خبرگزاری کار ایران

این بار تکنولوژی به کمک خریداران فرش می‌آید؛

بازار الکترونیک فرش مشهد از نرم‌افزار آنلاین تست دکوراسیون خود رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۳۹

بازار الکترونیک فرش مشهد از جدیدترین بخش وبسایت خود با عنوان نرم‌افزار آنلاین تست دکوراسیون خود رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، این مجموعه از جدیدترین بخش وب‌سایت خود با عنوان تست دکوراسیون رونمایی کرد. این بخش به بازدیدکنندگان اجازه خواهد داد تا بتوانند فرش مورد علاقه خود را قبل از خرید، به صورت پهن شده در فضاهای سه بعدی در نظر گرفته شده مشاهده کرده و علاوه بر آن بتوانند دیگر اجزای محیط را نیز مطابق سلیقه خود تغییر دهند. 

یکی از دغدغه‌های اساسی بسیاری از مردم در هنگام انتخاب و خرید فرش این است که آیا فرشی که در فروشگاه‌ها می‌بینند پس از پهن شدن در خانه، با دکوراسیون منزلشان سازگار خواهد بود یا خیر؟ اکنون به کمک این تکنولوژی جدید بازدیدکنندگان به راحتی می‌توانند قبل از انتخاب فرش، آن را به صورت پهن شده در دکوراسیون مشاهده کرده، رنگ دیوارها، کفپوش‌ها، مبل‌ها، پرده‌ها و ... را مطابق سلیقه خود تنظیم کند. این نرم افزار آنلاین به خریداران کمک خواهد کرد تا تجسمی سه بعدی از فرش در دکوراسیون منزل خود داشته باشند.

یکی از دل مشغولی‌های زوج‌های جوان نیز در هنگام خرید فرش و دیگر وسایل جهیزیه، تعیین رنگ‌بندی اجزای دکوراسیون منزل آینده‌شان است. یکی از سوالاتی اساسی در این شرایط این است که از کجا باید شروع کرد؟ طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند انتخاب فرش در ابتدا و بعد سراغ بقیه اجزای دکوراسیون رفتن بسیار راحت‌تر از سایر شیوه‌ها است. اکنون این بخش از وب‌سایت بازار الکترونیک فرش مشهد به تمام کسانی که در فکر تهیه جهیزیه هستند این امکان را می‌دهد که به راحتی، هم فرش ماشینی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و هم رنگ دیگر قسمت‌های منزل آینده خود را براساس ایده‌هایی که در ذهن دارند تعیین کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از بخش جالب و جذاب تست فرش در دکوراسیون بازار الکترونیک فرش مشهد دیدن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز