خبرگزاری کار ایران

نت‌برگ چطور تابستان را برای ما جذاب‌تر می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۷۰

تابستان وقت تفریح است. وقت گشت و گذار و سفر و ورزش‌های مختلف. حیف نیست در چنین فصلی خانه‌نشینی کنیم؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور تابستان امسال را خوش بگذرانیم و برنده جایزه شویم.

ایلنا؛ برای فصل تابستان چه برنامه‌ای دارید؟ قطعا هوای گرم امان نمی‌دهد از جلوی کولر تا یک قدم آن طرف‌تر بروید. اما اشتباه نکنید، از اتاق فرار و رفتن به رستوران‌های معروف گرفته تا رفتن به سالن‌های زیبایی و استفاده از دستگاه‌های میکرودرم، همه و همه منتظر شما هستند.

اما نت‌برگ برای تابستان شما، برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. همانطور که می‌دانید، تمام موارد ذکر شده بعلاوه بسیاری از خدمات و کالاهای دیگر در نت‌برگ با تخفیف‌های متنوعی ارائه می‌شوند که می‌توانید برای استفاده از آنها، با قیمت پایین‌تری از نت‌برگ خرید کنید و با ارائه بلیت نت‌برگ خریداری شده به فروشنده، از خدمات آنها استفاده کنید.

اما در کمپین تابستانه نت‌برگ هرکدام از این خریدها، علاوه بر اینکه با تخفیف‌های همیشگی همراه هستند، با جوایز ارزشمندی همراه هستند. برای شرکت در کمپین تابستانه نت‌برگ، کافیست از پیشنهادات این وب‌سایت خریداری کنید. هر 5000 تومان خرید شما از وب‌سایت نت‌برگ برابر با یک امتیاز خواهد بود و در نهایت این امتیازها هرکدام، شانسی برای برنده شدن جوایز کمپین تابستانه هستند.

جوایز کمپین تابستانه شامل «کنسول پلی استیشن 4، تلویزیون LED 43 اینچی هوشمند، ماشین کنترلی آفرود Climbing car، اسپیکر بلوتوثی، کواد کوپتر، هارد اکسترنال، بخور سرد، پاور بانک، تخفیف ویژه رستوران گردان برج میلاد و رستوران هوایی آرامش در آسمان» می‌شود.

همچنین می‌توانید با به اشتراک گذاشتن پوستر این کمپین در پروفایل شخصی‌تان در اینستاگرام، در قرعه‌کشی روزانه ما شرکت کنید و کدهای تخفیف نت‌برگی برنده شوید.

مدت اجرای این کمپین محدود است، پس برای شرکت در کمپین تابستانه عجله کنید! در اولین قدم، به صفحه کمپین تابستانه نت‌برگ وارد شوید و شرایط را بخوانید و اولین خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که تعداد خرید شما لزوما تاثیری بر شانس شما ندارد، بلکه مجموع خریدهای شما با ضریب 5 هزار تومان، شانس شما را در برنده شدن جوایز کمپین افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز