خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلدینگ داتیس عنوان کرد:

هدف ما تولید و ایجاد اشتغال در ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۹۵۶

هدف اصلی هلدینگ داتیس، ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی است بنابراین در گام بعدی به دنبال بومی سازی و تولید مشترک در ایران هستیم.

به گزارش ایلنا٬ میلاد علینقی، مدیرعامل هلدینگ داتیس، با بیان اینکه هدف ما از تاسیس مجموعه داتیس، ارائه سبک جدیدی از تجارت در اقتصاد ایران است، گفت: مجموعه داتیس با هدف تولید، کارآفرینی و اشتغال جوانان پا به عرصه فعالیت گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف ما استفاده از ظرفیت های بین المللی به منظور ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد ایران است، گفت: در دورانی به سر می بریم که نیاز به ورود سرمایه، تخصص و تکنولوژی داریم لذا در فاز اول واردات محصولات برندهای مطرح دنیا را در دستور کار خود قرار داده ایم.

علینقی، تولید را فاز دوم فعالیت هلدینگ داتیس عنوان کرد و گفت: هدف اصلی هلدینگ داتیس، ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی است و لذا در گام بعدی به دنبال بومی سازی و تولید مشترک در ایران هستیم.

وی با بیان اینکه نگاه هلدینگ داتیس به تجارت و تولید متفاوت است، تصریح کرد: ما به کسب و کار ملی و منافع کشوری نگاه می کنیم لذا در کنار سودآوری، توزیع عادلانه، حمایت از مناطق محروم و محیط زیست از دغدغه های اصلی ما است.

مدیرعامل هلدینگ داتیس گفت: در بودجه ریزی خود برای توسعه مناطق محروم، حمایت از اقشار آسیب دیده و محیط زیست سهم مشخصی را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته درصدد هستیم، ۲۰ از سودخالص تولید را صرف خانواده شهدا و جانبازان، ۱۵ درصد را صرف امور خیریه و ۱۵ درصد را نیز به برنامه های حامی محیط زیست اختصاص دهیم.

علینقی در پایان با بیان اینکه، توسعه عادلانه با محوریت حمایت از محیط زیست مبنای کار هلدینگ داتیس است، خاطر نشان کرد: علاوه بر تولید، تمامی فعالیت های هلدینگ در زمینه تجارت نیز بر مبنای حمایت از محیط زیست پایه ریزی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز