرار خدمت دهنده و ارائه خدمت در هر زمان در طی شبانه روز از مزایای دیگری است که نجاتیان پور به آن اشاره داشت.

علاقه‌مندان به آشنایی بیشتر با کسب و کار آنلاین پاب کار می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس pubkar.net مراجعه کنند و اپلیکیشن آن را دانلود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز